Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція водоводу першої черги від станції першого підйому до перехрестя вулиць В.Великого-Стефаника у м.Городенка Івано-Франківської області
Очікувана вартість
6 407 260,00 UAH
UA-2023-09-29-007549-a d16c16a997b64044bbab7b39e4ac1dc9
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шеремета Андрій Васильович

+380342552210 departrozvhrom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43380399
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Контактна особа: Шеремета Андрій Васильович
+380342552210
departrozvhrom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2023 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2023 00:00
Очікувана вартість: 6 407 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 036,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція водоводу першої черги від станції першого підйому до перехрестя вулиць В.Великого-Стефаника у м.Городенка Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78100, Україна, Івано-Франківська область, м. Городенка, вул. В.Великого-Стефаника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 30-ти календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 29 вересня 2023 14:38

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 вересня 2023 14:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2023 14:39
Проект договору.docx
29 вересня 2023 14:39
ТД водовід м.Городенка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога щодо виключення обмежуючої коло Учасників вимоги тендерної документації
Дата подання: 04 жовтня 2023 13:53
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 11:01
Шановний Замовнику! Наше підприємство є потенційним Учасником процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «РЕКОНСТРУКЦІЯ ВОДОВОДУ ПЕРШОЇ ЧЕРГИ ВІД СТАНЦІЇ ПЕРШОГО ПІДЙОМУ ДО ПЕРЕХРЕСТЯ ВУЛИЦЬ В.ВЕЛИКОГО-СТЕФАНИКА У М.ГОРОДЕНКА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ». Підприємство має багаторічний позитивний досвід виконання робіт із будівництва, реконструкції та капітального ремонту інженерних мереж різної складності, зокрема і водопровідних мереж з використанням спеціалізованої техніки та обладнання, залученням працівників відповідної кваліфікації, які регулярно проходять відповідні навчання та підвищення кваліфікації. Проте, вимога Вашої тендерної документації, передбачена пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: «*Аналогічним договором є повністю виконаний договір, подібний за своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт з наступним характером – будівництва, реконструкції, капітального ремонту водопроводу (водопровідних мереж), укладений протягом 2019 – 2023 років, у межах якого виконувалися роботи – прокладання поліетиленових труб діаметром не менше 315 мм.», містить ознаки дискримінаційності та значно звужує коло потенційних Учасників процедури закупівлі, адже суб’єкт господарювання, який має позитивний досвід виконання аналогічних договорів у вказаний Вами період, має відповідне сертифіковане обладнання для виконання робіт із прокладання поліетиленових труб діаметром не менше 315 мм, а також кваліфікованих працівників, які мають відповідні дозвільні документи на виконання таких робіт, не може прийняти участь у закупівлі, у разі відсутності підтвердження виконаних робіт, конкретно визначених Вашою вимогою. Враховуючи вищевикладене, у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), просимо Вас виключити із пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації, зокрема із визначення поняття «Аналогічного договору» наступну умову: «у межах якого виконувалися роботи – прокладання поліетиленових труб діаметром не менше 315 мм.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації за предметом закупівлі «Реконструкція водоводу першої черги від станції першого підйому до перехрестя вулиць В.Великого-Стефаника у м.Городенка Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь): «*Аналогічним договором є повністю виконаний договір, подібний за своєю правовою природою та предметом закупівлі щодо виконання робіт з наступним характером – будівництва, реконструкції, капітального ремонту водопроводу (водопровідних мереж), укладений протягом 2019 – 2023 років, у межах якого виконувалися роботи – прокладання поліетиленових труб діаметром не менше 315 мм.»
Твердження про встановлення Замовником обмежуючої коло Учасників, дискримінаційної вимоги щодо підтвердження наявності аналогічного досвіду є необгрунтованим та надуманим, з огляду на наступне:
Статею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено право Замовника вимагати від Учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Водночас, Закон не позбавляє Замовника права вимагати підтвердження досвіду виконання окремих видів робіт. Встановлюючи вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, в тому числі, виконання окремих видів робіт, Замовник жодним чином не звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Встановлюючи таку вимогу Замовник переслідує мету впевнитись у фактичній спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в технічній специфікації (Додаток №2 до Тендерної документації), з метою забезпечення належного, якісного та своєчасного виконання робіт Учасником, якого буде визначено переможцем торгів. Саме задля цього Законом надано право Замовнику вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Не маючи досвіду виконання робіт Учасник не зможе забезпечити виконання робіт у відповідності до вимог, встановлених державними стандартами, нормами і правилами.
Задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання лише одного (а не усіх), основного виду робіт за предметом закупівлі, визначеного технічною специфікацією (Додаток №2 до Тендерної документації). Саме наявність у Учасника досвіду виконання такого виду робіт як «прокладання поліетиленових труб діаметром не менше 315 мм», дає можливість Замовнику впевнитись, що учасник спроможний своєчасно, належно та якісно виконати роботи за предметом закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-16-000002 ● 15c2f32975674981ac102888e2d3c2b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2023 11:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
16.10.2023 №68-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.10.2023 №68-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-09-29-007549-a 29.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-20 13:02:34

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Реконструкція водоводу першої черги від станції першого підйому до перехрестя вулиць В.Великого-Стефаника у м.Городенка Івано-Франківської област» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-29-007549-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАРПАТ-БУД» те, що учасником не надано оригінали наказів про призначення на посаду працівників, інформацію про яких зазначено у пунктах 4, 8-10 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (виконання робіт) згідно предмету закупівлі від 06.10.2023 №2/т-45, а саме: Тимківа Миколу Івановича на посаду майстра, Котика Віталія Степановича на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини, Ониськіва Володимира Григоровича на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини, Сайнсуса Василя Михайловича на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини, що не відвідповідає вимогам пункту 2.1 Додатку 1 до тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-25 15:40:39

Пояснення на моніторинг

На запит Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 20.10.2023 щодо надання пояснень по закупівлі «Реконструкція водоводу першої черги від станції першого підйому до перехрестя вулиць В.Великого-Стефаника у м.Городенка Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за ID: UA-2023-09-29-007549-a) (далі – Закупівля), яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ, ДОРОЖНЬОГО, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник), повідомляємо наступне:

Щодо питання першого
1.1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Бюджетні призначення визначені розпорядженням Івано-Франківської обласної державної (військової) адміністрації від 08.09.2023 № 345 «Про затвердження Переліку проектів і заходів з проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення, та розподіл коштів субвенції з державного бюджету». Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису.
1.2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Здійснення розрахунку очікуваної вартості робіт по вищенаведеному предмету закупівлі проводилось відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно настанови з визначення вартості будівництва кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, з урахуванням кошторисної документації, розробленої ПП «ЕКОХІМСЕРВІС» згідно норм ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», яка пройшла експертну оцінку КП Івано-Франківської обласної ради «Про-Експерт», із врахуванням передбачених бюджетних призначень у 2023 році.
1.3. Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://www.if.gov.ua/publichni-zakupivli-if-oda/zakupivli-za-derzhavni-koshti-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/zakupivli-za-derzhavni-koshty-v-departamenti-rozvytku-hromad-ta-terytorii-dorozhnoho-zhytlovo-komunalnoho-hospodarstva-mistobuduvannia-ta-arkhitektury
Щодо питання другого
Учасником ТОВ «КАРПАТ-БУД» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (виконання робіт) згідно предмету закупівлі від 06.10.2023 №2/т-45. Також учасником надано накази про призначення на посаду усіх працівників, інформацію про яких зазначено у вищевказаній Довідці, серед них, зокрема і наступні:
Щодо пункту 4 – Тимківа Миколу Івановича на посаду майстра: Наказ №1К від 19.06.2018р. про його прийом на роботу містить кольорові підписи працівників про ознайомлення, Наказ № 2К від 02.03.2020 про переведення цього працівника на посаду майстра містить кольорові підписи директора та самого працівника про ознайомлення.
Щодо пункту 8 – Котика Віталія Степановича на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини: Наказ №8К від 11.09.2019р. про його прийом на роботу містить кольорові підписи директора та працівників про ознайомлення, Наказ № 4К від 29.01.2021 про переведення цього працівника на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини містить кольоровий підпис цього працівника про ознайомлення.
Щодо пункту 9 – Ониськіва Володимира Григоровича на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини: Наказ №5К від 17.04.2019р. про його прийом на роботу містить кольорові підписи директора та працівників про ознайомлення, Наказ №5К від 29.01.2021р. про переведення цього працівника на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини містить чорні підписи директора та цього працівника про ознайомлення.
Щодо пункту 10 – Сайнсуса Василя Михайловича на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини: Наказ №8К від 11.09.2019р. про його прийом на роботу містить кольорові підписи директора та працівників про ознайомлення, Наказ №3К від 29.01.2021р. про переведення цього працівника на посаду машиніста дорожньо-будівельної машини містить кольорові підписи директора та самого працівника про ознайомлення.
У Замовника відсутня технічна можливість встановити чи зроблені ці сканкопії з оригіналів документів чи копій документів. Тому, Замовник вважає, що документи, які не містять попереджуючого напису «копія», «копія вірна», «згідно з оригіналом» є зображенням оригіналу.
З огляду на вищевказане, Замовник вважає, що подані у складі тендерної пропозиції накази про призначення на посаду працівників є оригіналами.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Західного офісу Держаудитслужби 01.11.2023 в електронній системі закупівель опубліковано Висновок УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ про результати моніторингу закупівлі: «Реконструкція водоводу першої черги від станції першого підйому до перехрестя вулиць В.Великого-Стефаника у м.Городенка Івано-Франківської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за ID: UA-2023-09-29-007549-a (далі – Закупівля), яка проведена ДЕПАРТАМЕНТОМ РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ, ДОРОЖНЬОГО, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Вищевказаний висновок містить зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель наступного змісту: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5, частини 8 статті 12 та частини 3 статті 22 Закону при складанні тендерної документації (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». З приводу цього повідомляємо про те, що з уповноваженою особою Замовника – головним спеціалістом відділу контролю у сфері зведення споруд соціальної інфраструктури Шереметою Андрієм Васильовичем, проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон), частини 8 статті 12 та частини 3 статті 22 Закону. Уповноваженій особі роз’яснено, про недопустимість включення в тендерну документацію таких вимог, які містяться у пункті 6 розділу ІІІ Тендерної документації: «учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями, разом з представником замовника, відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкта (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель. Завірений представником учасника та представником замовника, акт обстеження подається серед документів пропозиції учасника. У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.», оскільки це призводить до порушення вимоги частини 8 статті 12 Закону, зокрема порушення порядку взаємодії Замовника та учасника, адже такі положення ТД передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання. Під час роз’яснювальної роботи акцентовано увагу на тому, що вільний доступ усім учасникам до інформації про закупівлю забезпечується Замовником відповідно до вимог частини 3 статті 5 Закону, у тому числі інформації про обсяг робіт, технічної специфікації та інших вимог, передбачених статтею 22 Закону, виключно шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель. Відповідно до положень частини 8 статті 12 Закону передбачено подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель з метою дотримання вимог пунктів 3 та 5 частини 1 статті 5 Закону, частини 3 статті 22 Закону, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що уповноважена особа Замовника, при складанні тендерної документації, жодним чином не мала на меті допустити вищевказані порушення, а керувалась виключно інтересами Замовника та мешканців м. Городенка Івано-Франківської області, адже, предмет закупівлі передбачав виконання великого обсягу робіт в стислі строки – до 31.12.2023 року. Включення такої вимоги, щодо здійснення обстеження об’єкта та складання відповідного акту, в тендерну документацію було здійснено з метою уникнення непорозумінь між Учасником/Виконавцем та Замовником після укладення договору. Це дасть можливість Учаснику визначити реальний обсяг робіт, передбачений даною закупівлею, розрахувати фактичну спроможність Учасника виконати увесь обсяг робіт у вказані терміни та не допустити порушення строків виконання робіт, а також максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо про те, що заплановано участь уповноваженої особи в навчальному курсі «Дводенне підвищення кваліфікації для замовників, онлайн» (набір групи на 06–07.12.23), що проводитиметься ТОВ «Академія Радник» та включає розгляд наступних питань: - особливості проведення закупівель під час воєнного стану; - особливості звітування за Постановою № 1178; - вартісні межі; - особливості проведення закупівель з використанням електронного каталогу та відкритих скорочених торгів з урахуванням Постанови № 1178; - практичні аспекти роботи електронного майданчика в умовах воєнного стану з урахуванням змін до Постанови № 1178; - особливості складання тендерної документації та проєкту договору під час воєнного стану з урахуванням Постанови № 1178; - останні законодавчі зміни в закупівельному просторі; - особливості закупівель з урахуванням вимог щодо ступеня локалізації виробництва; - як воєнний стан вплинув на договірні відносини; - як вносити зміни до договорів; - відповідальність за порушення у сфері публічних закупівель в умовах воєнного стану.

