Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий; Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі; Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм; Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.; Маркер перманентний, конусоподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, пише чорним; Лінійки пластикові, 20-30см; Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком; Гумки для видалення написів олівця графітного)
Очікувана вартість
8 560,56 UAH
UA-2023-09-21-002411-a ● 240cc31a2f7446f9a79f253da3ddc398
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
21 вересня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №15" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25463416 |
Вебсайт: | https://15detpol.city.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61082, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Рибалка, 11/1 |
Контактна особа: |
Аліна Ігорівна Однолєткова +380577255276 detpoliklinika15@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
930713-30190000-501919-40996564; 230190-30190000-964752-40996564; Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм; Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.; Маркер перманентний, конусоподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, пише чорним; 442320-30190000-734176-40996564; 903134-30190000-889289-40996564; Гумки для видалення написів олівця графітного
Поставка товару здійснюється партіями згідно заявок Замовника протягом 7 робочих днів з моменту подачі заявок. Місце поставки товару: 61082, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Рибалка,11/1. Строк поставки товару - до 31 грудня 2023 року.
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами).
ДОДАТКОВІ ВИМОГИ:
замовник не здійснює публічну закупівлю товару у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб – підприємців) – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь
Розгорнути
Згорнути
Поставка товару здійснюється партіями згідно заявок Замовника протягом 7 робочих днів з моменту подачі заявок. Місце поставки товару: 61082, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Рибалка,11/1. Строк поставки товару - до 31 грудня 2023 року.
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами).
ДОДАТКОВІ ВИМОГИ:
замовник не здійснює публічну закупівлю товару у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб – підприємців) – резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61082, Україна, Харківська область, м.Харків, 61082, Харківська обл.,м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянцеві прозорі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61082, Україна, Харківська область, м.Харків, 61082, Харківська обл.,м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пачка
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61082, Україна, Харківська область, м.Харків, 61082, Харківська обл.,м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
35 штуки
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61082, Україна, Харківська область, м.Харків, 61082, Харківська обл.,м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61082, Україна, Харківська область, м.Харків, 61082, Харківська обл.,м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Маркер перманентний, конусоподібний пишучий вузол, товщина лінії 2-4 мм, пише чорним
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61082, Україна, Харківська область, м.Харків, 61082, Харківська обл.,м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Лінійки пластикові, 20-30см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61082, Україна, Харківська область, м.Харків, 61082, Харківська обл.,м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61082, Україна, Харківська область, м.Харків, 61082, Харківська обл.,м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Гумки для видалення написів олівця графітного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61082, Україна, Харківська область, м.Харків, 61082, Харківська обл.,м.Харків, вул.Рибалко 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
21 вересня 2023 10:21 |
ДОГОВІР проект офісне устаткування.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Recycling (з вторинной сировини) |
Можливі значення:
|
|
Колір |
Можливі значення:
|
|
Кількість аркушів | від 500 до 500 | |
Непрозорість | від 91 до 96 | |
Товщина | від 103 до 110 | |
Білизна CIE | від 150 до 170 | |
Щільність паперу | від 80 до 80 | |
Формат |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Орієнтація документа |
Можливі значення:
|
|
Колір плівки |
Можливі значення:
|
|
Фактура поверхні |
Можливі значення:
|
|
Товщина плівки | від 40 до 40 | |
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Формат аркуша паперу |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Кількість в упавковці | 1000 | |
Розмір |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Товщина лінії | 0.7 | |
Колір чорнила |
Можливі значення:
|
|
Матеріал корпусу |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
Тип |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Покриття |
Можливі значення:
|
|
Кількість в пачці | 100 | |
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Розмір | від 25 до 33 | |
Форма корпусу |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Колір чорнила |
Можливі значення:
|
|
Основа чорнил |
Можливі значення:
|
|
Товщина лінії письма |
Можливі значення:
|
|
Пишучий вузол |
Можливі значення:
|
|
Тип маркера |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Довжина | від 20 до 30 | |
Матеріал |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Діаметр олівця | від 7 | |
Заточений |
Можливі значення:
|
|
Матеріал корпусу |
Можливі значення:
|
|
Довжина олівця | від 180 | |
Діаметр грифеля | від 2 | |
Твердість грифеля |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
|
З гумкою |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Для видалення слідів |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2023 09:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
8 455,62
UAH з ПДВ
|
8 455,62
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" #24389020 |
Переможець |
8 455,62
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2023 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 10:21
|
Договір офісне обладнання 1.PDF | укладений |
28 вересня 2023 10:18
|