Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №26407 Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 499 373,00 UAH
UA-2023-09-29-009938-a 83c7f8a828d14743915572841fbbe43c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Петрище

+380990201377 osvitadubrynychi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, сім'ї, туризму, молоді та спорту Дубриницької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 44069873
Місцезнаходження: 89210, Україна , Закарпатська обл., Перечинський р-н, село Дубриничі, вул.Берег, будинок 60
Контактна особа: Олеся Петрище
+380990201377
osvitadubrynychi@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №26407 Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89210, Україна, Закарпатська область, село Дубриничі, вулиця Центральна, буд. 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

29 вересня 2023 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-06-000033 ● 7531d95c412c410a9bd9c27c056217df
  • Статус: завершено ● Дата: 03 вересня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 грудня 2023 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

06.12.2023 № 58-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/13979-2023 від 04.12.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.12.2023.


Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.12.2023 №58-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-29-009938-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-07 17:46:26

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №26407 Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-29-009938-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ФОП Мацо Іван Іванович (код ЄДРПОУ 3190721197), з яким укладений договір від 26.09.2023 №109сх/МІ без використання електронної системи закупівель?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-12 18:43:42

Відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №26407 Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради» (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №26407 Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради» (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) у вигляді протоколу та додатків до нього

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-12-12 18:28:36

Відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №26407 Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради» (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт сховища (протирадіаційного укриття) №26407 Дубриницького ліцею Дубриницької сільської ради» (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) у вигляді протоколу та додатків до нього

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЦО ІВАН ІВАНОВИЧ
#3190721197
Переможець 1 499 373,00
UAH
29 вересня 2023 16:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 17:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 499 373,00
UAH