Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) стільці з складеною рамою і лавки зі спинками для сидіння)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2023-09-26-014429-a ● 66362c6bac1749b1a6efb3ed6168bb8f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська загальноосвітня школа I-III ступенів №27 імені Віктора Гурняка Тернопільської міської ради Тернопільської області |
Код ЄДРПОУ: | 14040641 |
Місцезнаходження: | 46016, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, бульвар П.Куліша,7 |
Контактна особа: |
Крижанівський Михайло Петрович 380671400403 ts_N_27@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2023 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Стільці зі складеною рамою і лавки зі спинками для сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2023 13:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2023 13:43 |
Тендерна_документація_зі_ЗМІНАМИ.docx | |
28 вересня 2023 13:42 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
26 вересня 2023 17:39 |
ДОДАТОК4_ПроєктДоговору.docx | |
26 вересня 2023 17:32 |
ДОДАТОК4_ПроєктДоговору.docx |
28 вересня 2023 13:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
28 вересня 2023 13:43 |
Тендерна_документація_зі_ЗМІНАМИ.docx
|
||||
28 вересня 2023 13:42 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
||||
26 вересня 2023 17:39 |
ДОДАТОК4_ПроєктДоговору.docx
|
||||
26 вересня 2023 17:32 |
ДОДАТОК4_ПроєктДоговору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 28 вересня 2023 11:53
Дата відповіді: 28 вересня 2023 13:40
Шановні замовники! В додатку №2 Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі на підтвердження якісних характеристик товару прописані вимоги щодо надання наступних документів:
« Меблі повинні бути виготовлені згідно ТУ виробника. На підтвердження цього учасник повинен надати титульний лист ТУ, розроблених для виробника. ТУ повинні бути зареєстровані в регіональному органі сертифікації та стандартизації, внесені до бази даних «Технічні умови України» мати Консультативний висновок на проект ТУ виданий ДВЛ ДСНС України та Зміни до ТУ, якщо такі рекомендовано зробити згідно цього Консультативного висновку.
Конструкція стільця і лавки має відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 та ДСТУ ГОСТ 19917:2016, що повинно бути підтверджено копією Сертифіката відповідності та копією Санітарно-Епідеміологічного Висновку, що є дійсними на момент пропозицій електронних торгів (додати до пропозиції). Якщо учасник не є виробником, то разом з Дилерським Договором повинен надати усі вище зазначені Сертифікати, Протоколи, Висновки безпосередньо виробника, а також надати письмову згоду виробника на виконання умов договору.»
Звертаємо вашу увагу, що вимога надати конкретні ТУ та Висновок СЕС у відповідності з ТУ, має відношення до якогось конкретного виробника або постачальника, що відносяться до дискримінаційних вимог, т.я. надають можливість прийняти участь у закупівлі тільки одному постачальнику, у якого є дані ТУ та Висновок СЕС у відповідності з ТУ. Хочемо зазначити, що ТУ (Технічні умови) розробляются конкретним підприємством з урахуванням лише тих особливостей і норм, які діють на цьому конкретному виробництві, при цьому будь-які ТУ діють у відповідності до загальнодержавних ДСТУ ГОСТ, які є базовою основою будь-яких ТУ.
У зв’язку з вищесказаним, просимо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги щодо необхідності надання учасником закупівлі ТУ виробника та СЕС у відповідності з ТУ оскільки це обмежує коло учасників і перешкоджає нашій компанії приймати участь у цій закупівлі, оскільки наші Висновки СЕС діють у відповідності до загальнодержавних ДСТУ ГОСТ, і внести відповідні зміни до тендерної документації.
У випадку відмови, будемо змушені звернутися для захисту наших прав до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вашу вимогу враховано!
Технічні вимоги
Дата подання: 28 вересня 2023 12:06
Дата відповіді: 28 вересня 2023 12:40
Шановний замовник!
Виходячи з багаторічного досвіду виробництва меблів, повідомляємо, що для стійкої конструкції лавки зі спинкою шириною 1200мм достатньо опори з 4-х ніжок. Просимо внести зміни до ТД додаток №2 – Характеристики (тип опори).
Відповідь: Шановний учасник! Ми з повагою відносимося до досвіду, але нам потрібні лавки зі спинками на трьох опорах. Дякуємо за розуміння.
Щодо тенічних характеристик лавки зі спинкою (тип опори)
Дата подання: 28 вересня 2023 14:08
Дата відповіді: 29 вересня 2023 12:12
Шановний замовник!
Цією дискримінаційною вимогою ви обмежуєте коло учасників та не даєте можливості іншим виробникам брати участь у тендері. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами на яких здійснюються публічні закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний Учаснику!
Уповноважена особа Замовника Тернопільська загальноосвітня школа I-III ступенів №27 імені Віктора Гурняка Тернопільської міської ради Тернопільської області розглянула Ваше запитання від 28.09.2023 року та повідомляє наступне:
Закупівля ID UA-2023-09-26-014429-a «Облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) стільці з складеною рамою і лавки зі спинками для сидіння)» оголошена відповідно до вимог Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Відповідно до пункту 28 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: пункт 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); пункт 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником описано всі необхідні для потреб Замовника технічні характеристики товару, що заковується. Товар з іншими технічними характеристиками не відповідатиме потребам Замовника та суперечитиме його інтересам.
Окрім того, у наведених Вами запитаннях не вказано, в чому саме полягає дискримінація Вас, як Учасника. Просто неможливість Вас, як потенційного учасника, запропонувати Замовнику товар, який має намір придбати Замовник, не є дискримінацією.
Звертаємо Вашу увагу на поняття «дискримінація».
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
З Вашого запитання не вбачається, що вимоги ТД дискримінують Вас, як Учасника, оскільки не зазначено в чому полягає порушення Вашого права порівняно з іншими потенційними учасниками.
Перед оголошенням закупівлі, нами проаналізовано ринок потенційних виробників товару, аналогічних тому, що закуповується. Встановлено, що на ринку є як мінімум 2 виробники товару з потрібними Замовнику характеристиками.
Жодних перешкод для Вас, як учасника, не існує в тому, щоб виготовити товар з потрібними нам характеристиками. Якщо Ви, як потенційний Учасник, не маєте можливостей для для виготовлення/купівлі та подальшого надання потрібного нам товару, то Ви самостійно несете всі ризики, пов’язані з цим: неучасть у даній закупівлі, або відхилення у зв’язку з тим, що товар не відповідатиме технічним вимогам Замовника.
Дякуємо за Ваше запитання.
Шановний Учаснику!
Уповноважена особа Замовника Тернопільська загальноосвітня школа I-III ступенів №27 імені Віктора Гурняка Тернопільської міської ради Тернопільської області розглянула Ваше запитання від 28.09.2023 року та повідомляє наступне:
Закупівля ID UA-2023-09-26-014429-a «Облаштування споруд цивільного захисту (найпростіших укриттів) стільці з складеною рамою і лавки зі спинками для сидіння)» оголошена відповідно до вимог Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Відповідно до пункту 28 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: пункт 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); пункт 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником описано всі необхідні для потреб Замовника технічні характеристики товару, що заковується. Товар з іншими технічними характеристиками не відповідатиме потребам Замовника та суперечитиме його інтересам.
Окрім того, у наведених Вами запитаннях не вказано, в чому саме полягає дискримінація Вас, як Учасника. Просто неможливість Вас, як потенційного учасника, запропонувати Замовнику товар, який має намір придбати Замовник, не є дискримінацією.
Звертаємо Вашу увагу на поняття «дискримінація».
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
З Вашого запитання не вбачається, що вимоги ТД дискримінують Вас, як Учасника, оскільки не зазначено в чому полягає порушення Вашого права порівняно з іншими потенційними учасниками.
Перед оголошенням закупівлі, нами проаналізовано ринок потенційних виробників товару, аналогічних тому, що закуповується. Встановлено, що на ринку є як мінімум 2 виробники товару з потрібними Замовнику характеристиками.
Жодних перешкод для Вас, як учасника, не існує в тому, щоб виготовити товар з потрібними нам характеристиками. Якщо Ви, як потенційний Учасник, не маєте можливостей для для виготовлення/купівлі та подальшого надання потрібного нам товару, то Ви самостійно несете всі ризики, пов’язані з цим: неучасть у даній закупівлі, або відхилення у зв’язку з тим, що товар не відповідатиме технічним вимогам Замовника.
Дякуємо за Ваше запитання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гаманець Ірина Петрівна |
149 550,00
UAH з ПДВ
|
149 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Гаманець Ірина Петрівна #2636822120 |
Переможець |
149 550,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2023 14:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2023 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 15:32
|
Додаткова угода_Лавки.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 15:24
|
Договір_Стільці_Лавки.pdf | укладений |
16 жовтня 2023 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились змінити п. 7.2. «Реквізити Сторін» Договору №72 від 16 жовтня 2023р., а саме: п. 7.2. викласти в такій редакції: ФОП Гаманець Ірина Петрівна Юридична адреса: 49000, м. Дніпро, вул. Алана Шепарда, буд.14 кв.86 Фактична адреса: 49000, м. Дніпро, вул. Алана Шепарда, буд.14 кв.86 Рахунок: UA523065000000026005500013972 в ПАТ "АБ "РАДАБАНК» м. Дніпро МФО: 306500 Код СДРПОУ : 2636822120 Телефон: (098)438-30-26 E-mail: ief@amf.com.ua 2. У всьому іншому, що не передбачено даною Додатковою угодою №1, Сторони керуються умовами Договору № 72 від 16 жовтня 2023р. 3. Ця Додаткова угода №1 складена в двох екземплярах, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін, і вступає в силу з дати її підписання уповноваженими представниками обох Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |