Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2023-09-21-010237-a ● 267ac8d9032d4ce8a859060222da6423
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат |
Код ЄДРПОУ: | 03196239 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Головна, 245 |
Контактна особа: |
Гуменюк Сергій Васильович +380372550040 kadry-cv@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2023 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Поточний ремонт актового залу Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Поточний ремонт актового залу Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна,245
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Поточний ремонт актового залу Центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2023 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2023 15:08 |
Перелік змін_ що вносяться до ТД.doc | |
26 вересня 2023 15:08 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (з договором) (2).doc | |
21 вересня 2023 14:54 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (з договором).doc |
26 вересня 2023 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2023 15:08 |
Перелік змін_ що вносяться до ТД.doc
|
|||
26 вересня 2023 15:08 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (з договором) (2).doc
|
|||
21 вересня 2023 14:54 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (з договором).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо вимоги додатку 6
Дата подання: 22 вересня 2023 17:45
Дата відповіді: 26 вересня 2023 11:26
Доброго дня!
Наше товариство планує взяти участь у даній закупівлі, однак не має в наявності сертифікату відповідності на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015,IDT), але має багаторічний досвід виконання робіт в сфері будівництва та ремонту в бюджетних установах.
Питання: не надання даного сертифіката-буде підставою для відхилення нашої пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня до оголошення закупівлі Уповноваженою особою розглянуто Ваше запитання та прийняте рішення щодо внесення змін до тендерної документації
Невідповдіності в документації
Дата подання: 25 вересня 2023 11:02
Дата відповіді: 26 вересня 2023 11:27
Шановний Замовнику! Умовами тендерної документації передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Слід зазначити, що у період військового стану в Україні закупівлі проводяться відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 47 даних Особливостей передбачені підстави для відмови.
Просимо Вас привести документацію у відповідність із діючим законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня до оголошення закупівлі Уповноваженою особою розглянуто Ваше запитання та прийняте рішення щодо внесення змін до тендерної документації
Невідповідності в документації
Дата подання: 25 вересня 2023 11:02
Дата відповіді: 26 вересня 2023 11:28
Шановний замовнику! В тендерній документації Вами зазначено підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників відповідно до недіючої редакції Особливостей. Вимагаємо привести документацію у відповідність із чинним законодавством.
Відповідь: Доброго дня до за увагу до оголошення закупівлі Уповноваженою особою розглянуто Ваше запитання та прийняте рішення щодо внесення змін до тендерної документації
Невідповідності в докуменатції
Дата подання: 25 вересня 2023 11:02
Дата відповіді: 26 вересня 2023 11:28
Шановний Замовнику. В Додатку 2 до тендерної документації вказана форма тендерної\ пропозиції, а також вказано, що учасник не має права вносити зміни в дану форму. В даній формі наявний наступний абзац «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій, установленого вами». Слід зазначити, що даний пункт суперечить вимогам законодавства та пункту 4.1. Розділу 3 тендерної документації, в якому зазначено, що ендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (Дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня до за увагу до оголошення закупівлі Уповноваженою особою розглянуто Ваше запитання та прийняте рішення щодо внесення змін до тендерної документації
внесення змін до ТД. дискримінаційна вимога
Дата подання: 25 вересня 2023 14:48
Дата відповіді: 26 вересня 2023 11:28
Відповідно до Документації ТД (Додаток №6). Тендерна пропозиція учасників потрібна містити скановану копію сертифікату на систему управління якістю учасника що відпавідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, так як обмежує участь учасників у яких відсутній даний сертифікат. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та виключити дану вимогу, або просимо надати можливість надати пояснення ненадання даного сертифікату, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкова наявність сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня до за увагу до оголошення закупівлі Уповноваженою особою розглянуто Ваше запитання та прийняте рішення щодо внесення змін до тендерної документації
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій