Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Розчистка русла нижньої частини р. Барабой, довжиною 8,8 км., з метою покращення екологічної водогосподарської обстановки з реконструкцією наявних гідротехничних споруд. «Реконструкція. (Коригування)» (додаткові роботи)
Очікувана вартість
4 068 610,80 UAH
UA-2023-09-22-013318-a 76bd7e3865634d12bc831a99e2e1bc5b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Юрій Сергійович

+380485149100 123o@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДАЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04380270
Місцезнаходження: 67842, Україна , Одеська обл., Дальник, вул.Дружби 126, с.Дальник,Одеський р-н, Одеська обл.
Контактна особа: Ляшенко Юрій Сергійович
+380485149100
123o@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється без використання електронної системи закупівель, відповідно до підпункту 8 пункту 13 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178, а саме: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Розчистка русла нижньої частини р. Барабой, довжиною 8,8 км., з метою покращення екологічної водогосподарської обстановки з реконструкцією наявних гідротехничних споруд. «Реконструкція. (Коригування)» (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Одеський район, Дальницька територіальна громада, р. Барабой
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90720000-0 — Захист довкілля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-23-000044 ● 70bbbd5945e246ab9ec0080b1a2c4114
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2023 16:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.10.2023
№ 61-З
Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.10.2023 № 61-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-09-22-013318-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-24 15:21:54

Про відміну проведення моніторингу закупівель

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.10.2023 № 62-З
Житомир

Про відміну проведення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
Відмінити проведення моніторингів закупівель за унікальними номерами звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель: UA-2023-09-22-013318-a, UA-2023-09-22-004440-a, UA-2023-09-29-001470-a, які розпочато на підставі наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23 жовтня 2023 року № 61-З «Про початок здійснення моніторингу закупівель», у зв’язку з технічною помилкою, яка допущена при внесенні інформації в повідомлення про початок моніторингів закупівель.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-25 15:41:28

Пояснення

Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
В електронній системі закупівель оприлюднено 24.10.2023р. об 15:21:54 Запит замовнику на пояснення.
Про відміну проведення моніторингу закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.10.2023 № 62-З
Житомир

Про відміну проведення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
Відмінити проведення моніторингів закупівель за унікальними номерами звітів про договір про закупівлю, укладених без використання електронної системи закупівель: UA-2023-09-22-013318-a, UA-2023-09-22-004440-a, UA-2023-09-29-001470-a, які розпочато на підставі наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23 жовтня 2023 року № 61-З «Про початок здійснення моніторингу закупівель», у зв’язку з технічною помилкою, яка допущена при внесенні інформації в повідомлення про початок моніторингів закупівель.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК

З огляду на оприлюднену інформацію Замовник підтверджує про ознайомлення з нею.

  • UA-M-2023-10-25-000012 ● ccdb1d6991da4b798a3feb21d9fd7b31
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 жовтня 2023 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

23.10.2023 № 89-З

Миколаїв


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.10.2023.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 23.10.2023 № 89-З

Витяг з переліку закупівель для здійснення моніторингу закупівель

№ 1 UA-2023-09-22-013318-a 22.09.2023

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-31 16:07:18

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів з наступного питання.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником укладений договір про закупівлю робіт за державні кошти від 19.09.2023 № 127 (далі – Договір № 127) на проведення додаткових робіт за предметом «Розчистка русла нижньої частини р. Барабой довжиною 8,8 км з метою покращення екологічної водогосподарської обстановки з реконструкцією наявних гідротехнічних споруд. «Реконструкція. (Коригування)», пов’язаних з предметом закупівлі основного договору про закупівлю робіт за державні кошти від 20.12.2021 № 747, укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2021-11-18-002173-b.
Враховуючи вище зазначене, прошу надати копію кошторисної частини проєктної документації за проєктом «Розчистка русла нижньої частини р. Барабой довжиною 8,8 км з метою покращення екологічної водогосподарської обстановки з реконструкцією наявних гідротехнічних споруд. Реконструкція. (Коригування)», згідно з якою визначений додатковий обсяг робіт, передбачений у договорі № 127.
Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-03 17:00:19

ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ В РАМКАХ ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ UA-M-2023-10-25-000012 ПО ЗАКУПІВЛІ № UA-2023-09-22-013318-a

31 жовтня 2023 року в рамках моніторингу UA-M-2023-10-25-000012 закупівлі за предметом «Розчистка русла нижньої частини р. Барабой, довжиною 8,8 км., з метою покращення екологічної водогосподарської обстановки з реконструкцією наявних гідротехничних споруд. «Реконструкція. (Коригування)» (додаткові роботи) (ДК 021:2015: 90720000-0 — Захист довкілля) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-22-013318-a) Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області опубліковано запит на ім’я Замовника – Дальницька сільська рада Одеського району Одеської області ТІ (надалі – Замовник).
Предмет запиту:
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником укладений договір про закупівлю робіт за державні кошти від 19.09.2023 № 127 (далі – Договір № 127) на проведення додаткових робіт за предметом «Розчистка русла нижньої частини р. Барабой довжиною 8,8 км з метою покращення екологічної водогосподарської обстановки з реконструкцією наявних гідротехнічних споруд. «Реконструкція. (Коригування)», пов’язаних з предметом закупівлі основного договору про закупівлю робіт за державні кошти від 20.12.2021 № 747, укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2021-11-18-002173-b. Враховуючи вище зазначене, прошу надати копію кошторисної частини проєктної документації за проєктом «Розчистка русла нижньої частини р. Барабой довжиною 8,8 км з метою покращення екологічної водогосподарської обстановки з реконструкцією наявних гідротехнічних споруд. Реконструкція. (Коригування)», згідно з якою визначений додатковий обсяг робіт, передбачений у договорі № 127. Документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У зв’язку із цим, Замовником закупівлі надаються пояснення в окремих файлах.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 15 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"
#42846767
Переможець 4 068 610,80
UAH з ПДВ
22 вересня 2023 19:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
22 вересня 2023 19:35