Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
42 720,68 UAH
UA-2023-09-21-006554-a ● 84baec8c549941fb90eac1c375529764
Запит (ціни) пропозицій
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
21 вересня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 01994037 |
Місцезнаходження: | 03126, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ПРОСПЕКТ ЛЮБОМИРА ГУЗАРА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Рожанська Анастасія Леонідівна +380444080035 ekonomdkl4@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Абзацом 2 пункту 57 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 (далі- Постанова № 822), передбачено, що у запиті пропозицій постачальників щодо закупівлі товару замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення, в тому числі конкретну торговельну марку. Враховуючи, відсутність технічної реалізації електронної системи закупівель, яка дозволяє зазначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення, в тому числі конкретну торговельну марку, необхідну інформацію буде зазначено власноручно в полі «Умови поставки». Замовник закуповує Коректор-ручка BUROMAX (BM.1031), 8 мл; Степлер канцелярський ECONOMIX (E40239); Папка-реєстратор BUROMAX (BM.3011- (колір будь-який)с). Пунктом 57 Постанови № 822 встановлено, що замовник оголошує запит пропозицій постачальників в електронному каталозі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про найменування, очікувану вартість, кількість, строк, місце, спосіб поставки товару, умови його оплати та кінцевий строк подання постачальником ціни пропозиції. Враховуючи, відсутність технічної реалізації електронної системи закупівель, а саме: відсутність поля «спосіб поставки товару, умови його оплати», інформацію буде зазначено власноручно в полі «Умови поставки» . Спосіб поставки товару: Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника на умовах DDP (відповідно до вимог Міжнародних правил тлумачення термінів "Інкотермс" у редакції 2010) за кінцевим місцем призначення Покупця: Україна, 03126, м. Київ, м.Київ, проспект Любомира Гузара, будинок 3. Термін поставки Товару за Договором становить не більше 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки від Покупця за наявності Товару на складі. У випадку замовлення Покупцем Товару, відсутнього на складі Постачальника, Сторони додатково узгоджують термін поставки. Умови його оплати: Оплата проводиться після отримання Товару Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на місце поставки (передачі) Замовника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної. Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку. Датою платежу є день надходження грошових коштів на рахунок Постачальника. Пунктом 66 Постанови № 822 передбачено, що умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у проекті договору в запиті пропозицій постачальників. Отже, враховуючи вищевикладене, учасник, беручи участь у даному запиті пропозицій постачальників (далі - ЗПП) надає повну і беззаперечну згоду з усіма умовами проекту договору, опублікованого в даному ЗПП, та підтверджує можливість його виконання.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Коректор-ручка, 8-12мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Любомира Гузара,будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Любомира Гузара,будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Папки-реєстратори, А4, 70 мм, сині
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Любомира Гузара,будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Любомира Гузара,будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
21 вересня 2023 12:36 |
Проект договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Тип коректора |
Можливі значення:
|
|
Об'єм | від 8 до 12 | мл |
Тип аплікатора |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Матеріал корпуса |
Можливі значення:
|
|
Скоба |
Можливі значення:
|
|
Скріплює аркушів | 30 | шт |
Колір корпусу |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Тип механізму |
Можливі значення:
|
|
Металеве обрамлення кутів |
Можливі значення:
|
|
Кільце для захвату папки |
Можливі значення:
|
|
Змінний індекс на торці |
Можливі значення:
|
|
Формат аркуша паперу |
Можливі значення:
|
|
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Ламінація обкладинки |
Можливі значення:
|
|
Колір |
Можливі значення:
|
|
Товщина картону | від 2 | мм |
Кількість аркушів | від 450 | штук |
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Формат |
Можливі значення:
|
|
Щільність паперу | від 80 до 80 | г/м² |
Білизна CIE | від 150 до 170 | % |
Товщина | від 103 до 110 | мкм |
Непрозорість | від 91 до 96 | % |
Кількість аркушів | від 500 до 500 | штуки |
Колір |
Можливі значення:
|
|
Recycling (з вторинной сировини) |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ІНЮТІНА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА" |
29 700,70
UAH з ПДВ
|
29 700,70
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
30 647,70
UAH з ПДВ
|
30 647,70
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
31 076,40
UAH з ПДВ
|
31 076,40
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
31 263,30
UAH з ПДВ
|
31 263,30
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПП "ОФІСПАРТНЕР" |
32 500,00
UAH з ПДВ
|
32 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС" |
33 126,00
UAH з ПДВ
|
33 126,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ІНЮТІНА СВІТЛАНА ПЕТРІВНА" #3158410688 |
Очікує рішення |
29 700,70
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 01:02
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 28 вересня 2023 11:54 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | підпункт 1 пункту 65 Порядку № 822: відсутність подальшої потреби в закупівлі |
Документи:
28 вересня 2023 11:56
|
Електронний підпис |
28 вересня 2023 11:54
|
Протокол № 153, 28.09.2023 р. |