Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір офісний, фотопапір,плівка для ламінування
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2023-09-25-012623-a f2c954b1dfdf4714833686f58919fa9c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимощук Світлана Дмитрівна

+380963323274 dzo_osvita_sud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ СУДИЛКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44062705
Місцезнаходження: 30430, Україна , Хмельницька обл., село Судилків, вул. Героїв Майдану, 65
Контактна особа: Тимощук Світлана Дмитрівна
+380963323274
dzo_osvita_sud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


технічні та якісні характеристики товару відповідає умовам закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 упаковка
папір офісний 500 листів А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30430, Україна, Хмельницька область, Судилків, Городищенський ДЗО
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 упаковка
фотопапір 20 аркушів А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30430, Україна, Хмельницька область, Судилків, Городищенський ДЗО
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
плівка для ламінування 100 штук А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30430, Україна, Хмельницька область, Судилків, Городищенський ДЗО
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно накладних Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

25 вересня 2023 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лобай Людмила Геннадіївна
#3367502003
Переможець 4 000,00
UAH
25 вересня 2023 16:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 16:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 000,00
UAH