2023-11-03 14:46:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 16 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КАРПАТ-БУД" 6 215 000,00
UAH з ПДВ
6 215 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 жовтня 2023 11:46
Електронний підпис
13 жовтня 2023 11:43
ВПВ п.47 довідки.pdf
07 жовтня 2023 22:31
Електронний підпис
07 жовтня 2023 22:31
Електронний підпис
07 жовтня 2023 22:30
Д.1.2. ВПВ п.47 довідки.pdf
07 жовтня 2023 22:30
КАРПАТ-БУД.rar
07 жовтня 2023 22:30
Д.1.1.1. ОБЛАДНАННЯ.rar
07 жовтня 2023 22:30
Довідки, листи.pdf
07 жовтня 2023 22:30
КАРПАТ-БУД ISO.rar
07 жовтня 2023 22:30
Д.1.1.2. ПРАЦІВНИКИ.rar
07 жовтня 2023 22:30
Д.3. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАРПАТ-БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
#40480728
Переможець 6 215 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2023 14:59

Документи

11 жовтня 2023 14:59
Довідка НАЗК
11 жовтня 2023 14:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2023 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
#40480728
6 215 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2023 14:59
Довідка НАЗК
11 жовтня 2023 14:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 12:24
додаткова угода №2/дм.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 12:20
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 11:47
додаткова угода №2/дм.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 11:42
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2023 12:59
додаткова угода _1д.pdf зміни до договору
26 жовтня 2023 12:55
Договір №1/д зміни до договору
26 жовтня 2023 12:55
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2023 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів, реквізити Замовника у підпункті 17.2 Договору № 1т від "20" жовтня 2023 року викласти в такій редакції: р/р UA608201720344261046133126840 р/р UA338201720344201047480126840 в ДКСУ м. Київ МФО 820172
Номер договору про закупівлю: №1т
Договір:
Номер додаткової угоди: №1/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: №1т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2/дм
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: №1т
Договір:
Номер додаткової угоди: №2/дм
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML