Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, сім'ї, туризму, молоді та спорту Дубриницької сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44069873 |
Місцезнаходження: | 89210, Україна , Закарпатська обл., Перечинський р-н, село Дубриничі, вул.Берег, будинок 60 |
Контактна особа: |
Олеся Петрище +380990201377 osvitadubrynychi@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
29 вересня 2023 16:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-06-000033 ● 7531d95c412c410a9bd9c27c056217df
- Статус: завершено ● Дата: 03 вересня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2023 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.12.2023 № 58-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/13979-2023 від 04.12.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.12.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.12.2023 №58-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-29-009938-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-07 17:46:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №26407 Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-29-009938-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ФОП Мацо Іван Іванович (код ЄДРПОУ 3190721197), з яким укладений договір від 26.09.2023 №109сх/МІ без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-12 18:43:42
Відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №26407 Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради» (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №26407 Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради» (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) у вигляді протоколу та додатків до нього
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-12 18:28:36
Відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №26407 Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради» (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №26407 Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради» (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) у вигляді протоколу та додатків до нього
- Протокольне рішення про надання пояснень.pdf
- довідки про зміни до бюджету.pdf
- лист ОВА.pdf
- наказ про затвердження ПКД + кошторис.pdf
- завдання на проектування.pdf
- експертний звіт.pdf
- листи - відповіді від учасників.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЦО ІВАН ІВАНОВИЧ #3190721197 |
Переможець |
1 499 373,00
UAH
|
29 вересня 2023 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 17:43
|