Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
15 096,96 UAH
UA-2023-09-27-007245-a 0812b4b93d91486fb658068446bb13fd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сова

+380672012399
+380977641583
finuprboyarka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ФІНАНСІВ БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43952179
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського М., будинок 39
Контактна особа: Наталія Сова
+380672012399, +380977641583
finuprboyarka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
набір текстових маркерів Optima в блістері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2023  —  30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 пачка
папір ZOOM А4 80 500 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2023  —  30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
зошити 48 акр , клітинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2023  —  30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачок
Скоби 24/6 Economix,1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2023  —  30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
папка швидкозшивач паперовий "Справа"А 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2023  —  30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
папка паперова на зав`язках "Справа"А 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: -, Україна, Відповідно до документації, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 вересня 2023  —  30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

27 вересня 2023 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2023 13:27
специфік канцтов.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПІРУС УНІВЕРСАЛ"
#40959684
Переможець 15 096,96
UAH з ПДВ
27 вересня 2023 13:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2023 11:32
КанцтовариДоговір.pdf укладений
27 вересня 2023 13:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 15 096,96
UAH (в тому числі ПДВ 2 482,84 UAH)