Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43380399 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Шеремета Андрій Васильович +380342552210 departrozvhrom@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2023 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 407 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 036,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 30-ти календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 вересня 2023 14:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 вересня 2023 14:39 |
Проект договору.docx | |
29 вересня 2023 14:39 |
ТД водовід м.Городенка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Твердження про встановлення Замовником обмежуючої коло Учасників, дискримінаційної вимоги щодо підтвердження наявності аналогічного досвіду є необгрунтованим та надуманим, з огляду на наступне:
Статею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено право Замовника вимагати від Учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Водночас, Закон не позбавляє Замовника права вимагати підтвердження досвіду виконання окремих видів робіт. Встановлюючи вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, в тому числі, виконання окремих видів робіт, Замовник жодним чином не звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Встановлюючи таку вимогу Замовник переслідує мету впевнитись у фактичній спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в технічній специфікації (Додаток №2 до Тендерної документації), з метою забезпечення належного, якісного та своєчасного виконання робіт Учасником, якого буде визначено переможцем торгів. Саме задля цього Законом надано право Замовнику вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Не маючи досвіду виконання робіт Учасник не зможе забезпечити виконання робіт у відповідності до вимог, встановлених державними стандартами, нормами і правилами.
Задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання лише одного (а не усіх), основного виду робіт за предметом закупівлі, визначеного технічною специфікацією (Додаток №2 до Тендерної документації). Саме наявність у Учасника досвіду виконання такого виду робіт як «прокладання поліетиленових труб діаметром не менше 315 мм», дає можливість Замовнику впевнитись, що учасник спроможний своєчасно, належно та якісно виконати роботи за предметом закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-16-000002 ● 15c2f32975674981ac102888e2d3c2b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2023 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.10.2023 №68-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.10.2023 №68-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-09-29-007549-a 29.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-20 13:02:34
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Реконструкція водоводу першої черги від станції першого підйому до перехрестя вулиць В.Великого-Стефаника у м.Городенка Івано-Франківської област» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-29-007549-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРПАТ-БУД» те, що учасником не надано оригінали наказів про призначення на посаду працівників, інформацію про яких зазначено у пунктах 4, 8-10 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (виконання робіт) згідно предмету закупівлі від 06.10.2023 №2/т-45, а саме: Тимківа Миколу Івановича на посаду майстра, Котика Віталія Степановича на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини, Ониськіва Володимира Григоровича на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини, Сайнсуса Василя Михайловича на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини, що не відвідповідає вимогам пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-25 15:40:39
Пояснення на моніторинг
На запит Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 20.10.2023 щодо надання пояснень по закупівлі «Реконструкція водоводу першої черги від станції першого підйому до перехрестя вулиць В.Великого-Стефаника у м.Городенка Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за ID: UA-2023-09-29-007549-a) (далі – Закупівля), яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ, ДОРОЖНЬОГО, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник), повідомляємо наступне:
Щодо питання першого
1.1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Бюджетні призначення визначені розпорядженням Івано-Франківської обласної державної (військової) адміністрації від 08.09.2023 № 345 «Про затвердження Переліку проектів і заходів з проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, та розподіл коштів субвенції з державного бюджету». Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису.
1.2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Здійснення розрахунку очікуваної вартості робіт по вищенаведеному предмету закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, з урахуванням кошторисної документації, розробленої ПП «ЕКОХІМСЕРВІС» згідно норм ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», яка пройшла експертну оцінку КП Івано-Франківської обласної ради «Про-Експерт», із врахуванням передбачених бюджетних призначень у 2023 році.
1.3. Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/zakupivli-za-derzhavni-koshty-v-departamenti-rozvytku-hromad-ta-terytorii-dorozhnoho-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva-mistobuduvannia-ta-arkhitektury
Щодо питання другого
Учасником ТОВ «КАРПАТ-БУД» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (виконання робіт) згідно предмету закупівлі від 06.10.2023 №2/т-45. Також учасником надано накази про призначення на посаду усіх працівників, інформацію про яких зазначено у вищевказаній Довідці, серед них, зокрема і наступні:
Щодо пункту 4 – Тимківа Миколу Івановича на посаду майстра: Наказ №1К від 19.06.2018р. про його прийом на роботу містить кольорові підписи працівників про ознайомлення, Наказ № 2К від 02.03.2020 про переведення цього працівника на посаду майстра містить кольорові підписи директора та самого працівника про ознайомлення.
Щодо пункту 8 – Котика Віталія Степановича на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини: Наказ №8К від 11.09.2019р. про його прийом на роботу містить кольорові підписи директора та працівників про ознайомлення, Наказ № 4К від 29.01.2021 про переведення цього працівника на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини містить кольоровий підпис цього працівника про ознайомлення.
