Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території житлового будинку з влаштуванням тимчасової автостоянки (30 паркомісць) за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 64
Очікувана вартість
1 075 800,00 UAH
UA-2023-09-21-013470-a 21bf8da1f0c54fc09075cef2658bf235
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копецька Валентина

380432595124 yodzg2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849090
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, будинок 59
Контактна особа: Копецька Валентина
380432595124
yodzg2@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2023 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2023 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2023 10:00
Очікувана вартість: 1 075 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 758,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількісні характеристики до даного будівництва наведені в Дефектному акті.
Матеріали, які використовуються при виконанні робіт повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт.
Матеріали російського та білоруського виробництва не можуть бути застосовані при виконанні запланованих робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території житлового будинку з влаштуванням тимчасової автостоянки (30 паркомісць) за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 64
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Бюджетні кошти Вінницької міської територіальної громади та кошти співвласників будинку (на умовах співфінансування) Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2023 16:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2023 16:34
600-річчя,64 ГП-2 (1).pdf
21 вересня 2023 16:34
600-річчя,64 ГП-1 (1).pdf
21 вересня 2023 16:34
Проект Договір.docx
21 вересня 2023 16:34
оголошення - 600-річчя, 64.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-07-000064 ● 5f1893e887964fefbc10586c746c35f0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2023 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.11.2023 № 286

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.11.2023 № 286.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-21-013470-a, 21.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-17 14:47:09

Про надання пояснення

Дата: 17.11.2023

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-09-21-013470-a, яка проводилась Департаментом житлового господарства Вінницької міської ради.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).

Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178).
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) причини застосування переговорної процедури закупівлі за ID: UA-2023-09-21-013470-a.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-22 11:34:21

пояснення на запит по моніторингу

На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2023-09-21-013470-a «Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території житлового будинку з влаштуванням тимчасової автостоянки (30 паркомісць) за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 64 ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт» повідомляю наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик? 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
- щодо визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі – розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі кошторисної частини проєктної документації, без врахування інших послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт, але оплачується замовником окремо (наприклад, технічний нагляд, авторський нагляд, проведення експертизи, виготовлення ПКД тощо).
Водночас повідомляю, щодо надання обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик та відповідно розміщення його на веб-сайті повідомляю, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами), а саме: згідно підпункту 1 пункту 4 «Органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Згідно статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» – «1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. 2. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. 3. Замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель».

Закупівля UA-2023-09-21-013470-a «Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території житлового будинку з влаштуванням тимчасової автостоянки (30 паркомісць) за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 64 ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт» проводилася Замовником, у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно із статтею 14 Закону відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) пункт 11 «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель» та відповідно Наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 року №10 (зі зімнами).
Враховуючи вище викладене, у замовника відсутня потреба в наданні обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, а також розміщення його на власному веб-сайті.

3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) причини застосування переговорної процедури закупівлі за ID: UA-2023-09-21-013470-a.
- щодо надання інформації причини застосування переговорної процедури закупівлі за ID: UA-2023-09-21-013470-a, повідомляю, що закупівля «Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території житлового будинку з влаштуванням тимчасової автостоянки (30 паркомісць) за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 64 ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт» проводилась у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно із статтею 14 Закону і не є переговорною процедурою закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-22 17:32:58

Про надання поянення

Дата: 22.11.2023

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-09-21-013470-a, яка проводилась Департаментом житлового господарства Вінницької міської ради.

Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем вимоги частини другої статті 41 Закону.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-27 12:31:06

пояснення на запит по моніторингу

На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2023-09-21-013470-a «Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території житлового будинку з влаштуванням тимчасової автостоянки (30 паркомісць) за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 64 ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт» про надання інформації (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем вимоги частини другої статті 41 Закону повідомляю наступне:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
На виконання вказаних вище вимог Закону переможцем закупівлі – ТОВ "Вінниця благоустрій" під час укладання договору було надано замовнику наступні документи: довідку (вих№1184 від 28.09.23р.) на підтвердження права підпису, копію протоколу №1 Загальних зборів засновників ТОВ «Вінниця Благоустрій» від 20.02.2017р., копію наказу №21.02.17/01-К від 21.02.2017р. «Про призначення на роботу Шевчука О.В.»
Вказані вище документи, разом з копією паспорту директора також надавались учасником закупівлі і при поданні тендерної пропозиції.
Отже, переможцем закупівлі було виконано вимогу передбачену пунктом 1 частини 2 статті 41 Закону.
Щодо надання переможцем закупівлі копії ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності (п.2 ч.2. ст.41 Закону), то замовник повідомляє, що згідно проектно-кошторисної документації, об’єкт «Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території житлового будинку з влаштуванням тимчасової автостоянки (30 паркомісць) за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 64» відноситься до класу наслідків СС1.
Згідно статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3).
Вказану норму дублює і п.9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».

З урахуванням викладеного, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2023-09-21-013470-а «Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території житлового будинку з влаштуванням тимчасової автостоянки (30 паркомісць) за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 64 ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт» відсутня вимога щодо надання учасниками та/або переможцем закупівлі копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності.
Враховуючи вище викладене, переможцем закупівлі під час укладання договору не надавались документи на виконання п.2 ч.2 статті 41 Закону.
А отже, переможцем закупівлі в повній мірі було виконано вимоги частини 2 статті 41 Закону з урахуванням вимог замовника.
На підтвердження зазначеної інформації додаємо наступні документи:
1). Протокол №1 Загальних Зборів Засновників (Учасників) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСЮ «ВІННИЦЯ БЛАГОУСТРІЙ» від 20 лютого 2017 року та НАКАЗ № 21.02.17/01-К від 21 лютого 2017 року «Про призначення на роботу Шевчука О.В.».
2). Довідка на підтвердження підпису (вих. №1184 від 28 вересня 2023 року).

