Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Замостянській,34А в м. Вінниці (реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна 1379245305101) (коригування)
Очікувана вартість
3 573 145,80 UAH
UA-2023-09-25-001640-a fac4523ecf414411ad5afd5fc192488c
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободяник Сергій Миколайович

0432592071 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул.Соборна, будинок 59
Контактна особа: Слободяник Сергій Миколайович
0432592071
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт споруди цивільного захисту по вул. Замостянській,34А в м. Вінниці (реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна 1379245305101) (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Замостянська,34А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2023  —  31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

25 вересня 2023 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-16-000030 ● 4474965f5d6547c894131a5b68c0c1ac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2023 17:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
16.10.2023 №77-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.10.2023 №77-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-09-25-001640-a 25.09.2023 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-20 12:20:05

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту споруди цивільного захисту по вул. Замостянській, 34А в м. Вінниці (реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна 1379245305101) (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-25-001640-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Виникнення яких об’єктивних обставин, що унеможливили дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів спричинили закупівлю робіт шляхом укладення прямого договору (надати документальне підтвердження).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ЖК-Гарант», з яким укладений договір підряду від 19 вересня 2023 року №15/09-23 без використання електронної системи закупівель?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-25 16:46:47

відповідь на запит

Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне:

Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. В даному випадку розмір бюджетного призначення визначався з врахуванням проектно-кошторисної документації, яка пройшла коригування та повторну державну експертизу. Коригування відбулося у зв’язку із виникненням додаткових робіт, які визначились в процесі виконання основних робіт на об’єкті згідно основного договору підряду (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-07-002988-a).
Дана закупівля була проведена відповідно підпункту 8 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджена постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 - придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт у того самого виконавця робіт здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Разом з тим, повідомляємо, що враховуючи великий об'єм, завантажити проектну документацію разом із відповіддю на запит неможливо. Однак ознайомитись з проектом можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - Реєстраційний номер PD01:4919-7342-6931-4445.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-30 17:03:18

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту споруди цивільного захисту по вул. Замостянській, 34А в м. Вінниці (реєстраційний номер об'єкту нерухомого майна 1379245305101) (коригування) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-25-001640-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати основний договір про закупівлю (первинний), після укладення якого виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт з капітального ремонту споруди цивільного захисту по вул. Замостянській, 34А в м. Вінниці?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-31 11:38:34

відповідь на запит

На Ваш запит надаємо основний договір про закупівлю (первинний), після укладення якого виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт з капітального ремонту споруди цивільного захисту по вул. Замостянській, 34А в м. Вінниці.
Разом з тим повідомляємо, що договір від 19.09.2023р. №15/09-23 виконаний в повному обсязі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок про результати моніторингу, інформуємо наступне. Задля недопущення встановленого порушення у подальшому, уповноваженою особою прийнято до уваги висновок про результати моніторингу. Разом з тим, наголошено про необхідність участі в різного роду онлайн-семінарів для розширення знань з питань публічних закупівель. Також здійснено підписку на найближчі три місяці, з можливістю продовження, на освітню платформу у сфері публічних (державних) закупівель – TNDR, на якій можна пройти навчання щодо змін до нормативних документів з питань публічних закупівель, отримати консультації, переглянути відеоуроки.

2023-11-09 16:56:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖК-Гарант"
#33966190
Переможець 3 573 145,80
UAH з ПДВ
25 вересня 2023 09:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2023 11:49
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2023 08:43
додаткова №2 приміщення по вул. Замостянській,34А.pdf зміни до договору
23 жовтня 2023 08:43
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2023 16:01
Електронний підпис укладений
25 вересня 2023 10:00
договір укриття по вул. Замостянська,34А.pdf укладений
25 вересня 2023 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15/09-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15/09-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2023 — 31 жовтня 2023
Сума оплати за договором: 3 481 517,25
UAH (в тому числі ПДВ 580 252,87 UAH)