Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна ( від буд.№15/2 до перехр. з вул.Добровольців) в м.Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ) код ДК 021-2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
1 017 584,18 UAH
UA-2023-09-26-006749-a b26e85cf80974a639096d53ef0e22100
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савицька Наталія Вікторівна

+380385543400 komun9@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Красилівська житлово-експлуатаційна контора
Код ЄДРПОУ: 03356200
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., Красилів, Щаслива, 9
Контактна особа: Савицька Наталія Вікторівна
+380385543400
komun9@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1216 метри квадратні
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна ( від буд.№15/2 до перехр. з вул.Добровольців) в м.Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ) код ДК 021-2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м.Красилів, вул.Шкільна ( від буд.№15/2 до перехр. з вул.Добровольців)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

26 вересня 2023 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-07-000031 ● 8328c076747e4b238a491aeda2904ca9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2023 14:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
07.11.2023 № 74-з

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Богдан ГРИЦАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.11.2023 № 74-з

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2023-09-26-006749-a 26.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-07 14:40:13

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна ( від буд.№15/2 до перехр. з вул.Добровольців) в м.Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ) код ДК 021-2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-26-006749-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).

2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.

3. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП "МВМ-13" (#14149378), з яким укладено договір від 26.09.2023 №15/2-26/09-23 без використання електронної системи закупівель?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-16 16:35:42

Пояснення, які обгрунтовують позицію замовника на запит Державної аудиторської служби України (ID моніторингу UA-M-2023-11-07-000031)

- Питання 1:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
- Відповідь на питання №1:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, визначені у проектній документації Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м.Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ), яка розроблена проектною організацією ФОП Горобець С.О. відповідно до вимог державних будівельних норм, правил та інших чинних нормативних документів України, зокрема Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та системи ціноутворення в будівництві. Вказана проектна документація отримала позитивний експертний звіт від 08.09.2023 року №05-0671, виданий філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у Хмельницькій області, та затверджена у відповідності до чинного законодавства (скан-копія експертного звіту та зведення витрат додаються). Проектна документація розміщена на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, реєстраційний номер PD01:5811-1722-6791-9083 від 08.09.2023. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку, який є невід’ємною частиною проектної документації Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м.Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ). Копії документів додаються окремим документом в форматі pdf.
Офіційна сторінка головного розпорядника бюджетних коштів
https://krasyliv-rada.gov.ua/news/1676873230/



- Питання №2:
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.

- Відповідь на питання №2:
Відповідно до пунктів 1, 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, затверджених 12 жовтня 2022 р. Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», вичначено, що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, уповноваженою особою було прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

- Питання №3:
Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП "МВМ-13" (#14149378), з яким укладено договір від 26.09.2023 №15/2-26/09-23 без використання електронної системи закупівель?

- Відповідь на питання №3

Що стосується критеріїв здійснення оцінки потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та визначення переможця, зазначаємо, що Красилівською житлово-експлуатаційною конторою, поштовим відправленням, було здійснено відправлення запитів, до суб’єктів господарювання, що виконують роботи та надають послуги з будівництва доріг та автострад, для надання своєї комерційної пропозицію, щодо виконання робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м. Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ). Очікувана вартість виконання робіт 1 086 403,00 грн. з ПДВ (згідно проектно-кошторисної документації). Для прорахунку, та надання своєї комерційної пропозиції, суб’єктам господарювання, разом із запитом було надіслано Додаток 1 до запиту – скан-копію проектно-кошторисної документації з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м. Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ).
Поштою, на адресу Красилівської житлово-експлуатаційної контори, у відповідь, надійшло 3 пропозиції щодо виконання зазначеного виду робіт. Найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція приватного підприємства «МВМ-13», що стало підставою підписання договору.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-11-16 16:29:44

Пояснення з власної ініціативи

Пояснення, які обгрунтовують позицію замовника на запит Державної аудиторської служби України (ID моніторингу UA-M-2023-11-07-000031)

- Питання 1:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасникам ринку тощо)? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (у разі такого розміщення).
- Відповідь на питання №1:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, визначені у проектній документації Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м.Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ), яка розроблена проектною організацією ФОП Горобець С.О. відповідно до вимог державних будівельних норм, правил та інших чинних нормативних документів України, зокрема Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та системи ціноутворення в будівництві. Вказана проектна документація отримала позитивний експертний звіт від 08.09.2023 року №05-0671, виданий філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у Хмельницькій області, та затверджена у відповідності до чинного законодавства (скан-копія експертного звіту та зведення витрат додаються). Проектна документація розміщена на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, реєстраційний номер PD01:5811-1722-6791-9083 від 08.09.2023. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку, який є невід’ємною частиною проектної документації Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м.Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ). Копії документів додаються окремим документом в форматі pdf.
Офіційна сторінка головного розпорядника бюджетних коштів
https://krasyliv-rada.gov.ua/news/1676873230/



- Питання №2:
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.

- Відповідь на питання №2:
Відповідно до пунктів 1, 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, затверджених 12 жовтня 2022 р. Постановою КМУ №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», вичначено, що ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 11 Особливостей встановлено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, уповноваженою особою було прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

- Питання №3:
Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПП "МВМ-13" (#14149378), з яким укладено договір від 26.09.2023 №15/2-26/09-23 без використання електронної системи закупівель?

- Відповідь на питання №3

Що стосується критеріїв здійснення оцінки потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та визначення переможця, зазначаємо, що Красилівською житлово-експлуатаційною конторою, поштовим відправленням, було здійснено відправлення запитів, до суб’єктів господарювання, що виконують роботи та надають послуги з будівництва доріг та автострад, для надання своєї комерційної пропозицію, щодо виконання робіт з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м. Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ). Очікувана вартість виконання робіт 1 086 403,00 грн. з ПДВ (згідно проектно-кошторисної документації). Для прорахунку, та надання своєї комерційної пропозиції, суб’єктам господарювання, разом із запитом було надіслано Додаток 1 до запиту – скан-копію проектно-кошторисної документації з Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Шкільна (від буд.№15/2 до перехр. з вул. Добровольців) в м. Красилів, Хмельницької області (КОРИГУВАННЯ).
Поштою, на адресу Красилівської житлово-експлуатаційної контори, у відповідь, надійшло 3 пропозиції щодо виконання зазначеного виду робіт. Найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція приватного підприємства «МВМ-13», що стало підставою підписання договору.
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З уповноваженою особою проведена роз'яснювальна робота.

2023-11-21 11:28:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 02 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону та пункту 23 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МВМ-13"
#14149378
Переможець 1 017 584,18
UAH з ПДВ
26 вересня 2023 12:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 09:49
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 09:47
ДУ (11).pdf зміни до договору
29 грудня 2023 09:46
Договір укладений
26 вересня 2023 12:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15/2-26/09-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 010 486,28
UAH (в тому числі ПДВ 168 414,38 UAH)