Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №54 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, пр. Корабелів,10 Б, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі
Очікувана вартість
582 117,60 UAH
UA-2023-09-27-007700-a 76ebb4e6e27c40579789237b00810f2e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попович Юлія Олександрівна

+380512371005 popovych.deezit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41210490
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20
Контактна особа: Попович Юлія Олександрівна
+380512371005
popovych.deezit@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2023 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2023 00:00
Очікувана вартість: 582 117,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 821,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №54 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, пр. Корабелів,10 Б, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54052, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр. Корабелів, 10 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс 14 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 14 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2023 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2023 13:49
Додаток 4 Проект договору РОБОТИ.docx
27 вересня 2023 13:49
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
27 вересня 2023 13:49
Додаток 2 Критерії оцінки.doc
27 вересня 2023 13:49
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
27 вересня 2023 13:49
Вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" 543 030,94
UAH з ПДВ
543 030,94
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"
#34652010
Переможець 543 030,94
UAH з ПДВ
09 жовтня 2023 13:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2023 15:38

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ Уповноваженої особи з публічних закупівель Департамента енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради від 06.10.2023 №109 Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" код ЄДРПОУ 34652010 (далі – Учасник) визначеної найбільш економічно вигідною за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №54 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, пр. Корабелів,10 Б, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі» (далі – Закупівля), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-09-27-007700-a 2. Про оприлюднення рішення за результатами розгляду пропозиції Учасника. Щодо питань порядку денного визначено таке: 06.10.2023 о електронною системою закупівель пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" визначено найбільш економічно вигідною і розпочато розгляд її на відповідність умовам тендерної документації за предметом закупівлі. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність пропозиції вимогам технічного завдання до предмета закупівлі, а саме, помилкове використання розцінок в таких позиціях: 49 КБ15-56-3 к=1,15 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 58 КБ15-56-3 к=1,15 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази В пропозиції учасника використано такі розцінки: 49 КБ15-56-4 к=1,15 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази 58 КБ15-56-4 к=1,15 Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази Відповідно до п. 4 Розділу 4. Оцінка пропозиції Якщо замовник під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою усунути такі невідповідності в ЕСЗ. Замовник не може розміщувати щодо одного й того самого учасника процедури закупівлі більше ніж 1 раз повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції. (Відповідно до Наказу ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25, яким затверджено Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178). ВИРІШЕНО: 1. Виходячи з того, що виправлення вищезгаданих невідповідностей в пропозиції Учасника не призведе до збільшення вартості предмета закупівлі та/або зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його пропозиції, найменування марки, моделі, тощо, на підставі Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178 надати ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" код ЄДРПОУ 34652010 – 24 години на виправлення невідповідностей в складі пропозиції. 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" необхідно протягом 24 годин з моменту оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей в пропозиції надати відкоригований кошторис з заміною вказаних розцінок відповідно до технічного завдання. 3. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей для Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" код ЄДРПОУ 34652010. Уповноважена особа Ю.О. Попович

Документи

09 жовтня 2023 13:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2023 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"
#34652010
543 030,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2023 13:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 10:37
АКТ укладений
25 грудня 2023 10:36
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 10:32
ДУ 2 Договір 73.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 10:31
Електронний підпис укладений
20 грудня 2023 14:21
ДУ 1 Договор 73.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 14:20
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2023 15:17
Договір укладений
12 жовтня 2023 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Підрядника»», Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти реквізити «Підрядника», що містяться в Розділі 17 Договору «17. РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН», а також у відповідних частинах Додатків до Договору у наступній редакції: «ПІДРЯДНИК: Приватне підприємство «Олкріс» 54058, м. Миколаїв, вул. Озерна (Червоних Майовщиків), буд. 47, кв.22 p/pUA653052990000026004021701387 в МРУ АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 326610 ЄДРПОУ 34652010 ІНН 346520114025» 2. Усі інші умови Договору залишити без змін. 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору підряду № 73 від 12.10.2023 року, укладена в двох автентичних примірниках однакової юридичної сили та набуває чинності з дня її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму Договору на 40 203,93 грн. (сорок тисяч двісті три гривні 93 копійки) у т.ч. ПДВ 6700,66 грн. 2. Внести зміни у п. 2.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором становить 502 827,01 грн. (п’ятсот дві тисячі вісімсот двадцять сім гривень 01 копійка), у т.ч. ПДВ 83 804,50 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2023 рік становить 502 827,01 грн. (п’ятсот дві тисячі вісімсот двадцять сім гривень 01 копійка), у т.ч. ПДВ 83 804,50 грн». 3. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 1, 2, 4 (додаються) та викласти їх у новій редакції. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору підряду № 73 від 12.10.2023 року, укладена в двох автентичних примірниках однакової юридичної сили, набуває чинності з дня її підписання Сторонами і діє протягом строку основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 73
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 502 827,01
UAH (в тому числі ПДВ 83 804,50 UAH)