Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підриємство"Коломийський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Коломийської районної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 39020574 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., Коломия, вул. Театральна, 54 |
Контактна особа: |
Чукур Людмила Михайлівна +380343346344 kol.rcpmsd@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2023 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2023 14:45 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2023 14:45 |
Очікувана вартість: | 2 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2023 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2023 14:13 |
протокол.pdf | |
22 вересня 2023 14:13 |
договір аналізи.docx | |
22 вересня 2023 14:13 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
21 вересня 2023 15:36 |
договір аналізи.docx | |
21 вересня 2023 15:36 |
Тендерна документація по особливостям 23 (2).docx |
22 вересня 2023 14:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2023 14:13 |
протокол.pdf
|
|||
22 вересня 2023 14:13 |
договір аналізи.docx
|
|||
22 вересня 2023 14:13 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
21 вересня 2023 15:36 |
договір аналізи.docx
|
|||
21 вересня 2023 15:36 |
Тендерна документація по особливостям 23 (2).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-01-000010 ● a721a2504ae848619ec95c94fdf177a4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2023 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.12.2023 № 77
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.12.2023 № 77.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-09-21-011600-a 21.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 15:49:28
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги у сфері охорони здоров'я різні (Виконання лабораторних аналізів (досліджень) з біологічного матеріалу пацієнтів (фізичних осіб) наданого Замовником) 2024 рік., Загальний аналіз крові (аналізатор + формула) - 13000 штуки, Холестерин загальний - 5000 штуки» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-21-011600-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-06 12:18:35
Пояснення
Відповідно д ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», запиту від Держаудитслужби на пояснення під час проведення моніторингу закупівлі UA-2023-09-21-011600-a за предметом: ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні, Виконання лабораторних аналізів (досліджень) з біологічного матеріалу пацієнтів (фізичних осіб) наданого Замовником на 2024 рік, надаю пояснення та документальне підтвердження у вигляді сканованих документів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2023 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "МЕДЛЮКС" |
1 690 000,00
UAH з ПДВ
|
1 223 550,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР "ЗДОРОВА РОДИНА" |
2 325 000,00
UAH з ПДВ
|
1 236 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРША СОЦІАЛЬНА МЕДИЧНА ЛАБОРАТОРІЯ "ЕСКУЛАБ" |
1 970 000,00
UAH з ПДВ
|
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "МЕДЛЮКС" #43413790 |
Відхилено |
1 223 550,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2023 10:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 жовтня 2023 14:37
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 жовтня 2023 00:00
|
ТОВ "ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР "ЗДОРОВА РОДИНА" #41505308 |
Відхилено |
1 236 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2023 14:42
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРША СОЦІАЛЬНА МЕДИЧНА ЛАБОРАТОРІЯ "ЕСКУЛАБ" #36544827 |
Переможець |
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2023 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2023 09:35
|
договір | укладений |
24 жовтня 2023 09:32
|