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-12-01 17:10:45

Звернення за роз’ясненням щодо висновку

Ознайомившись із результатами здійсненого моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (Львів) процедури закупівлі UA-2023-09-21-013470-a від 29 листопада 2023 року (далі – Висновок), відповідно до 1 та 2 абзаців частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон), Департамент житлового господарства ВМР (далі - Замовник) звертається про роз’яснення змісту Висновку та його зобов’язань, визначених у Висновку щодо наступного.
Переможцем закупівлі ТОВ «Вінниця благоустрій» в повній мірі, з урахуванням вимог Замовника, було виконано умови договору підряду на капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території житлового будинку з влаштуванням тимчасової автостоянки (30 паркомісць) за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 64 від 06 жовтня 2023 року №663, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робiт. Замовник, в свою чергу, на виконання умов Договору подав вищезазначені акти приймання виконаних будівельних робiт на оплату в Державну казначейську службу України.
Станом на 1 грудня 2023 року Державна казначейська служба України не провела в повній мірі оплати по вищезазначеному договорі. Згідно з ч. 1 ст. 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, що спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Відповідно до ч.ч. 1 і 4 ст. 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.Згідно зі ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.Відповідно до ч. 1 ст. 631 ЦК України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. За змістом зазначених норм розірвано може бути лише чинний (такий, що діє на час звернення до суду з позовом та прийняття відповідного судового рішення) договір. Відповідно до ст. 509 ЦК України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов'язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Згідно зі ст.ст. 598, 599 ЦК України зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом; припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом; зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
Відповідно до ч. 1 ст. 530 ЦК України, якщо в зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню в цей строк (термін).
Таким чином, враховуючи викладене вище, розірвати можна лише договір, який ще не виконаний сторонами.
На підтвердження виконання договору у повному обсязі додаємо акти приймання виконаних будівельних робiт.

Зважаючи на вказану у Висновку інформацію в порядку, визначеному абзацом першим частини восьмої статті 8 Закону Замовник звертається про роз’яснення змісту Висновку, щодо того яким чином, Замовник може розірвати договір підряду з ТОВ «Вінниця благоустрій», який вже виконаний сторонами?


P.S. Так як на нашому електронному майданчику не передбачена кнопка для прикріплення свого аргументованого заперечення, змушена додати лист тут.

Додаток: 1). Акти приймання виконаних будівельних робiт.
2). Аргументоване заперечення – 600-річчя, 64

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення нормам статті 884 Цивільного кодексу України, пунктів 83, 84 та 103 Постанови КМУ №668, чим порушено вимоги частини першої статті 41 Закону)
  2. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Направлено позовну заяву до суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2023-09-21-013470-a
Дата публікації: 14 грудня 2023
Номер відкриття провадження: 120/18959/23
Дата відкриття провадження: 03 січня 2024

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІННИЦЯ БЛАГОУСТРІЙ" 1 016 268,83
UAH з ПДВ
1 016 268,83
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2023 12:55
Електронний підпис
29 вересня 2023 12:55
Електронний підпис
29 вересня 2023 12:53
5.4 Витяг зі статуту.pdf
29 вересня 2023 12:53
19 Договірна ціна.pdf
29 вересня 2023 12:53
6.1 Договір поставки.PDF
29 вересня 2023 12:53
4.2 Договір 638 КБ2 КБ3.pdf
29 вересня 2023 12:53
1.2 Витяг ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2023 12:53
16 Інформаційна довідка.pdf
29 вересня 2023 12:53
4.1 Договір, КБ-3, КБ-2.PDF
29 вересня 2023 12:53
1.1 Витяг ПДВ.pdf
29 вересня 2023 12:53
14 Довідка ст 358.pdf
29 вересня 2023 12:53
4.1.1 Відгук 310.PDF
29 вересня 2023 12:53
6.2 Гарантійний лист.pdf
29 вересня 2023 12:53
10 Довідка про КЕП.pdf
29 вересня 2023 12:53
4.2.2 Відгук договір 638.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІННИЦЯ БЛАГОУСТРІЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІННИЦЯ БЛАГОУСТРІЙ"
#41164193
Переможець 1 016 268,83
UAH з ПДВ
03 жовтня 2023 16:42

Документи

03 жовтня 2023 16:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2023 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІННИЦЯ БЛАГОУСТРІЙ"
#41164193
1 016 268,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2023 16:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2023 10:29
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2023 10:27
доп.угода асфальт 600-річчя,64.pdf зміни до договору
06 грудня 2023 10:25
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2023 10:47
договір асфальт 600-річчя, 64.pdf укладений
09 жовтня 2023 10:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території житлового будинку з влаштуванням тимчасової автостоянки (30 паркомісць) за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 64 1 роботи 1 016 268,83
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, та Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: №663
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт благоустрою прибудинкової території житлового будинку з влаштуванням тимчасової автостоянки (30 паркомісць) за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. 600-річчя, 64 1 роботи 1 010 040,22
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 749 600,22
UAH (в тому числі ПДВ 124 933,37 UAH)