Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект спеціального обладнання та програмного забезпечення
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2023-09-28-001088-a 8d4e5561ccd14c6a8d2d6b2ee0bbfe06
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Яценко

+380442819338 v.yatsenko@cip.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 34620942
Вебсайт: https://cip.gov.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Солом’янська, 13
Контактна особа: Володимир Яценко
+380442819338
v.yatsenko@cip.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2023 09:26
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2023 00:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2023 14:36
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект спеціального обладнання та програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2024
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата – до 70 відсотків від вартості договору з моменту підписання договору, на строк до 6 місяців, остаточний розрахунок – 30 відсотків з дати підписання сторонами видаткової накладної Аванс 10 Календарні 70
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2023 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2023 09:26
Оголошення для проведення закупівлі.doc
28 вересня 2023 09:26
Додаток 4 Проєкт договору.docx.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-08-000004 ● 9a49daec1dd14e759e56bbb92480f03d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2023 18:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

07.11.2023 № 213

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.11.2023 № 213

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

22 UA-2023-09-28-001088-a 28.09.2023 АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-16 10:18:49

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-21 11:35:07

Про надання інформації на запит Державної аудиторської служби України

На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» на запит Державної аудиторської служби України від 16.11.2023 щодо закупівлі Комплект спеціального обладнання та програмного забезпечення (48820000-2) (ідентифікатор: № UA-2023-09-28-001088-a), надається інформація (файл додається).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Адміністрацією Держспецзв’язку розглянуто Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-28-001088-a. За результатами розгляду, на підставі частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо аргументовані заперечення до Висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Щодо невідповідності пропозиції ТОВ «Гет ІТ» вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до пункту 4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначено вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. З цією метою, учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають свої пропозиції. Учасник ТОВ «Гет ІТ» надав довідку щодо виконання аналогічного(их) договору(ів) в якій не повністю надав інформацію про виконання аналогічного(их) договору(ів). У зв’язку з тим, що замовник не може розміщувати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель до спрощених закупівель, відповідно до абзацу другого частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» було використано право замовника звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, що і було застосовано. Замовники, вказані в довідці, підтвердили виконання договорів ТОВ «Гет ІТ» вчасно, в повному обсязі та без зауважень. Також інформуємо, що різниця ціни пропозиції ТОВ «Гет ІТ» з наступним учасником становить більше 200 000,00 грн, що на даний час є значною економією державних коштів. Враховуючи вищевикладене, уповноваженою особою було прийнято рішення щодо визначення ТОВ «Гет ІТ» переможцем та про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом. Вимог та оскаржень від інших учасників щодо неправомірності визначення переможця не надходило. Щодо розірвання договору. Замовник не може здійснити заходів щодо розірвання укладеного договору з ТОВ «Гет ІТ». Згідно статті 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Статтею 526 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Виконання зобов’язань, реалізація, зміна та припинення певних прав у договірному зобов’язанні можуть бути зумовлені вчиненням або утриманням від вчинення однією із сторін у зобов’язанні певних дій чи настанням інших обставин, передбачених договором, у тому числі обставин, які повністю залежать від волі однієї із сторін. При цьому, відповідно до статті 525 Цивільного кодексу України, одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Статтею 214 Цивільного кодексу України встановлено, що особи, які вчинили дво- або багатосторонній правочин, мають право за взаємною згодою сторін, а також у випадках, передбачених законом, відмовитися від нього, навіть і в тому разі, якщо його умови повністю ними виконані. Відмова від правочину вчиняється у такій самій формі, в якій було вчинено правочин. Правові наслідки відмови від правочину встановлюються законом або домовленістю сторін. Таким чином, розірвання укладеного із переможцем процедури закупівлі можливе лише за взаємною згодою сторін. Окрім того, одностороння відмова від договору та невиконання його умов зі сторони замовника може мати наслідком стягнення із Адміністрації Держспецзв’язку штрафних санкцій та понесення в майбутньому судових та інших витрат. Верховний Суд в своєму рішенні, що набрало законної сили 4 травня 2023 року (справа 160/5890/22), щодо визначеного способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, (шляхом припинення зобов`язань за договором, зокрема із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору), вважає висновок, який є актом індивідуальної дії та породжує обов`язки для замовника таким, що не відповідає критеріям, встановленим у частині 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України. Статтею 651 Цивільного кодексу України передбачено, що договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Встановлення у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі вимоги вчинення дій щодо розірвання укладеного договору не віднесено до повноважень органу державного фінансового контролю та порушує принцип обґрунтованості та пропорційності. Розірвання договору є винятковим заходом, у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Враховуючи зазначене вище, повідомляємо, що відповідно до укладеного договору від 24.10.2023 № 70 з ТОВ «Гет ІТ», 02.11.2023 було здійснено попередню оплату на суму 2 923 000,00 грн та за повідомленням ТОВ «Гет ІТ» 03.11.2023 кошти перераховано на рахунок дистриб’ютора-офіційного представника виробника обладнання.. Станом на 01.12.2023 більша частина обладнання виготовлена і прямує в Україну. Вказане обладнання закуповується на виконання положень пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України № 1433 від 10 вересня 2003 року (зі змінами) «Про затвердження порядку використання комп’ютерних програм в органах виконавчої влади», а також наказу Адміністрації Держспецзв’язку від 10.11.2023 № 458/ДСК, зареєстрованого в Мінюсті 23.11.2023 №м2019/41075 «Про затвердження Змін до Порядку здійснення державного контролю за станом технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, захисту у кіберпросторі державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, кіберзахисту критичної інформаційної інфраструктури», що передбачає проведення державного інструментального контролю програмного забезпечення, яке використовується на об’єктах інформаційної діяльності Сил оборони та безпеки держави, а також об’єктів критичної інфраструктури. Враховуючи вищевикладене, в замовника відсутні правові підстави щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 24.10.2023 № 70 та яке призведе до не виконання покладених на Адміністрацію Держспецзв’язку завдань та функцій.

