Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент.
Очікувана вартість
23 400 000,00 UAH
UA-2023-10-02-000257-a 519edfae30a34c32bbd05201db7e7b92
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Мандзюк

+380661357458 savia.nizhin@dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Код ЄДРПОУ: 33965532
Місцезнаходження: 16603, Україна , Чернігівська обл., м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
Контактна особа: Олексій Мандзюк
+380661357458
savia.nizhin@dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2023 08:54
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2023 10:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2023 14:37
Початок аукціону: 16 жовтня 2023 14:37
Очікувана вартість: 23 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори


Оголошено українською мовою. Забезпечення не передбачено.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 02 жовтня 2023 08:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 жовтня 2023 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2023 08:54
ТД АПА.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат системи екологічного управління
Дата подання: 02 жовтня 2023 16:42
Дата відповіді: 03 жовтня 2023 09:51
Шановний Замовнику! Згідно вимог тендерної документації: Учасник повинен надати копію діючого сертифікату на систему екологічного управління, виданого Учаснику органом сертифікації, який підтверджує, що система екологічного управління стосовно електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устатковання, технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, оптової торгівлі іншими машинами й устаткуванням відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001: 2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”. Звертаємо Вашу увагу, що серія стандартів ISO 14000 встановлює вимоги до системи екологічного менеджменту (СЕМ) підприємств і організацій. Стандарт ISO 14001:2015 є добровільним і не встановлює екологічні вимоги до підприємств. Необов’язковість сертифікації вказана у самому стандарті. Зокрема, прописана можливість застосування, а не обов’язковість. Також обов’язковість сертифікації не зазначається в екологічному законодавстві України. Просимо внести зміни у тендерну документацію та виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Рішення стосовно включення в ТД зазначеного Вами сертифікату є абсолютно законним та не дискримінує учасників. Відсутність сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматись умов конкурсу.
ISO 9001: 2015, ISO 14001: 2015
Дата подання: 04 жовтня 2023 14:09
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 09:44
Шановний Замовнику! Згідно вимог тендерної документації: Учасник повинен надати копію діючого сертифікату на систему екологічного управління, виданого Учаснику органом сертифікації, який підтверджує, що система екологічного управління стосовно електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устатковання, технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, оптової торгівлі іншими машинами й устаткуванням відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001: 2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”. Крім того, у проєкті договору, Додаток 4 до Документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає копію діючого сертифікату на систему управління якістю, виданого Учаснику органом сертифікації, який підтверджує, що система управління якістю стосовно електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устатковання, технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, оптової торгівлі іншими машинами й устаткуванням відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001: 2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Просимо пояснити, чому у Ваших вимогах щодо надання сертифікатів стосовно відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001: 2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування та ДСТУ ISO 9001: 2015 «Системи управління якістю. Вимоги» прописані конкретні КВЕД якоїсь конкретної фірми, а саме: електромонтажні роботи, ремонт і технічне обслуговування електричного устатковання, технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, оптової торгівлі іншими машинами й устаткуванням? Яке відношення вказані КВЕД мають до поставки товару за предметом закупівлі (Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент.)? Адже вказані сертифікати видаються відповідно до тих КВЕД (робіт) якими займається фірма. Чому документація прописана під певного учасника? Вважаємо це дискримінаційною вимогою та просимо прибрати дану вимогу з тендерної документації або викласти її у такому вигляді, який би не дискримінував на участь у тендері інших потенційних постачальників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно до положень тендерної документації, система екологічного управління та управління якістю учасників стосовно електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устатковання, технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, оптової торгівлі іншими машинами й устаткованням, повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 14001: 2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та ДСТУ ISO 9001: 2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
