Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 141713 Стрілки-Новий Кропивник, км 22+705,через р. Бистриця, Львівської області» (ДК 021:2015:71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Очікувана вартість
695 806,00 UAH
UA-2023-09-25-011716-a 1e45695499554c41bcbf2599396c3552
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дропа Оксана Ігорівна

+380322999141 tender.yo.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Дропа Оксана Ігорівна
+380322999141
tender.yo.loda@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт мостового переходу на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 141713 Стрілки-Новий Кропивник, км 22+705,через р. Бистриця, Львівської області» (ДК 021:2015:71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (Державний бюджет України)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. В.Винниченка, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

25 вересня 2023 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Сухарина Михайло Іванович
#2239922194
Переможець 695 806,00
UAH
25 вересня 2023 16:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 18:14
Електронний підпис укладений
20 грудня 2023 14:12
ДУ1 94-09.23.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 14:11
Електронний підпис укладений
25 вересня 2023 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.3 Замовник та Виконавець, відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» статей 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору про закупівлю № 94-09/23 від 21.09.2023 року та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв’язку з виникненням документального підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме затримка фінансування витрат Замовника, такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 94-09/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 695 806,00
UAH