Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: Одеська область, Одеський район, село Дачне, вул. Софїївська, 80».
Очікувана вартість
1 418 938,78 UAH
UA-2023-09-25-006362-a 64d381bc501d4fa1a2594e795ae06617
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Вячеславівна Хомуленко

+380937812848 d.mayno@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44941770
Місцезнаходження: 67625, Україна , Одеська обл., село Дачне, вул.Шахтарська, будинок 8-А
Контактна особа: Наталія Вячеславівна Хомуленко
+380937812848
d.mayno@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: Одеська область, Одеський район, село Дачне, вул. Софїївська, 80».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67625, Україна, Одеська область, село Дачне, вул. Софіївська, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2023
ДК 021:2015: 45120000-4 — Розвідувальне свердління та буріння

Тендерна документація

25 вересня 2023 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-07-000073 ● 8bbd11cfba4f4b2b8ac5ee2d209d0cb8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2023 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.11.2023 № 286

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.11.2023 № 286.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-25-006362-a, 25.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-09 15:06:06

Замовнику – Відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-09-25-006362-a, яка проводилась Відділом з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів з особливостями.
4. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Фізичну особу - підприємця Погорєлова Юрія Вікторовича, з яким укладено договір від 25.09.2023 №239 без використання електронної системи закупівель.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-14 13:53:08

Відповідь на запит

Замовник надає відповідь на запит Держаудитслужби в рамках проведення монітрингу закупівлі

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-10 15:09:40

Замовнику – Відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-09-25-006362-a, яка проводилась Відділом з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з Фізичною особою - підприємцем Погорєловим Юрієм Вікторовичем договір від 25.09.2023 №239.
Відповідно до пункту 13.2 розділу XIII договору від 25.09.2023 №239, встановлюються наступні гарантійні строки: - 2 роки. Строк експлуатації об’єкта - 25 років.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Надати інформацію стосовно гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва по договору від 25.09.2023 №239 за предметом закупівлі (Будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: Одеська область, Одеський район, село Дачне, вул. Софїївська, 80).

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-15 12:35:03

Відповідь на запит

Замовник надає відповідь на запит Держаудитслужби в рамках проведення монітрингу закупівлі

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-17 10:16:28

Замовнику – Відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-09-25-006362-a, яка проводилась Відділом з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.

Моніторингом встановлено, що при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, виконання робіт з монтажу технологічного обладнання насосної станції (Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, розділ 3), а саме насосу свердловинного занурювальнного в кількості 1 шт.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію щодо торгової марки, виробника та типу устаткування (насос свердловиний занурювальний), що буде встановлений/встановлений при виконанні робіт предметом досліджуваної процедури закупівлі.
2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності пропонованого учасником Фізичною особою – підприємцем Погорєловим Юрією Вікторовичем устаткування (насос свердловиний занурювальний), що буде ним монтуватися при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі (про які зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.

Відповідно до пункту 1 статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, далі - Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Відповідно до пункту 13.2 розділу XIII договору від 25.09.2023 №239, встановлюються наступні гарантійні строки: - 2 роки. Строк експлуатації об’єкта - 25 років.
Замовником у наданому під час моніторингу на запит щодо надання інформації стосовно гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва по договору від 25.09.2023 №239 за предметом закупівлі (Будівництво (буріння) артезіанської свердловини за адресою: Одеська область, Одеський район, село Дачне, вул. Софїївська, 80) Замовником зазначено, що гарантійний термін експлуатації об'єкта і інженерних систем, що входять в нього, матеріалів і робіт становить 2 роки від дня його прийняття Замовником, але не більше гарантійного терміну, встановленого заводом-виробником матеріалів та електричного обладнання.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати обґрунтовані пояснення щодо встановлення гарантійного терміну експлуатації об'єкта і інженерних систем, за договором від 25.09.2023 №239 - 2 роки від дня його прийняття Замовником, але не більше гарантійного терміну, встановленого заводом-виробником матеріалів та електричного обладнання.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-20 11:59:36

Відповідь на запит

Замовник надає відповідь на запит Держаудитслужби в рамках проведення монітрингу закупівлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з висновком і здійснить захист своїх прав через суд

2023-12-04 11:01:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено, що умови договору від 25.09.2023 №239 не відповідають нормам частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовником подано позовну заяву до суду, з метою оскарження висновку моніторингу
Дата публікації: 11 грудня 2023
Номер відкриття провадження: 420/34328/23
Дата відкриття провадження: 18 грудня 2023

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Погорєлов Юрій Вікторович
#3087603899
Переможець 1 418 938,78
UAH
25 вересня 2023 12:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 15:26
Договір № 239 від 25.09.2023.pdf укладений
25 вересня 2023 12:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 418 938,78
UAH