Зазначені вимоги обґрунтовуються тим, що самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент (далі – Товар) за предметом закупівлі, протягом гарантійного строку під час його експлуатації може підлягати технічному обслуговуванню та/або ремонту та/або заміні на аналогічний, у разі виявлення у товарі істотних недоліків/дефектів/несправностей.
Складові частини самохідного аеродромного наземного джерела живлення на автомобільному шасі або еквівалент містять агрегати/елементи електричного устатковання, автотранспортних засобів, двигун(и), тощо. Тому для якісного обслуговування, а при потребі заміни, як окремих елементів/частин Товару, так і Товару в цілому, майбутній постачальник повинен підтвердити свою спроможність виконувати роботи з технічного обслуговування, інші зобов’язання щодо Товару якісно та з дотриманням заходів з екологічної безпеки/захисту довкілля.
Саме тому, на етапі подання тендерних пропозиції від учасників вимагається подання вищевказаних сертифікатів.
Крім того, подання документів у складі тендерної пропозиції, що підтверджують сертифікацію (навіть за умови, що сертифікація не є обов’язковою) на виконання вимог тендерної документації не є дискримінаційною вимогою. Це також підтверджується рішенням Верховного Суду України. Так, у судовій справі № 826/15639/17, Верховний Суд України у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду 24.06.2020 року дійшов висновку, що відсутність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу.
Технічні характеристики
Дата подання: 05 жовтня 2023 09:37
Дата відповіді: 09 жовтня 2023 09:57
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що в Табл. 1 Додатку 3 ТД, в технічних характеристиках обладнання (GPU) зазначено: - Вихідні напруги на панелі GPU - 200 В змінного струму (3 фази), та 115 В змінного струму (1 фаза). При цьому, зазначена «Кількість виходів змінного струму 400Гц, 90кВа» - один. Звертаємо Вашу увагу, що дані характеристика суперечать одна одній, оскільки неможливо щоб через один вихід змінного стуму по кабелю проходив 3-фазний та 1-фазний змінний струм. Прохання перевірити, та зазначити вимоги правильно. Або залишити у "Вихідних напругах на панелі GPU" якусь із фаз (200 В змінного струму (3 фази) АБО 115 В змінного струму (1 фаза)), або ж прописати виходи: - 200 В змінного струму (3 фази) змінного струму – 1 шт. та 115 В змінного струму (1 фаза) змінного струму – 1 шт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вихід 200/115В 3 фазного 400 Гц (115В це між фазами)
ISO 14001
Дата подання: 06 жовтня 2023 15:05
Дата відповіді: 09 жовтня 2023 10:23
Шановний Замовнику! Прописані КВЕДи - це пряме порушення норм процесуального права, і практика АМКУ це підтверджує. Якщо сьогодні не будуть внесені зміни - будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник має право визначати будь які вимоги, документи тощо, оскільки Замовник хоче мати гарантії на усуненні можливих недоліків, несправностей в ході постачання товару та його випробування з обов"язковим навчанням особового складу постачальника зі збереженням гарантійних забовязань до предмета закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-10-02-000257-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙДІА ТЕХ", Код ЄДРПОУ:42915534
Дата подання: 06 жовтня 2023 17:45
Дискримінаційні вимоги Замовника
Згідно вимог тендерної документації: Учасник повинен надати копію діючого сертифікату на систему екологічного управління, виданого Учаснику органом сертифікації ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, 1DT), який підтверджує, що система екологічного управління стосовно електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устатковання, технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів, оптової торгівлі іншими машинами й устаткуванням відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування”. Конкретизація у тендерній документації Замовника вимоги про зазначення КВЕД-2010: 43.21 (електромонтажних робіт), 33.14 (ремонт і технічне обслуговування електричного устатковання), 45.20 (технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів), 46.69 (оптова торгівля іншими машинами й устаткуванням) у Сертифікаті ISO 22000:2018/ISO 22000:2019, Сертифікаті ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікаті ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, 1DT) є дискримінаційною та такою, що передчасно звужує коло потенційних учасників процедури відкритих торгів з метою надання неправомірних переваг іншим суб’єктам господарювання та підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України. Так, потенційні суб’єкти підприємництва, які належним чином впровадили у свою діяльність систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), проте не визначили у вказаних сертифікатах вищевказані КВЕДИ, позбавлені можливості прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Натомість наявність даних КВЕД не є законодавчо визначною обов’язковою складовою підтвердження належної сертифікації щодо впровадження відповідних систем контролю господарської діяльності суб’єктів господарювання, які здійснюють постачання самохідного аеродромного наземного джерела живлення на автомобільному шасі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 10.10.2023 № 16136.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2023 21:23

Документи подані скаржником

06 жовтня 2023 17:40
ТД АПА.doc
08 жовтня 2023 21:27
СКАРГА.pdf
08 жовтня 2023 21:27
СКАРГА.docx
08 жовтня 2023 21:27
СКАРГА.docx.p7s
08 жовтня 2023 21:28
рішення від 24.05.2021 №11323.pdf
08 жовтня 2023 21:28
рішення від 27.04.2021 №9206.pdf
08 жовтня 2023 21:28
Сертифікат ISO 14001.PDF

Документи Органу Оскарження

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-11-02-000007 • 7ec40abfbde24cafb21ddec332bbcf32
Автор звернення: Моргун Артем Костянтинович
Дата створення звернення: 2023-11-02 15:09
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Просимо провести моніторинг процедури закупівлі та встановити порушення: при проведенні Державної закупівлі (Відкриті торги з особливостями) у системі електронних закупівель ProZorro замовником СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ на закупівлю — товарів «Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент» за ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори. Ідентифікатор закупівлі № UA-2023-10-02-000257-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-02-000257-a). Від 02.10.2023 08:54 СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ (далі за текстом – Замовник) опублікував оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-02-000257-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями. Предмет закупівлі – «Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент» за ДК 021:2015: 31120000-3 Генератори. Запланована вартість закупівлі становить 23 400 000 грн з ПДВ. В електронних торгах прийняли участь 2 (два) учасники: 1. ТОВ «ЮКОЙЛ» - остаточна пропозиція 17 680 000 грн з ПДВ; 2. ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» - остаточна пропозиція 17 750 000 грн з ПДВ. Від 16.10.2023 15:00 до 17.10.2023 12:44 тривала кваліфікація учасників. У ході розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮКОЙЛ» у відповідності до пунктів 43,44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості) та вимог тендерної документації, було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ЮКОЙЛ» підлягає відхиленню. ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 17.10.2023, прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЮКОЙЛ» на підставі підпункту 2 п.44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Від 17.10.2023, Замовником до пропозиції учасника - ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» підвантажено ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ, яким Замовник визначив цінову пропозицію на закупівлю Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі торгів ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» найвигіднішою; Ухвалив рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі, а також вирішив протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до вимог п. 9 ст. 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». Відповідно до вимог п. 11 ст. 29 Закону «У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.». За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Замовник у жодному із підвантажених протоколів рішення не зазначив інформації стосовно «переліку тендерних пропозицій», а разом із тим не вказано«найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників». Відповідно до п.24 Особливостей 1178, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п.26 Особливостей 1178, Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимог ч.2 ст. 21 Закону, Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: «7) умови оплати». Замовник торгів на електронному майданчику визначив такі умови оплати: «Оплата після події: поставка товару, Тип оплати: післяоплата, Розмір оплати: 100% Період (днів):30 (банківські)». У той час, як відповідно до умов Договору про закупівлю (Додаток 4 до Документації), а саме у «2.3. Оплата Товару по даному Договору здійснюється в національній валюті України - гривні, в безготівковій формі, шляхом прямого банківського переказу платіжним дорученням грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, який вказаний у Договорі, на підставі рахунків – фактур, виставлених Постачальником. 2.4. Якщо інше не погоджено Сторонами у Додатку № 1 до цього Договору, оплата Товару здійснюється Покупцем на наступних умовах: 2.4.1. Покупець здійснює оплату вартості Товару впродовж 7 (сім) банківських днів з моменту підписання документів що засвідчують приймання-передачу товару.. 2.4.2 .У разі затримки бюджетного фінансування Покупець проводить оплату Товару протягом 7 банківських днів з дня зарахування органами Державної казначейської служби коштів на реєстраційний рахунок Покупця.». Проаналізувавши укладений договір про закупівлю між ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» та Замовником - СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ № 398 від 30 жовтня 2023 року, так само, містить відмінні від зазначеного на майданчику Замовником, умови, а саме: «2.3. Оплата Товару по даному Договору здійснюється в національній валюті України - гривні, в безготівковій формі, шляхом прямого банківського переказу платіжним дорученням грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, який вказаний у Договорі, на підставі рахунків – фактур, виставлених Постачальником. 2.4. Якщо інше не погоджено Сторонами у Додатку № 1 до цього Договору, оплата Товару здійснюється Покупцем на наступних умовах: 2.4.1. Покупець здійснює оплату вартості Товару впродовж 7 (сім) банківських днів з моменту підписання документів що засвідчують приймання-передачу товару.. 2.4.2 .