Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04380270 |
Місцезнаходження: | 67842, Україна , Одеська обл., Дальник, вул.Дружби 126, с.Дальник,Одеський р-н, Одеська обл. |
Контактна особа: |
Ляшенко Юрій Сергійович +380485149100 123o@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
22 вересня 2023 19:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2023 19:31 |
Експертний звіт.pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Договір на виконання коригування проектно-кошторисної документації.pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Договір 747.pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Звіт UA-2021-11-18-002173-b.pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Оголошення UA-2021-11-18-002173-b.pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Протокол технічної наради.pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Висновок.pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Висновок проєктної організації.pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Висновок тех нагляду.pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Дефектний акт.pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Лист_Замовника_на_додаткові_роботи.pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Протокол укладання договору.pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Обгрунтування.pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Звіт про договір про закупівлю_ укладений без використання електронної системи Договір .pdf | |
22 вересня 2023 19:31 |
Розпорядження.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-23-000044 ● 70bbbd5945e246ab9ec0080b1a2c4114
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 16:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.10.2023
№ 61-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.10.2023 № 61-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-09-22-013318-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-24 15:21:54
Про відміну проведення моніторингу закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2023 № 62-З
Житомир
Про відміну проведення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
Відмінити проведення моніторингів закупівель за унікальними номерами звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель: UA-2023-09-22-013318-a, UA-2023-09-22-004440-a, UA-2023-09-29-001470-a, які розпочато на підставі наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23 жовтня 2023 року № 61-З «Про початок здійснення моніторингу закупівель», у зв’язку з технічною помилкою, яка допущена при внесенні інформації в повідомлення про початок моніторингів закупівель.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-25 15:41:28
Пояснення
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
В електронній системі закупівель оприлюднено 24.10.2023р. об 15:21:54 Запит замовнику на пояснення.
Про відміну проведення моніторингу закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2023 № 62-З
Житомир
Про відміну проведення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
Відмінити проведення моніторингів закупівель за унікальними номерами звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель: UA-2023-09-22-013318-a, UA-2023-09-22-004440-a, UA-2023-09-29-001470-a, які розпочато на підставі наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23 жовтня 2023 року № 61-З «Про початок здійснення моніторингу закупівель», у зв’язку з технічною помилкою, яка допущена при внесенні інформації в повідомлення про початок моніторингів закупівель.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
З огляду на оприлюднену інформацію Замовник підтверджує про ознайомлення з нею.
- UA-M-2023-10-25-000012 ● ccdb1d6991da4b798a3feb21d9fd7b31
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2023 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.10.2023 № 89-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.10.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 23.10.2023 № 89-З
Витяг з переліку закупівель для здійснення моніторингу закупівель
№ 1 UA-2023-09-22-013318-a 22.09.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-31 16:07:18
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів з наступного питання.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником укладений договір про закупівлю робіт за державні кошти від 19.09.2023 № 127 (далі – Договір № 127) на проведення додаткових робіт за предметом «Розчистка русла нижньої частини р. Барабой довжиною 8,8 км з метою покращення екологічної водогосподарської обстановки з реконструкцією наявних гідротехнічних споруд. «Реконструкція. (Коригування)», пов’язаних з предметом закупівлі основного договору про закупівлю робіт за державні кошти від 20.12.2021 № 747, укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2021-11-18-002173-b.
Враховуючи вище зазначене, прошу надати копію кошторисної частини проєктної документації за проєктом «Розчистка русла нижньої частини р. Барабой довжиною 8,8 км з метою покращення екологічної водогосподарської обстановки з реконструкцією наявних гідротехнічних споруд. Реконструкція. (Коригування)», згідно з якою визначений додатковий обсяг робіт, передбачений у договорі № 127.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-03 17:00:19
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ В РАМКАХ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ UA-M-2023-10-25-000012 ПО ЗАКУПІВЛІ № UA-2023-09-22-013318-a
31 жовтня 2023 року в рамках моніторингу UA-M-2023-10-25-000012 закупівлі за предметом «Розчистка русла нижньої частини р. Барабой, довжиною 8,8 км., з метою покращення екологічної водогосподарської обстановки з реконструкцією наявних гідротехничних споруд. «Реконструкція. (Коригування)» (додаткові роботи) (ДК 021:2015: 90720000-0 — Захист довкілля) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-22-013318-a) Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області опубліковано запит на ім’я Замовника – Дальницька сільська рада Одеського району Одеської області ТІ (надалі – Замовник).
Предмет запиту:
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником укладений договір про закупівлю робіт за державні кошти від 19.09.2023 № 127 (далі – Договір № 127) на проведення додаткових робіт за предметом «Розчистка русла нижньої частини р. Барабой довжиною 8,8 км з метою покращення екологічної водогосподарської обстановки з реконструкцією наявних гідротехнічних споруд. «Реконструкція. (Коригування)», пов’язаних з предметом закупівлі основного договору про закупівлю робіт за державні кошти від 20.12.2021 № 747, укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2021-11-18-002173-b. Враховуючи вище зазначене, прошу надати копію кошторисної частини проєктної документації за проєктом «Розчистка русла нижньої частини р. Барабой довжиною 8,8 км з метою покращення екологічної водогосподарської обстановки з реконструкцією наявних гідротехнічних споруд. Реконструкція. (Коригування)», згідно з якою визначений додатковий обсяг робіт, передбачений у договорі № 127. Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У зв’язку із цим, Замовником закупівлі надаються пояснення в окремих файлах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" #42846767 |
Переможець |
4 068 610,80
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2023 19:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
22 вересня 2023 19:35
|