2023-12-04 17:13:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2023 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕТ ІТ" 4 175 778,20
UAH з ПДВ
4 175 778,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІТІБІ" 4 488 961,57
UAH з ПДВ
4 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ» 4 706 102,03
UAH з ПДВ
4 456 102,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2023 11:07
Електронний підпис
05 жовтня 2023 18:39
Електронний підпис
05 жовтня 2023 18:39
Додаток 3 Лист згода.pdf.p7s
05 жовтня 2023 18:39
Додаток 3 Лист згода.pdf
05 жовтня 2023 18:39
GetIT_Витяг ЄДР на 05.10.23.pdf
05 жовтня 2023 18:39
GetIT_Модельний Статут.pdf
05 жовтня 2023 18:39
GetIT_Витяг ЄДР на 05.10.23.pdf.p7s
05 жовтня 2023 18:39
Гарантійний лист.pdf.p7s
05 жовтня 2023 18:39
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2023 17:31
Електронний підпис
05 жовтня 2023 17:31
Електронний підпис
05 жовтня 2023 17:30
Цінова пропозиція.pdf.p7s
05 жовтня 2023 17:30
Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2023 17:30
Авторизаційний лист 1.pdf
05 жовтня 2023 17:30
Призначення керівника.pdf
05 жовтня 2023 17:30
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
05 жовтня 2023 17:30
Витяг ПДВ.pdf.p7s
05 жовтня 2023 17:30
Авторизаційний лист 2.pdf
05 жовтня 2023 17:30
Витяг ПДВ.pdf
05 жовтня 2023 17:30
Витяг з ЄДР.pdf
05 жовтня 2023 17:30
Технічна частина.pdf
05 жовтня 2023 17:30
Технічна частина.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕТ ІТ"

ТОВ "МІТІБІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕС ТІ СІ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕТ ІТ"
#33744990
Переможець 4 175 778,20
UAH з ПДВ
09 жовтня 2023 10:26

Документи

09 жовтня 2023 10:26
Електронний підпис
09 жовтня 2023 10:24
Протокол № 4-2.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2023 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕТ ІТ"
#33744990
4 175 778,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2023 10:26
Електронний підпис
09 жовтня 2023 10:24
Протокол № 4-2.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 14:40
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 16:33
Додаткова угода 70-2.PDF зміни до договору
22 грудня 2023 16:30
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2023 17:26
Договір № 70.PDF укладений
24 жовтня 2023 17:23

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комплект спеціального обладнання та програмного забезпечення 1 комплект 4 175 778,20
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення терміну поставки товару з 25.03.2024 на 27.12.2023, строку дії договору з 30.04.2024 на 31.12.2023 та фінансових зобов'язань з 2024 року на 2023 рік.
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 70/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комплект спеціального обладнання та програмного забезпечення 1 комплект 4 175 778,20
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 175 778,20
UAH (в тому числі ПДВ 695 963,03 UAH)