У разі затримки бюджетного фінансування Покупець проводить оплату Товару протягом 7 банківських днів з дня зарахування органами Державної казначейської служби коштів на реєстраційний рахунок Покупця.». Відповідно до вимог ст. 22 Закону, Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості: «17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками». Замовником у тендерній документації зазначено: посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками Франько Святослав 0681078189, (04631) 7-80-61, факс: (04631) 45160; 16600, м. Ніжин, Чернігівської області, вул. Космонавтів 90, savia.nizhin@dsns.gov.ua Враховуючи зазначене вище, Замовник не вказав посаду посадової особи замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками, чим порушив вимоги пп.17, ч.2 ст. 22 Закону. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 22 Закону, У тендерній документації зазначаються такі відомості: «19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.» Замовником у тендерній документації зазначено: Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 № 710 «Про затвердження переліку формальних помилок». Наприклад: зазначення в документах тендерної пропозиції русизмів, сленгових слів та технічних помилок, зазначення власних назв з малої літери, замість довідки в довільній формі учасник надав лист-пояснення; тощо. Враховуючи зазначене вище, Замовником не в повній мірі зазначено опис та приклад формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. ПЕРЕЛІК формальних помилок згідно вимог чинного законодавства, а саме який ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, що Зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 29 липня 2020 р. за № 715/34998 наступний: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.». Враховуючи зазначене вище, Змовником порушено вимоги щодо тендерної документації встановлені ч. 2 ст. 22 Закону. Замовник під час проведення процедури закупівлі повинен дотримуватись всіх принципів здійснення закупівель та норм чинного законодавства, в тому числі і Закону України «Про здійснення публічних закупівель». Відповідно до п.1 ПОЛОЖЕННЯ про Державну аудиторську службу України, Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів та який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Відповідно до вимог п. 4 ПОЛОЖЕННЯ, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань: реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Особливостями 1178, у п.23 встановлено, що Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 1. ст. 8 Закону, моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Відповідно до ч. 2. ст. 8 Закону, рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Відповідно до ч.3. ст. 8 Закону, повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а також опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Відповідно до ч.4. ст. 8 Закону, строк здійснення моніторингу процедури закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з наступного робочого дня від дати оприлюднення повідомлення про початок моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Якщо за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено ознаки порушення законодавства, вжиття заходів щодо яких не належить до компетенції органу державного фінансового контролю, про це письмово повідомляються відповідні державні органи. Перелік документів та інших матеріалів, які підтверджують обставини, які викладені у Заяві, містяться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA- UA-2023-10-02-000257-a у загальному доступі. На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про звернення громадян», Конституцією України, іншими законодавчими актами, ПРОШУ: 1. Почати моніторинг закупівлі № UA-2023-10-02-000257-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-02-000257-a). 2. Призначити та провести перевірку закупівлі № UA-2023-10-02-000257-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-02-000257-a). 3. Перевірити дії посадових осіб зокрема, але не виключно - Олексій Мандзюк, Телефон: +380661357458 E-mail: savia.nizhin@dsns.gov.ua, Франько Святослав 0681078189, (04631) 7-80-61, факс: (04631) 45160; 16600, м. Ніжин, Чернігівської області, вул. Космонавтів 90, savia.nizhin@dsns.gov.ua замовника з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі. 4. Зобов’язати замовника СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Після проведення перевірки закупівлі звернутися до суду щодо притягнення посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства, до відповідальності у вигляді штрафу. 6. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення. 7. Надати інформацію про останні контрольні заходи, проведені в замовника.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-30-000049 ● 03ba9003e4ad4fdd80d4a44bdae4fa50
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2023 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

30.11.2023 № 60-З

Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2023-10-02-000257-a 02.10.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-01 16:34:47

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент», очікуваною вартістю 23 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-02-000257-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи поставлено ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» товар по договору укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі та вразі поставки товару просимо зазначити суму сплачених коштів (з надання підтверджуючих документів?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-04 10:03:18

