Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення поточного ремонту водопроводу та каналізації головного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Інфекційна лікарня м. Костянтинівка» за адресою: Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Європейська, 17 (ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи)
Очікувана вартість
681 241,00 UAH
UA-2023-09-27-001039-a 73721eb89b854fa891eaaf42de1de2c2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Сєрова

+380627224360 knpilkonst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ М. КОСТЯНТИНІВКА"
Код ЄДРПОУ: 03096940
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Європейська, буд. 17
Контактна особа: Вікторія Сєрова
+380627224360
knpilkonst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення поточного ремонту водопроводу та каналізації головного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Інфекційна лікарня м. Костянтинівка» за адресою: Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Європейська, 17 (ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, вул. Європейська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2023  —  25 грудня 2023
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Тендерна документація

27 вересня 2023 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2023 09:26
обгрунтування.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-12-000009 ● 6f8edc10b30845bf9d482285ac9881e0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2023 12:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.10.2023 № 35-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА

Додаток
до наказу від 12.10.2023
№ 35-з

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ М. КОСТЯНТИНІВКА» UA-2023-09-27-001039-a 27.09.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-19 17:52:41

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з проведення поточного ремонту водопроводу та каналізації головного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Інфекційна лікарня м. Костянтинівка» за адресою: Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Європейська, 17 (ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-27-001039-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-24 09:28:53

Пояснення щодо обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості

Пояснення щодо обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
Система водопостачання та водовідведення КНП «Інфекційна лікарня м. Костянтинівка» в процесі тривалої експлуатації прийшла в незадовільний стан. Деякі умивальники та унітази потребували термінової заміни, а зношені труби стали причиною частого забиття каналізації. Внаслідок аварійного стану системи водовідведення у лікарні нема можливості використовувати підвальне приміщення для укриття хворих та персоналу на випадок обстрілів. У зв’язку з чим була створена комісія для обстеження технічного стану системи водопостачання та каналізації. За результатами огляду було складено акт та прийнято рішення про необхідність своєчасного ремонту для можливості функціонування системи відповідно існуючим нормам.

У листі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 15.07.2009 №9/9-1056 «Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального чи поточного ремонту» поточним ремонтом називається комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання. Якщо будівля загалом не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що належать до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі).

Поточний ремонт повинен провадитись з періодичністю, що забезпечує ефективну експлуатацію будівлі або об'єкта з моменту завершення його будівництва (капітального ремонту) до моменту постановки на черговий капітальний ремонт (реконструкцію).
Тобто поточний ремонт спрямований на забезпечення ефективної експлуатації будівлі, попередження її передчасного зносу.

Відповідно до наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА від 23.09.2003 р № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» балансоутримувач забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт відповідного об’єкта благоустрою власними силами або може на конкурсних засадах залучати для цього інші підприємства, установи, організації. Перед виконанням поточного ремонту комісією, призначеною власником об’єкта благоустрою, до складу якої включається представник балансоутримувача, складається дефектний акт. На підставі дефектного акту розробляється кошторисна документація для проведення поточного ремонту, яка затверджується балансоутримувачем об’єкта благоустрою або його власником. Роботи з поточного ремонту об’єкта благоустрою виконуються на підставі договору підряду, укладеного відповідно до законодавства.

Тож, для професійної оцінки пошкоджень та переліку необхідних робіт та матеріалів КНП «Інфекційна лікарня м. Костянтинівка» запросила спеціалістів, що виконують будівельні роботи. На пропозицію обстежити об’єкт та запропонувати ціну ремонту відгукнулися ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАЛАЙТ" (ЄДРПОУ 38571171) та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОМРЕМБУД-3» (ЄДРПОУ 34898787).

Спеціалісти вищеозначених підприємств склали дефектні акти та надали попередні кошториси на проведення поточного ремонту водопроводу та каналізації головного корпусу лікарні:
1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКВАЛАЙТ" (ЄДРПОУ 38571171) на суму 781 064,00 грн (Сімсот вісімдесят одна тисяча шістдесят чотири грн 00 коп), в т.ч. ПДВ – 130 177,00 грн.
2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОМРЕМБУД-3» (ЄДРПОУ 34898787) на суму 681 241,00 грн (Шістсот вісімдесят одна тисяча двісті сорок одна грн 00 коп) без ПДВ.

Таким чином, обґрунтування бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до листа МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 11 березня 2014 року № 7/15-2747 на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін і була обрана з найвигіднішої пропозиції (попередні кошториси), а технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені на підставі дефектного акту, складеного за допомогою профільних спеціалістів.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://doz.donoda.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-knp-infektsijna-likarnya-m-kostyantynivka/


Додатки:
1. Акт обстеження.
2. Комерційна пропозиція ПП «АКВАЛАЙТ»
3. Дефектний акт, складений ПП «АКВАЛАЙТ».
4. Кошторис ПП «АКВАЛАЙТ».
5. Комерційна пропозиція ПП «ДОМРЕМБУД-3».
6. Дефектний акт, складений ПП «ДОМРЕМБУД-3».
7. Кошторис ПП «ДОМРЕМБУД-3».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 01 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМРЕМБУД-3"
#34898787
Переможець 681 241,00
UAH
27 вересня 2023 09:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2023 09:45
ду 1 к 91.PDF зміни до договору
28 вересня 2023 09:44
91.PDF укладений
27 вересня 2023 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення механічних помилок
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML