Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання спеціалізованої техніки (сміттєвози, трактори, причепи для тракторів тощо) для комунальних підприємств (установка для виконання ямкового ремонту дорожнього покриття на базі причепа)
Очікувана вартість
3 300 000,00 UAH
UA-2023-09-28-003173-a 764b5ff369f242fe95b9ee76832ad9af
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради

+380665258959
+380970766875
z.vodypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36916734
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, бульвар Свободи 56/128
Контактна особа: Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради
+380665258959, +380970766875
z.vodypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43310000-9: Машини для цивільного будівництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Придбання спеціалізованої техніки (сміттєвози, трактори, причепи для тракторів тощо) для комунальних підприємств (установка для виконання ямкового ремонту дорожнього покриття на базі причепа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2023
ДК 021:2015: 43310000-9 — Машини для цивільного будівництва

Тендерна документація

28 вересня 2023 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-02-000001 ● 403ddcbab8ed46e4954065cae83ca904
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2023 10:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.11.2023 № 37-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023.



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА


Додаток
до наказу від 01.11.2023
№37-3

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради UA-2023-09-28-003173-a 28.09.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-07 09:20:52

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Придбання спеціалізованої техніки (сміттєвози, трактори, причепи для тракторів тощо) для комунальних підприємств (установка для виконання ямкового ремонту дорожнього покриття на базі причепа)» код ДК 021:2015:43310000-9: Машини для цивільного будівництва (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-28-003173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 постала потреба в отриманні пояснення щодо стану виконання договору по цій закупівлі, та надати підтверджуючі документи (видаткові накладні, платіжні доручення, акти, та інше): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-09 14:59:06

Надання пояснення

По суті питання, яке стосується закупівлі Придбання спеціалізованої техніки (сміттєвози, трактори, причепи для тракторів тощо) для комунальних підприємств (установка для виконання ямкового ремонту дорожнього покриття на базі причепа) код
ДК 021:2015 "43310000-9 Машини для цивільного будівництва" ідентифікатор закупівлі
UA-2023-09-28-003173-a, пояснюю наступне:
1) станом на 09.11.2023 року відсутня поставка та оплата за договром №125 від 28.09.2023 року, укладеного між Управлінням житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради та ТОВ "Торговий дім "БУДШЛЯХМАШ";
2) обгрунтування бюджетного призначення, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета зхакупівлі визначено на підставі комерційних пропозицій
ТОВ "Торговий дім "Будшляхмаш" (від 15.05.2023 року №15/05/01, від 15.05.2023 року №15/05/02), ТОВ "Бюро (центр) науково-техічних та економічних досліджень та послуг"
(від 15.05.2023 року №093). Комерційні пропозиції надаються.
Відповідно до наданих комерційних пропозицій запропонована вартість Установки ямкового ремонту УЯР-01 на базі тракторного причепа 2ТСП складає
3 300 000,00 грн. з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі вищезазначених комерційних пропозицій та відповідно до рішення Жовтоводської міської ради від
23.12.2020 року №45-3(І)/VIIІ «Про затвердження напрямів діяльності та заходів Програми розвитку житлово-комунального господарства Жовтоводської міської територіальної громади на 2021-2023 роки» (зі змінами) в розмірі 3 300 000,00 грн. з ПДВ.
Кількісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреби -
1 установка для виконання ямкового ремонту дорожнього покриття на базі причепа.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог чинного законодавства України для цієї категорії товару та враховуючи технічні і якісні характеристики зазначені у вищевказаних комерційних пропозиціях.
3) посилання на сторінку веб-сайту Жовтоводської міської територіальної громади, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://zhv.dp.gov.ua/novini/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli_38
Пояснення з додатками надано в окремому файлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 18 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДШЛЯХМАШ"
#32670703
Переможець 3 300 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2023 10:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 березня 2024 11:06
ДУ 4 дог 125.pdf зміни до договору
08 березня 2024 11:04
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 15:38
доп угода 3.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 15:25
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 15:08
доп угода 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 15:05
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2023 14:21
дод.уг 1 дог 125.pdf зміни до договору
12 грудня 2023 14:20
6090 дог 125.pdf укладений
28 вересня 2023 10:55
протокол.pdf укладений
28 вересня 2023 10:55
обгрунтування.pdf укладений
28 вересня 2023 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа ТОВ "Торговий дім "БУДШЛЯХМАШ" від 08.12.2023 року №1146, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, підпунктом 4 пункту 11.4. Договору, Сторони дійшли згоди подовжити термін поставки Товару до 25.12.2023 року, у зв'язку з чим пункт 6.4. Договору викласти в новій редакції: "6.4. Термін поставки Товару: до 25.12.2023року".
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа ТОВ "Торговий дім "БУДШЛЯХМАШ" від 22.12.2023 року №1107/1, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, підпунктом 4 пункту 11.4. Договору, Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору та строк виконання зобов'язань щодо передачі товару, у зв'язку з чим: 1. пункти 1.1., 6.4., 11.1 Договору викласти в новій редакції: - "1.1. В порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, Покупець у 2024 році відповідно до ДК 021:2015 "43310000-9 Машини для цивільного будівництва" здійснює придбання спеціалізованої техніки (сміттєвози, трактори, причепи для тракторів тощо) для комунальних підприємств (установка для виконання ямкового ремонту дорожнього покриття на базі причепа), (далі - Товар), в кількості та за ціною, яка вказана в Специфікації - Додаток №1 до цього Договору, який є його невід'ємною частиною, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити такий Товар. Найменування (модель, марка) Товару визначається у відповідності до Додатку №1 до цього Договору"; - "6.4. Термін поставки Товару: до 01.04.2024 року"; - "11.1. Цей Договір набирає силу з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині взаєморозрахунків до повного їх виконання. В частині гарантійного терміну – до моменту закінчення періоду дії гарантії"; 2. пункт 1.4 Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до Договору викласти в новій редакції: - "1.4. Строк поставки товару: до 01.04.2024 року".
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з завершенням бюджетного періоду Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування на 2023 рік на 3 300 000,00 грн. (три мільйони триста тисяч гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичний затверджений обсяг фінансування на 2024 рік, Покупець здійснює придбання спеціалізованої техніки (сміттєвози, трактори, причепи для тракторів тощо) для комунальних підприємств (установка для виконання ямкового ремонту дорожнього покриття на базі причепа) на суму 3 300 000,00 грн. (три мільйони триста тисяч гривень 00 копійок).
Номер договору про закупівлю: 125
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML