Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., Солом'янський район, вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А |
Контактна особа: |
Полякова Катерина +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2023 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2023 23:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 13:33 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 13:33 |
Очікувана вартість: | 12 145 176,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 725,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 60 725,88 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 90 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60725.9 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-а, м. Київ, 03151 код ЄДРПОУ: 26345736 IBAN: UA718201720355129005000014348 у Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право здійснювати попередню оплату з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в розмірі та на строк визначених в належним чином оформленному рішенні Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України, лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата Робіт здійснюється здійснюється у межах одержаних коштів на казначейський рахунок Замовника шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2023 17:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2023 17:36 |
Перелік змін Центральна 336.docx | |
10 жовтня 2023 17:36 |
Додаток № 4 Проект договору Центральна 336.docx | |
10 жовтня 2023 17:36 |
Нова редакція ТД Центральна 336.docx | |
06 жовтня 2023 22:18 |
Перелік змін Центральна 336 (1).docx | |
05 жовтня 2023 12:10 |
Перелік змін Центральна 336.docx | |
29 вересня 2023 16:42 |
Відомість обсягів Центральна 336.xls | |
29 вересня 2023 16:42 |
Відомість ресурсів Центральна 336.xls | |
29 вересня 2023 16:42 |
Центральна 336.ibs |
10 жовтня 2023 17:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 жовтня 2023 17:36 |
Перелік змін Центральна 336.docx
|
|||||||||
10 жовтня 2023 17:36 |
Додаток № 4 Проект договору Центральна 336.docx
|
|||||||||
10 жовтня 2023 17:36 |
Нова редакція ТД Центральна 336.docx
|
|||||||||
06 жовтня 2023 22:18 |
Перелік змін Центральна 336 (1).docx
|
|||||||||
05 жовтня 2023 12:10 |
Перелік змін Центральна 336.docx
|
|||||||||
29 вересня 2023 16:42 |
Відомість обсягів Центральна 336.xls
|
|||||||||
29 вересня 2023 16:42 |
Відомість ресурсів Центральна 336.xls
|
|||||||||
29 вересня 2023 16:42 |
Центральна 336.ibs
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В сучасній практиці будівництва, при проведенні робіт з реконструкції або ремонту, особливо на об’єкті - житловому будинку з мешканцями, використання зварювального трансформатора із зазначеними характеристиками не є раціональним і ефективним, бо збільшує вартість робіт через використання великого обсягу електричної енергії, витрати на перевезення обладнання, підключення до відповідної електромережі, охорону в неробочій час та інше. Також через велику номінальну потужність такого обладнання стає під загрозу електрозабезпечення всього будинку.
Учасники, які користуються більш сучасним обладнанням – зварювальним інвертором, з більш економним використанням ресурсів та ширшими можливостями проведення зварювальних робіт, підпадають під дискримінаційні вимоги Замовника.
Прошу внести зміни до цієї позиції мінімального переліку необхідної техніки, надавши учасникам право використання зварювального обладнання відповідно до сучасного ринку обладнання, звичайно, з дотриманням вимог щодо обсягів зварювальних робіт.
2. Мінімальний перелік необхідної техніки, відповідно до вимог Замовника містить «Розчиномішалка, продуктивність від 5м³/год».
Згідно Пiдсумковій вiдомості ресурсiв, загальний обсяг розчинів (розчин готовий кладковий важкий цементний, цементно-вапняковий, опоряджувальний вапняковий) складає 8,00402 м3. Виробництво розчину обсягом 5м3/год не відповідає технологічному процесу виконання робіт, тому застосування розчинозмішувача такої потужності на даному об’єкті є недоцільним. Прошу внести зміни до даної позиції та видалити обмеження потужності обладнання.
Мінімальний перелік необхідної техніки Замовником був складений відповідно до підсумкової відомості ресурсів, який викладений на prozorro у файлі «Відомість ресурсів Центральна 336».
Замовником вимоги до тендерної документації сформовані відповідно до чинного законодавства України та не несе за собою дискримінаційних вимог.
Національний класифікатор України "Класифікатор професій" призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників.
В Національному класифікаторі України "Класифікатор професій" відсутні вищезазначені професії, що унеможливлює надання учасником переліку працівників, який би відповідав вимогам тендерної документації.
Професіями, які є альтернативними, заявленим Замовником є:
1. «Маляр» або «Штукатур» замість «Маляр-штукатур»;
2. «Машиніст» потребує уточнення якого саме транспортного засобу, обладнання або техніки;
3. «Монтажник систем утеплення будівель» замість «Монтажник фасадної теплоізоляції»;
4. «Підсобник робітник» замість «Різноробочий».
Також Замовником встановлено мінімальний необхідний перелік працівників інженерно-технічних професій, яких повинен залучити учасник, в якому вказано професію «Майстер», що також відсутня у Національному класифікаторі України "Класифікатор професій" та потребує уточнення напрямку діяльності.
Виходячи з вищевикладеного, просимо внести зміни до переліків працівників робітничих професій та інженерно-технічних професій, та викласти їх у відповідності до найменування професій, встановлених Національним класифікатором України "Класифікатор професій".
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-23-000030 ● 22a4148ad0bf418eb0c07b2724c14609
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2023 12:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2023-09-29-009966-a 29.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-29 11:34:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-29-009966-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої
статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-05 15:30:07
Відповідь на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (згідно коду ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-29-009966-a) та надає наступні пояснення та документи:
1. Надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації за яким отримано експертний звіт від 19 вересня 2023 року №494/КЕ2023. Зазначеним проектом передбачається відновлення багатоквартирного житлового будинку, що постраждав під час бойових дій на території Київської області протягом лютого-березня 2022 року з метою збереження його функціонального призначення.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 12 145 176,00 визначена відповідно до методики визначення очікуваної вартості затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Обсяг бюджетних коштів для фінансування: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) за рахунок коштів з державного бюджету відповідно до (Постанова КМУ від 04.08.2023 року № 823, Наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 23.08.2023р № Н-352/07-02/02.2)
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/58389.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 17:59:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-29-009966-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та урахуванням ненадання відповіді на запит Держаудитслужби, здійснений через електронну систему закупівель 29.11.2023,
постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення на підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Україно-європейська фірма «Діамант» (далі – ТОВ «Діамант») вимогам тендерної документації:
- пункту 1 додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності у власності чи залучення техніки та механізмів, зокрема: автогрейдера середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; агрегатів фарбувальних з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год та які передбачені для виконання робіт згідно тендерною документацією; асфальтоукладальників універсальних, продуктивністю 600 т/год; котків дорожніх причіпних на пневмоколісному ходу, маса 25 т; котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих,
маса 8 т; котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, маса 13 т; котків дорожніх самохідних на пневмоколісному ходу, маса 16 т; розподільників щебеню та гравію; тракторів на гусеничному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.]; тракторів на гусеничному ходу, потужністю 79 кВт [108 к.с.]; тракторів на пневмоколісному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.].
- пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про наявність механізмів, обладнання та устаткування» яким установлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника документів, що підтверджують право власності ТОВ «Діамант» на бетономішалку номінальною потужністю від 1,1 кВт та об′ємом барабану від 180 л.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-08 14:40:32
Відповідь на запит
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-29-009966-a та надає наступні пояснення та документи:
1. Надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації за яким отримано експертний звіт від 19 вересня 2023 року №494/КЕ2023. Зазначеним проектом передбачається відновлення багатоквартирного житлового будинку, що постраждав під час бойових дій на території Київської області протягом лютого-березня 2022 року з метою збереження його функціонального призначення.
Очікувана вартість закупівлі у сумі 12 145 176,00 визначена відповідно до методики визначення очікуваної вартості затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Обсяг бюджетних коштів для фінансування: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) за рахунок коштів з державного бюджету відповідно до (Постанова КМУ від 04.08.2023 року № 823, Наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 23.08.2023р № Н-352/07-02/02.2)
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/58389.html
3. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі - техніка).
У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, завжди мається на увазі «або еквівалент». При цьому, технічні характеристики еквівалента мають бути не гіршими від технічних характеристик обладнання, передбаченого тендерною документацією. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання.
На дану вимогу тендерної документації Учасником ТОВ «Україно-європейська фірма Діамант» надано довідку від 17.11.2023 № 13/Т в якій були зазначені назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність. Додаткових документів на підтвердження даної інформації Замовником не вимагалось.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2023-09-29-009966-a СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) розглянула Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок) за № оголошення UA-2023-09-29-009966-a на закупівлю робіт: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка, Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) та надає аргументовані заперечення: Про дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам ч.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до вимог п.3.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу № 3 тендерної документації від 10.10.2023 № 74-5-2023 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), наявність/відсутність підстав, встановлених у пункті 47 Особливостей, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах. Тендерна пропозиція подається та завантажується з наступних файлів: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 1 ТД); - інформацією щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей (Додаток № 2 ТД); - інформацією про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації (планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі - надається згідно з частиною 6 розділу ІІІ цієї документації). Учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами цього Технічного завдання; - проєктом договору без додатків, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 ТД, який повинен бути заповнений, підписаний керівником чи уповноваженою особою Учасника. - документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (надається згідно з частиною 2 розділу 3 цієї документації); - інформацією про субпідрядника (субпідрядників), (надається згідно з частиною 8 розділу 3 цієї документації). - довідкою, за формою згідно Додатку № 5 ТД; - довідкою, за формою згідно Додатку № 6 ТД; - іншими документами, згідно Додатку № 7 ТД У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - іншої інформації, матеріалів та документів відповідно до умов цієї тендерної документації. 16.10.2023 року електронною системою автоматично розкрито тендерні пропозиції учасників в частині кваліфікаційних критеріїв з інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі на вищезазначену закупівлю робіт. Саме за допомогою електронної системи закупівель у Замовника (учасників, органів, уповноважених здійснювати контроль у сфері закупівель та інших) виникає можливість здійснювати ідентифікацію учасників і точно визначати час і дату отримання тендерних пропозицій / пропозицій (їх частин). Таким чином, відповідно до ч.8 ст. 12 Закону вся інформація була подана Учасниками під час проведення процедури закупівлі виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог п. 3.5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим пунктом 47 Особливостей» Розділу 3 тендерної документації «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей». 1. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на зазначена, у підпункті 6.4. розділу VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та підпункті 2 пункту 3.5. додатку 4 «Нова редакція проекту договору» викладено норми Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” в частині всіх перелічених вищенаведеним істотних умов до договору про закупівлю, які не повинні змінюватися до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. 2. Щодо виконання Учасником – Переможцем ч. 6.6 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації, повідомляємо, що лише 18.12.2023 року Замовником було прийнято рішення щодо визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" переможцем закупівлі і оприлюднено намір про укладання Договору. Наразі, договір між Замовником і Підрядником ще не укладений. Запевняємо, що Учасником – Переможцем будуть дотримані вимоги ч. 6.6 Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації та завантажено забезпечення виконання договору у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю в електронному вигляді. На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-29-009966-a, щодо усунення порушень ч.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області було здійснено наступні заходи: - проведено ґрунтовний аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону України «Про публічні закупівлі»; - у відповідності до рекомендацій ч.8 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» залучити уповноважену особу до проходження навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в інтернеті; - розроблено механізм внутрішнього контролю для недопущення у подальшому встановлених порушень (створення робочої групи згідно ч.12 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі»).
2023-12-21 18:00:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2023 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" |
10 566 303,10
UAH з ПДВ
|
7 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТ" |
10 969 033,02
UAH з ПДВ
|
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ" |
11 295 013,00
UAH з ПДВ
|
8 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" |
11 537 917,20
UAH з ПДВ
|
9 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ" |
11 860 799,25
UAH з ПДВ
|
11 860 799,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" #43388424 |
Рішення скасоване |
7 999 999,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2023 17:13
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2023 15:47
|
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" #43388424 |
Відхилено |
7 999 999,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2023 17:15
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТ" #35456735 |
Рішення скасоване |
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 12:12
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТ" #35456735 |
Відхилено |
8 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 12:14
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ" #42330902 |
Рішення скасоване |
8 490 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2023 16:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2023 17:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ" #42330902 |
Відхилено |
8 490 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2023 16:50
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" #38831585 |
Рішення скасоване |
9 120 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2023 12:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2023 16:12
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" #38831585 |
Відхилено |
9 120 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2023 12:30
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ" #41202888 |
Переможець |
11 860 799,25
UAH з ПДВ
|
04 січня 2024 15:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 січня 2024 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2024 15:24
|
Повідомлення_про_розірвання_договору.pdf | укладений |
12 грудня 2024 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2024 10:29
|
ДУ № 2 від 08.10.2024.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2024 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2024 15:00
|
ДУ № 1 від 19.01.2024р.pdf | зміни до договору |
24 січня 2024 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 14:57
|
ДОГОВІР № 1К-24 від 19.01.2024р.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:57
|
1_ДЦ_ДЦ.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:57
|
1_ДЦ_ДЦ.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-01.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-02.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-02.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_06-01-01.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-01.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-06.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЗВВЛК_07-01-01.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_02-01-01.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_02-01-03.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_02-01-02.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_02-01-04.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_02-01-05.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_02-01-06.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_06-01-01.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_02-01-06.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_06-01-02.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_06-01-02.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_07-01-01.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ЛК1_07-01-01.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ПВР.pdf | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
1_ДЦ_ПВР.xls | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
Бородянка Центральна 336.imd | укладений |
24 січня 2024 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п. 18.1 Договору, Сторони погодились внести уточнення до абз. 1 п. 3.1 Договору та викласти його в новій редакції: «Ціна Договору визначається за результатами електронного аукціону і становить: 11 860 799,25 грн (одинадцять мільйонів вісімсот шістдесят тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 25 копійок), у тому числі ПДВ 20% – 1 976 799,88 грн (один мільйон дев’ятсот сімдесят шість тисяч сімсот дев’яносто дев’ять гривень 88 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 1К-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п. 11.4, 18.1 Договору та з урахуванням листа ТОВ «БУД-ІННОВАЦІЯ» від 03.10.2024 № 03/10, Сторони погодились викласти в новій редакції Додаток № 2 до Договору - Календарний графік виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 1К-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 січня 2024 — 12 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Між Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі - Замовник) та ТОВ «БУД-ІННОВАЦІЯ» (далі - Виконавець) 19.01.2024 укладено договір № 1К-24 з виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт багатоквартирного багатоповерхового житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Договір). Згідно з п. 1.1. Договору Виконавець зобов’язується відповідно до проектної документації, умов цього Договору та вимог законодавства власними силами та/або залученими силами виконати роботи: «Капітальний ремонт багатоквартирного багатоповерхового житлового будинку по вул. Центральна 336 в смт Бородянка Бучанського району Київської області (згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Роботи), а Замовник - прийняти та оплатити Роботи в порядку та на умовах, передбачених даним Договором за об’єктом робіт, зазначеним у пункті 1.2 цього Договору. Відповідно до пп. 4.4.1. п. 4 Договору Виконавець зобов’язаний забезпечити виконання робіт у строки, встановлені цим Договором. Пунктом 19.1. Договору визначено, що цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. Так, згідно з п.п. 11.4., 18.1. Договору та з урахуванням листа Виконавця від 03.10.2024 № 03/10, додатковою угодою № 2 до Договору внесено зміни до Календарного графіку виконання робіт. Проте, у зв’язку з незабезпеченням Виконавцем відповідних темпів виконання робіт, наразі наявне відставання від передбачених Календарним графіком виконання робіт більше ніж на 50 (п’ятдесят) календарних днів. При цьому, згідно з п. 2.8. Договору, жодного повідомлення про необхідність внесення змін до раніше узгоджених Сторонами строків та проєкту додаткової угоди разом з обґрунтуванням нових строків виконання робіт, на адресу Замовника не надходило. Про поважність причин відставання від передбачених Календарним графіком виконання робіт не повідомлено. З огляду на зазначене, оскільки Виконавець, з власної вини, допустив відставання темпів виконання Робіт від передбачених Календарним графіком виконання робіт більше ніж на 50 (п’ятдесят) календарних днів, керуючись ч. 3 ст. 651 Цивільного кодексу України та відповідно до пп. 18.4.3 п. 18.4., п. 18.5 Замовник повідомляє про дострокове розірвання Договору в односторонньому порядку. |