Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЖНИВАРКА ДЛЯ ЗБИРАННЯ СОНЯШНИКА SUNFLORO OPTIMO
Очікувана вартість
557 711,00 UAH
UA-2023-09-29-004368-a 10cc8f2af06745638244105e9b87fa21
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліщук Вікторія Володимирівна

+380965528936 guscinecke_vpu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Гущинецьке вище професійне училище"
Код ЄДРПОУ: 02539766
Вебсайт: http://vpu-guschyntsi.vn.ua
Місцезнаходження: 22434, Україна , Вінницька обл., Гущинці, 22434, Вінницька область, Калинівський район, с. Гущинці, вул. Шевченка 114
Контактна особа: Поліщук Вікторія Володимирівна
+380965528936
guscinecke_vpu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16340000-0: Збиральні та обмолочувальні машини


замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ЖНИВАРКА ДЛЯ ЗБИРАННЯ СОНЯШНИКА SUNFLORO OPTIMO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22434, Україна, Вінницька область, село Гущинці, вулиця Шевченка 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 16340000-0 — Збиральні та обмолочувальні машини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Товару здійснюється шляхом: - перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця в безготівковій формі двома платежами: - після укладення Договору Покупець перераховує Постачальнику попередню оплату в розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) від вартості Товару; - решта 50% (п’ятдесят відсотків) перераховується до 25 грудня 2023 року. Аванс 30 Банківські 50
Iнша подія Оплата Товару здійснюється шляхом: - перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця в безготівковій формі двома платежами: - після укладення Договору Покупець перераховує Постачальнику попередню оплату в розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) від вартості Товару; - решта 50% (п’ятдесят відсотків) перераховується до 25 грудня 2023 року. Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

02 жовтня 2023 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СТОВ "Промінь"
#03732436
Переможець 557 711,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2023 11:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 13:18
Наказ укладений
02 жовтня 2023 09:34
Договір укладений
02 жовтня 2023 09:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 557 711,00
UAH (в тому числі ПДВ 92 951,83 UAH)