Щодо пункту 9 – Ониськіва Володимира Григоровича на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини: Наказ №5К від 17.04.2019р. про його прийом на роботу містить кольорові підписи директора та працівників про ознайомлення, Наказ №5К від 29.01.2021р. про переведення цього працівника на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини містить чорні підписи директора та цього працівника про ознайомлення.
Щодо пункту 10 – Сайнсуса Василя Михайловича на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини: Наказ №8К від 11.09.2019р. про його прийом на роботу містить кольорові підписи директора та працівників про ознайомлення, Наказ №3К від 29.01.2021р. про переведення цього працівника на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини містить кольорові підписи директора та самого працівника про ознайомлення.
У Замовника відсутня технічна можливість встановити чи зроблені ці сканкопії з оригіналів документів чи копій документів. Тому, Замовник вважає, що документи, які не містять попереджуючого напису «копія», «копія вірна», «згідно з оригіналом» є зображенням оригіналу.
З огляду на вищевказане, Замовник вважає, що подані у складі тендерної пропозиції накази про призначення на посаду працівників є оригіналами.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Західного офісу Держаудитслужби 01.11.2023 в електронній системі закупівель опубліковано Висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу закупівлі: «Реконструкція водоводу першої черги від станції першого підйому до перехрестя вулиць В.Великого-Стефаника у м.Городенка Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за ID: UA-2023-09-29-007549-a (далі – Закупівля), яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ, ДОРОЖНЬОГО, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Вищевказаний висновок містить зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель наступного змісту: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5, частини 8 статті 12 та частини 3 статті 22 Закону при складанні тендерної документації (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». З приводу цього повідомляємо про те, що з уповноваженою особою Замовника – головним спеціалістом відділу контролю у сфері зведення споруд соціальної інфраструктури Шереметою Андрієм Васильовичем, проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), частини 8 статті 12 та частини 3 статті 22 Закону. Уповноваженій особі роз’яснено, про недопустимість включення в тендерну документацію таких вимог, які містяться у пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації: «учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями, разом з представником замовника, відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкта (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель. Завірений представником учасника та представником замовника, акт обстеження подається серед документів пропозиції учасника. У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.», оскільки це призводить до порушення вимоги частини 8 статті 12 Закону, зокрема порушення порядку взаємодії Замовника та учасника, адже такі положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання. Під час роз’яснювальної роботи акцентовано увагу на тому, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини 3 статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. Відповідно до положень частини 8 статті 12 Закону передбачено подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону, частини 3 статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що уповноважена особа Замовника, при складанні тендерної документації, жодним чином не мала на меті допустити вищевказані порушення, а керувалась виключно інтересами Замовника та мешканців м. Городенка Івано-Франківської області, адже, предмет закупівлі передбачав виконання великого обсягу робіт в стислі строки – до 31.12.2023 року. Включення такої вимоги, щодо здійснення обстеження об’єкта та складання відповідного акту, в тендерну документацію було здійснено з метою уникнення непорозумінь між Учасником/Виконавцем та Замовником після укладення договору. Це дасть можливість Учаснику визначити реальний обсяг робіт, передбачений даною закупівлею, розрахувати фактичну спроможність Учасника виконати увесь обсяг робіт у вказані терміни та не допустити порушення строків виконання робіт, а також максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо про те, що заплановано участь уповноваженої особи в навчальному курсі «Дводенне підвищення кваліфікації для замовників, онлайн» (набір групи на 06–07.12.23), що проводитиметься ТОВ «Академія Радник» та включає розгляд наступних питань: - особливості проведення закупівель під час воєнного стану; - особливості звітування за Постановою № 1178; - вартісні межі; - особливості проведення закупівель з використанням електронного каталогу та відкритих скорочених торгів з урахуванням Постанови № 1178; - практичні аспекти роботи електронного майданчика в умовах воєнного стану з урахуванням змін до Постанови № 1178; - особливості складання тендерної документації та проєкту договору під час воєнного стану з урахуванням Постанови № 1178; - останні законодавчі зміни в закупівельному просторі; - особливості закупівель з урахуванням вимог щодо ступеня локалізації виробництва; - як воєнний стан вплинув на договірні відносини; - як вносити зміни до договорів; - відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель в умовах воєнного стану.
2023-11-03 14:46:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
6 215 000,00
UAH з ПДВ
|
6 215 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" #40480728 |
Переможець |
6 215 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2023 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 12:24
|
додаткова угода №2/дм.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 11:47
|
додаткова угода №2/дм.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2023 12:59
|
додаткова угода _1д.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 12:55
|
Договір №1/д | зміни до договору |
26 жовтня 2023 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2023 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів, реквізити Замовника у підпункті 17.2 Договору № 1т від "20" жовтня 2023 року викласти в такій редакції: р/р UA608201720344261046133126840 р/р UA338201720344201047480126840 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 |
Номер договору про закупівлю: | №1т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1/д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | №1т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2/дм |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | №1т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2/дм |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |