Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Протигази фільтрувальні СМ-6 з фільтром NBC-3/SL М, або еквівалент, в комплекті
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2023-09-26-011023-a ● ad46d8deef4f4236838ff91ec2cb70ed
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 14373147 |
Вебсайт: | http://www.uns.sm.gov.ua/index.php/uk/ |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., м Суми, вул Шевченка 9 |
Контактна особа: |
Батьоха Геннадій Іванович +380542611581 unsdzo@sm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 вересня 2023 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2023 16:45 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2023 13:02 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2023 13:02 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 комплект
Протигази фільтрувальні СМ-6 з фільтром NBC-3/SL М, або еквівалент, в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40009, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Шевченка, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2023 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2023 16:43 |
Додаток 5 (проєкт договору).docx | |
26 вересня 2023 16:43 |
Додаток 3 до ТД (тендерна пропозиція).docx | |
26 вересня 2023 16:43 |
Додаток 2 технічний опис.docx | |
26 вересня 2023 16:43 |
ТД протигази.docx | |
26 вересня 2023 15:25 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
26 вересня 2023 15:25 |
Додаток 1 до ТД.docx |
02 жовтня 2023 13:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2023 16:43 |
Додаток 5 (проєкт договору).docx
|
|||
26 вересня 2023 16:43 |
Додаток 3 до ТД (тендерна пропозиція).docx
|
|||
26 вересня 2023 16:43 |
Додаток 2 технічний опис.docx
|
|||
26 вересня 2023 16:43 |
ТД протигази.docx
|
|||
26 вересня 2023 15:25 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
|||
26 вересня 2023 15:25 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розширення коло учасників
Дата подання: 27 вересня 2023 12:43
Дата відповіді: 27 вересня 2023 15:27
Шановний замовник. Прошу Вас пояснити у зв'язку з чим виставляються вимоги: можливість приєднання фільтра як правою так і лівою стороною? При носінні протигазу використовується один фільтр. Для того, щоб вагове навантаження розподілялося рівномірно і для комфортного носіння в більшості випадків використовується центрально-осьове розміщення фільтра. Ми пропонуємо протигаз, що має натовський номер, але розміщення фільтра знаходиться посередині. Просимо Вас зробити зміни для розширення конкуренції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо Вам, що вимога щодо можливості під’єднання фільтрів з обох боків маски обумовлена наступним: 1) Можливістю збільшення часу захисної дії шляхом одночасного використання двох фільтрів, оскільки замовником не виключається варіант закупівлі ще додаткових фільтрів до протигазу в скорому часі. Перевага такого типу маски є критично важливою та затребуваною під час евакуації, виконання робіт в зоні хімічного чи радіаційного забруднення або здійснення заходів деконтамінації працівниками формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту; 2) Розміщення фільтрів з правої або з лівої сторони маски покращує операційні можливості користувача під час евакуації, або роботи із постраждалими, оскільки максимально зменшує обмеження поля зору під час нахилу голови вниз, на відміну від центрального розміщення фільтру; 3) Під’єднання фільтра з обох сторін, як праворуч так і ліворуч є зручним під час використання підручних засобів в надзвичайних ситуаціях особами, які більше працюють чи функціонують лівою ("лівша") чи правою рукою. Окрім цього, повідомляємо Вам, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими Учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, який відповідає технічним вимогам.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-26-011023-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр", Код ЄДРПОУ:22362867
Дата подання: 29 вересня 2023 15:20
Технічні вимоги до предмета закупівлі
1. Просимо пояснити включення до комплекту постачання Засобу для спеціальної обробки протигазу, який не входить до обов’язкових елементів при комплектації протигазів.
Інструкція з експлуатації протигаза типу СМ-6 містить розділ з рекомендаціями щодо чистки протигаза, а саме – «рекомендується після тривалого використання мити водою з милом, бікарбонатом чи розчином миючого засобу.»
Крім того технічним вимогам до засобу спеціальної обробки, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації - Технічні вимоги, може відповідати лише один засіб, а саме Decontamination Mitt (Part Number: FG015-1840-00NS (EA)) американської компанії «TIMILON CORPORATION» під торговою маркою «FAST ACT»
Таким чином, наявність в Технічних вимогах Засобу для спеціальної обробки протигазу значно обмежує коло потенційних учасників і є на наш погляд дискримінаційною вимогою.
Пропонуємо виключити Засіб для спеціальної обробки протигазу з складу комплектації протигазу СМ-6 з фільтром та сумкою.
2. Необхідність надання копії сертифікату на управління системою якості ДСТУ ISO 9001:2015 від постачальника, а не від Виробника товару немає сенсу, адже Постачальник може не бути Виробником протигазу чи його складових, а є лише представником, посередником при поставці Товару.
Більш доцільним є надання Сертифікату на управління системою якості ISO 9001:2015 (міжнародного стандарту), що власне забезпечує якість виробленого Товару.
3. Надання листа від виробника щодо підтвердження можливості виготовлення товару в необхідній кількості та його поставка з прив’язкою до конкретного тендера (з посиланням на ідентифікатор закупівлі) значно звужує коло потенційних учасників, а також автоматично виключає з числа учасників ті підприємства, які вже мають складські запаси відповідного Товару. На наш погляд сама наявність доказів щодо наявності господарських зв’язків з виробником (копію дилерського договору або сертифікат дистриб’ютора або авторизаційний лист від виробника або інший документ) є достатньою підставою для запевнення замовника про технічну можливість учасника здійснити поставку Товару.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Додатку 1 до тендерної документації – Технічні вимоги (Технічна специфікація).
Розгорнути
Згорнути
Інструкція з експлуатації протигаза типу СМ-6 містить розділ з рекомендаціями щодо чистки протигаза, а саме – «рекомендується після тривалого використання мити водою з милом, бікарбонатом чи розчином миючого засобу.»
Крім того технічним вимогам до засобу спеціальної обробки, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації - Технічні вимоги, може відповідати лише один засіб, а саме Decontamination Mitt (Part Number: FG015-1840-00NS (EA)) американської компанії «TIMILON CORPORATION» під торговою маркою «FAST ACT»
Таким чином, наявність в Технічних вимогах Засобу для спеціальної обробки протигазу значно обмежує коло потенційних учасників і є на наш погляд дискримінаційною вимогою.
Пропонуємо виключити Засіб для спеціальної обробки протигазу з складу комплектації протигазу СМ-6 з фільтром та сумкою.
2. Необхідність надання копії сертифікату на управління системою якості ДСТУ ISO 9001:2015 від постачальника, а не від Виробника товару немає сенсу, адже Постачальник може не бути Виробником протигазу чи його складових, а є лише представником, посередником при поставці Товару.
Більш доцільним є надання Сертифікату на управління системою якості ISO 9001:2015 (міжнародного стандарту), що власне забезпечує якість виробленого Товару.
3. Надання листа від виробника щодо підтвердження можливості виготовлення товару в необхідній кількості та його поставка з прив’язкою до конкретного тендера (з посиланням на ідентифікатор закупівлі) значно звужує коло потенційних учасників, а також автоматично виключає з числа учасників ті підприємства, які вже мають складські запаси відповідного Товару. На наш погляд сама наявність доказів щодо наявності господарських зв’язків з виробником (копію дилерського договору або сертифікат дистриб’ютора або авторизаційний лист від виробника або інший документ) є достатньою підставою для запевнення замовника про технічну можливість учасника здійснити поставку Товару.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Додатку 1 до тендерної документації – Технічні вимоги (Технічна специфікація).
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 жовтня 2023 13:36
1. Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 код 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (Протигази фільтрувальні СМ-6 з фільтром NBC-3/SL М, або еквівалент, в комплекті) затверджена рішенням уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації 26 вересня 2023 року, протокол № 53, складена у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон). Звертаємо Вашу увагу, що технічна специфікація до предмету закупівлі, зазначена у Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» складена у відповідності до частини 4 статті 23 Закону, а саме «Засіб для спеціальної обробки протигазу» не містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва.
Повідомляємо, що включення до комплекту протигазу засобу спеціальної обробки обумовлено існуючою реальною загрозою виникнення аварій та інцидентів з небезпечним хімічними та бойовими отруйними речовинами. Наявність засобів спеціальної обробки дозволить не лише очистити протигаз від небезпечних хімічних та бойових отруйних речовин, а й врятувати життя. Також повідомляємо, що не існує затвердженого обов’язкового комплекту протигазу, а включення в комплект протигазу засобів для спеціальної обробки є міжнародною практикою, що провадиться більшістю країн Європи, Світу, Міжнародною організацією із заборони хімічної зброї (ОЗХЗ) та вже застосовується в Україні.
Поряд з тим, наведений Вами метод очистки за допомогою води з милом, бікарбонату чи розчину миючого засобу є методом звичайної дезінфекції для індивідуальної гігієни.
Окрім цього в технічній специфікації не вказано жодних конструктивних особливостей засобу спеціальної обробки та його упакування, які б звужували коло товаровиробників (а відтак їхніх представників в Україні) подібного продукту, та могли б його однозначно ідентифікувати. В технічних вимогах до «Засобу для спеціальної обробки протигазу» є лише загальні вимоги щодо його ефективності та методу нейтралізації небезпечних хімічних та бойових отруйних речовин.
Перед оголошенням процедури закупівлі Департаментом цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації був проведений аналіз ринку засобів для дезактивації і було виявлено, що існує достатня кількість європейських, американських та інших товаровиробників такого типу продуктів із схожими властивостями.
Згідно Закону будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими Учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, за характеристиками не гірший, ніж зазначений в технічних вимогах.
Таким чином, твердження щодо дискримінації учасників процедури закупівлі вважаємо необгрунтованими, та виключно суб’єктивними.
2. Необхідність надання копії листа від виробників складових продукції (маски, фільтру, засобу спеціальної обробки) обумовлено тим, що учасник гарантує поставку якісного Товару в необхідній кількості та у встановлений Замовником строк, без порушення гарантійних термінів зберігання, встановлених Виробниками, а також поставку Товару із максимальним терміном зберігання.
3. Наявність в Учасника, який не є виробником товару, складських запасів, а також сама по собі наявність господарських зв’язків із Виробниками (дилерський договір, сертифікат дистриб’ютора, авторизаційні листи, тощо) не дають гарантій в підтвердження щодо кількості, якості, дати виготовлення Товару та про можливість його поставки у визначений Замовником термін.
Повідомляємо, що включення до комплекту протигазу засобу спеціальної обробки обумовлено існуючою реальною загрозою виникнення аварій та інцидентів з небезпечним хімічними та бойовими отруйними речовинами. Наявність засобів спеціальної обробки дозволить не лише очистити протигаз від небезпечних хімічних та бойових отруйних речовин, а й врятувати життя. Також повідомляємо, що не існує затвердженого обов’язкового комплекту протигазу, а включення в комплект протигазу засобів для спеціальної обробки є міжнародною практикою, що провадиться більшістю країн Європи, Світу, Міжнародною організацією із заборони хімічної зброї (ОЗХЗ) та вже застосовується в Україні.
Поряд з тим, наведений Вами метод очистки за допомогою води з милом, бікарбонату чи розчину миючого засобу є методом звичайної дезінфекції для індивідуальної гігієни.
Окрім цього в технічній специфікації не вказано жодних конструктивних особливостей засобу спеціальної обробки та його упакування, які б звужували коло товаровиробників (а відтак їхніх представників в Україні) подібного продукту, та могли б його однозначно ідентифікувати. В технічних вимогах до «Засобу для спеціальної обробки протигазу» є лише загальні вимоги щодо його ефективності та методу нейтралізації небезпечних хімічних та бойових отруйних речовин.
Перед оголошенням процедури закупівлі Департаментом цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації був проведений аналіз ринку засобів для дезактивації і було виявлено, що існує достатня кількість європейських, американських та інших товаровиробників такого типу продуктів із схожими властивостями.
Згідно Закону будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими Учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, за характеристиками не гірший, ніж зазначений в технічних вимогах.
Таким чином, твердження щодо дискримінації учасників процедури закупівлі вважаємо необгрунтованими, та виключно суб’єктивними.
2. Необхідність надання копії листа від виробників складових продукції (маски, фільтру, засобу спеціальної обробки) обумовлено тим, що учасник гарантує поставку якісного Товару в необхідній кількості та у встановлений Замовником строк, без порушення гарантійних термінів зберігання, встановлених Виробниками, а також поставку Товару із максимальним терміном зберігання.
3. Наявність в Учасника, який не є виробником товару, складських запасів, а також сама по собі наявність господарських зв’язків із Виробниками (дилерський договір, сертифікат дистриб’ютора, авторизаційні листи, тощо) не дають гарантій в підтвердження щодо кількості, якості, дати виготовлення Товару та про можливість його поставки у визначений Замовником термін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2023 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР" |
8 996 400,00
UAH з ПДВ
|
8 996 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОФФ" |
9 882 000,00
UAH з ПДВ
|
9 882 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР"
#37801182 |
Відхилено |
8 996 400,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2023 17:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2023 10:34
|
ТОВ "ПРОФФ" #43960635 |
Переможець |
9 882 000,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2023 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2023 14:08
|
протигази.pdf | укладений |
26 жовтня 2023 14:06
|