Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцелярського приладдя, а саме штампи та оснастки, згідно специфікації (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
2 670,30 UAH
UA-2023-10-02-003303-a 98c9368ec46a4cbcaace52e39e325898
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Удовенко Юрій Григорович

+380472379375 uyatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 02125622
Вебсайт: http://cdu.edu.ua
Місцезнаходження: 18031, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Бульвар Шевченка, 81
Контактна особа: Удовенко Юрій Григорович
+380472379375
uyatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Категорія Замовника: юридична особа, що є одержувачем бюджетних коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Оснастка пласт. для штампа 47х18 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18031, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка,81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30192154-5 — Змінні подушки для штампів
1 штуки
Штамп 7,1 -15,0кв.см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18031, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка,81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
3 штуки
Оснастка «Prіnty» 4914, 64Х26 мм ,прямокутна, пластикова, асортимент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18031, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка,81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30192154-5 — Змінні подушки для штампів
3 штуки
Штамп 15,1-20,0 кв см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18031, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка,81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штуки
Оснастка пласт. для штампа 75х38 мм чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18031, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка,81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30192154-5 — Змінні подушки для штампів
1 штуки
Штамп до 40,0 кв см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18031, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка,81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2023
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

02 жовтня 2023 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2023 11:30
545 від 02.10.2023 Штампи.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Висоцький Геннадій Володимирович
#2828003274
Переможець 2 670,30
UAH
02 жовтня 2023 11:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2023 15:04
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2023 11:58
_274.pdf укладений
02 жовтня 2023 11:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 670,30
UAH