Відповідь на запит Держаудитслужби

По першому питанню: моніторинг цін здійснювався за наданими від потенційних постачальників комерційних пропозицій та дослідженні цін на ринку України та Європи. Посилання на власну веб-сторінку: https://avia.dsns.gov.ua/upload/2/8/1/1/9/obgruntuvannia-iz-zakupivli-samoxidnogo-dzerela-zivlennia.pdf. Технічні та якісні показники визначались для можливості застосування наземного авіаційного джерела живлення з повітряними суднами Державної авіації України.
По другому питанню: за договором від 30.11.2023 року № 398 термін поставки товару до 20.12.2023 року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-08 11:13:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент», очікуваною вартістю 23 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-02-000257-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. На виконання вимог додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника (далі – додаток 3) у тендерній пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» надано інструкцію з експлуатації дизельного джерела живлення APA-110 (EACR-90/2Х66) відповідно до якої кліматичне виконання, 0С -40…+55.
При цьому, на виконання вимог пунктів 1 та 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, в інформації від 06.10.2023 № 616, наданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА», в колонці «Значення параметру, яке пропонується учасником (заповнюється учасником)» зазначено діапазон робочих температур -300С/550С (пункт 12), що суперечить інформації зазначеній в інструкції з експлуатації дизельного джерела живлення APA-110 (EACR-90/2Х66).
Також, відповідно до вимог пункту 16 додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено постійний струм 600 А (відповідність обладнання зазначеним параметрам повинна бути точною).
Проте, на виконання вимог додатку 3 до тендерної документації Замовника у тендерній пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» надано декларацію відповідності від 26.06.2023 на модель АРА-110, відповідно до якої «Дизельне джерело живлення серії АРА призначене для живлення літаків та гвинтокрилів змінним струмом 400 ГЦ 3Х115/200 В та 28,5 В постійного струму 800А під час їх наземного обслуговування та передпольотної підготовки», та не надано декларацію відповідності, яка б підтверджувала постійний струм 600 А, чим не дотримано вимоги додатку 3 до тендерної документації Замовника.
У зв’язку з чим Замовником не надано Учаснику ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
2. У зв’язку з чим в оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі зазначено, поставку товару післяоплата 30 банківських днів, при тому що в пункті 2.4.1 додатку 4 «Проект договору» до тендерної документації Замовника та як наслідок в укладеному між Замовником та ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» договорі про закупівлю від 30.10.2023 № 398, зазначено що покупець здійснює оплату вартості товару впродовж 7 (сім) банківських днів з моменту підписання документів що засвідчують приймання-передачу товару.
3. Чи поставлено ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» товар по договору укладеному за результатами проведеної процедури закупівлі та вразі поставки товару просимо зазначити суму сплачених коштів (з наданням підтверджуючих документів).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-12 11:43:21

Відповідь на запитання.

Відповідно до ваших запитань щодо температурного режиму роботи АПА Переможцем пропонується кращий за характеристиками товар відповідно до їх пропозиції. Постійний струм відповідно до інструкції з експлуатації наданої переможцем відповідає вимогам ТД. Поставка товара відповідно договору до 20.12.2023.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-08 11:52:12

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент», очікуваною вартістю 23 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-02-000257-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
На виконання вимог додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника (далі – додаток 3) у тендерній пропозиції ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА» надано паспорт EAAPA.077.000.00-01PS на дизельне джерело живлення APA-110 (EACR-90/2Х66), рік випуску 2023.
При цьому, інструкцію з експлуатації дизельного джерела живлення APA-110 (EACR-90/2Х66), надано на виріб EAAPA.047.000.00RE, рік випуску якого 2020.
У зв’язку з чим, Замовником, у відповідності до вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА», як таку що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-12 11:52:14

Відповідь на запитання.

Запропонований постачальником товар 2023 року випуску. Інструкція з експлуатації надана на аналогічний виріб. Термін оплати товару зкорегований з 30 діб до 7 діб внаслідок закінчення фінансового року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-12 13:59:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Самохідне аеродромне наземне джерело живлення на автомобільному шасі або еквівалент», очікуваною вартістю 23 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-02-000257-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), саме по процедурі закупівлі за ID: UA-2023-10-02-000257-a.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-13 15:45:24

Відповідь на запитання.

https://avia.dsns.gov.ua/upload/3/8/0/2/4/obgruntuvannia-zakupivli-apa-abo-ekvivalent.pdf
посилання на обгрунтування АПА

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано.

2023-12-25 14:54:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19, пункту 3 частини другої статті 21, пункту 3 частини другої статті 33 Закону, пункту 5 Порядку № 861, абзацу першого пункту 43 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2023 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ «ЮКОЙЛ» 17 800 000,00
UAH з ПДВ
17 680 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА" 19 800 000,00
UAH з ПДВ
17 750 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 жовтня 2023 17:21
Електронний підпис
09 жовтня 2023 17:20
Електронний підпис
09 жовтня 2023 17:20
Інструкція ч.1.PDF
09 жовтня 2023 17:20
Інструкція ч.2.PDF
09 жовтня 2023 17:20
к.Статут та опис..pdf
09 жовтня 2023 17:20
ТОВ «ЮКОЙЛ» 9001 скан.pdf
09 жовтня 2023 17:20
Сертифікат ISO переклад.pdf
09 жовтня 2023 17:20
ISO оригінал та копія.pdf
09 жовтня 2023 17:20
Антикорупційна 2022.pdf
09 жовтня 2023 17:20
Повноваження.pdf
09 жовтня 2023 17:20
Технічна специфікація.pdf
09 жовтня 2023 17:20
Інструкція.pdf
09 жовтня 2023 17:20
Каталог.pdf
09 жовтня 2023 17:20
Диплом перекладача.pdf
09 жовтня 2023 17:20
Аналогічний договір.pdf
09 жовтня 2023 17:20
Про місцезнаходження.pdf
09 жовтня 2023 17:20
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2023 13:58
Електронний підпис
18 жовтня 2023 13:47
Лист Замовнику ст 41.pdf
18 жовтня 2023 13:47
Інновація ВИТЯГ.pdf.asice.zip
18 жовтня 2023 13:47
Витяг з ЄДР ТОВ ІННЕ.pdf
18 жовтня 2023 13:47
Довідка.pdf.p7s
18 жовтня 2023 13:47
Довідка.pdf
18 жовтня 2023 13:47
Витяг-1642079-Бабак-2023-10-17.pdf
09 жовтня 2023 15:49
Електронний підпис
09 жовтня 2023 15:49
Електронний підпис
09 жовтня 2023 15:48
АРА-110УКР.pdf
09 жовтня 2023 15:48
Виписка ТОВ ІННЕ.pdf
09 жовтня 2023 15:48
Статут ТОВ ІННЕ.pdf
09 жовтня 2023 15:48
Договір 38.pdf
09 жовтня 2023 15:48
Сертифікат якості.pdf
09 жовтня 2023 15:48
Згода з додатком 3.pdf
09 жовтня 2023 15:48
ISO 9001.pdf
09 жовтня 2023 15:48
Цінова пропозиція.pdf
09 жовтня 2023 15:48
Perkins 1103 1104 Інструкція.pdf
09 жовтня 2023 15:48
Доп.угода 1.pdf
09 жовтня 2023 15:48
Інновація ВИТЯГ.pdf.asice.zip
09 жовтня 2023 15:48
ISO 14001.pdf
09 жовтня 2023 15:48
Каталог запчастин.pdf
09 жовтня 2023 15:48
Відгук договір 38.pdf
09 жовтня 2023 15:48
ВН №10 від 09.03.23.pdf
09 жовтня 2023 15:48
Керівництво оператора.pdf
09 жовтня 2023 15:48
Витяг з ЄДР ТОВ ІННЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЮКОЙЛ»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЮКОЙЛ»
#31510568
Відхилено 17 680 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2023 12:38
ТОВ "ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА"
#39378724
Переможець 17 750 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2023 12:44

Документи

17 жовтня 2023 12:38
Електронний підпис

Документи

17 жовтня 2023 12:44
Довідка НАЗК
17 жовтня 2023 12:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2023 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІННОВАЦІЙНА ЕНЕРГЕТИКА"
#39378724
17 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2023 12:44
Довідка НАЗК
17 жовтня 2023 12:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 14:54
ду398_0001.pdf укладений
25 грудня 2023 14:53
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2023 15:56
дог398_0001.pdf укладений
30 жовтня 2023 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до Висновку Держаудит служби.