Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАЛИНІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04397000 |
Вебсайт: | https://malinivska-sr.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63525, Україна , Харківська обл., смт. Малинівка , вул. Соїча, 5-А |
Контактна особа: |
Андрій Щербіна +380506318731 sherbina31@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2023 21:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 211 135,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 111,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір, вид та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю передбачені у тендерній документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2023 18:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2023 18:53 |
ТД підряд, С7 (нова редакція 25.09.).pdf | |
25 вересня 2023 18:52 |
ЗТД підряд, С7 (нова редакція 25.09.).pdf | |
20 вересня 2023 21:32 |
Проєкт_договору підряд.pdf |
25 вересня 2023 18:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 вересня 2023 18:53 |
ТД підряд, С7 (нова редакція 25.09.).pdf
|
|||
25 вересня 2023 18:52 |
ЗТД підряд, С7 (нова редакція 25.09.).pdf
|
|||
20 вересня 2023 21:32 |
Проєкт_договору підряд.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-03-25-000015 ● 912c11a2bd7542db9cc0955b55f316ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2024 22:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2024
№ 50
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 25.03.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2024 № 50
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2023-09-20-015303-a 20.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 08:46:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту покрівлі багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт. Малинівка, вул. Соїча, 7 (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-20-015303-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Чому Тендерна документація складена без врахування частини чотирнадцятої статті 22 Закону.
4. Відповідно до п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Чому п. 5, 6 вимоги про усунення невідповідностей не відповідає п. 43 Особливостей.
5. Як переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" виконано вимогу тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-04 20:02:37
У межах проведення моніторингу «Капітальний ремонт покрівлі багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт. Малинівка, вул. Соїча, 7» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2023-09-20-015303-a) надаємо відповіді на поставлені питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість – На підставі позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт. Малинівка, вул. Соїча, 7» від 23 серпня 2023 року №43862 (https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3187310546558912447/optype=6).
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду - https://malinivska-sr.gov.ua/.
3. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Чому Тендерна документація складена без врахування частини чотирнадцятої статті 22 Закону – У відповідності до абзацу 15 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містить відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлює типової форми тендерної документації, а абзац 15 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлює імперативної норми, щодо зазначення часу та дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У тендерній документації зазначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — зазначається у оголошені про проведення закупівлі». Абзац 7 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» містить вимогу, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Абзац 2 частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 визначає, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Таким чином, в не залежності, що саме зазначено замовником у завантажених документах автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
4. Відповідно до п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Чому п. 5, 6 вимоги про усунення невідповідностей не відповідає п. 43 Особливостей - У відповідності до вимог статті 1 Закону України «Про інформацію» документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі, у свою чергу тією ж статтею визначено, що інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Таким чином, у розумінні зазначеного Закону інформація є більш ширшим визначенням ніж документ. Документи, які вимагались замовник на підтвердження технічних та якісних характеристики предмета закупівлі містять інформацію, що не стосується технічних та якісних характеристики предмета закупівлі. Отже, замовником було застосовано пункт 43 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 р. в частині виправлення інформації, яка не стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Виявлені невідповідності не призвели до зміни технічних та якісних характеристик предмета закупівлі так й предмета закупівлі в цілому. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонувалися учасником процедури в його тендерній пропозиції залишись без змін. Зазначена інформація підтверджується завантаженими документами Учасника закупівлі.
5. Як переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" виконано вимогу тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії – ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» надав банківську гарантію №IG/23663/700 від 10.10.2023 року до моменту підписання договору з оформленням грошового покриття, що підтверджується довідкою АТ «ОТП БАНК» від 10.10.2023 №700-3/829.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-02 08:46:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Капітального ремонту покрівлі багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт. Малинівка, вул. Соїча, 7 (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-20-015303-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Чому Тендерна документація складена без врахування частини чотирнадцятої статті 22 Закону.
4. Відповідно до п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Чому п. 5, 6 вимоги про усунення невідповідностей не відповідає п. 43 Особливостей.
5. Як переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" виконано вимогу тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-04 20:03:17
У межах проведення моніторингу «Капітальний ремонт покрівлі багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт. Малинівка, вул. Соїча, 7» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2023-09-20-015303-a) надаємо відповіді на поставлені питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість – На підставі позитивного експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі багатоквартирного житлового будинку за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт. Малинівка, вул. Соїча, 7» від 23 серпня 2023 року №43862 (https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3187310546558912447/optype=6).
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду - https://malinivska-sr.gov.ua/.
3. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Чому Тендерна документація складена без врахування частини чотирнадцятої статті 22 Закону – У відповідності до абзацу 15 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містить відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлює типової форми тендерної документації, а абзац 15 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлює імперативної норми, щодо зазначення часу та дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У тендерній документації зазначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — зазначається у оголошені про проведення закупівлі». Абзац 7 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» містить вимогу, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Абзац 2 частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 визначає, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Таким чином, в не залежності, що саме зазначено замовником у завантажених документах автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
4. Відповідно до п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Чому п. 5, 6 вимоги про усунення невідповідностей не відповідає п. 43 Особливостей - У відповідності до вимог статті 1 Закону України «Про інформацію» документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі, у свою чергу тією ж статтею визначено, що інформація - будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Таким чином, у розумінні зазначеного Закону інформація є більш ширшим визначенням ніж документ. Документи, які вимагались замовник на підтвердження технічних та якісних характеристики предмета закупівлі містять інформацію, що не стосується технічних та якісних характеристики предмета закупівлі. Отже, замовником було застосовано пункт 43 Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 р. в частині виправлення інформації, яка не стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Виявлені невідповідності не призвели до зміни технічних та якісних характеристик предмета закупівлі так й предмета закупівлі в цілому. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонувалися учасником процедури в його тендерній пропозиції залишись без змін. Зазначена інформація підтверджується завантаженими документами Учасника закупівлі.
5. Як переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" виконано вимогу тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії – ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» надав банківську гарантію №IG/23663/700 від 10.10.2023 року до моменту підписання договору з оформленням грошового покриття, що підтверджується довідкою АТ «ОТП БАНК» від 10.10.2023 №700-3/829.
Надання інформації про усунення порушення замовником
надаємо інформацію про усунення порушень
2024-04-19 19:21:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" |
3 321 570,00
UAH з ПДВ
|
3 321 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВБУДСЕРВІС" #39485251 |
Переможець |
3 321 570,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2023 19:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 жовтня 2023 19:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 13:01
|
ДУ 7 №15303-а від 11.10.2023.pdf | укладений |
03 квітня 2024 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2024 08:59
|
ДУ 6 №15303-а від 11.10.2023.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2024 08:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2024 11:47
|
ДУ 5 №15303-а від 11.10.2023.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2024 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2024 16:51
|
ДУ 4 №15303-а від 11.10.2023.pdf | зміни до договору |
16 січня 2024 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2024 08:23
|
ДУ 3 №15303-а від 11.10.2023.pdf | зміни до договору |
16 січня 2024 08:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:13
|
ДУ2 до Д15303-а від 11.10.2023.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 08:26
|
ДУ1 до Д15303-а від 11.10.2023.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 08:11
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2023 13:16
|
Д15303-а від 11.10.2023.pdf | укладений |
11 жовтня 2023 13:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 15303-а |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (уточнення фінансування за договором) |
Номер договору про закупівлю: | 15303-а |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (уточнення плану фінансування робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 15303-а |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (уточнення плану фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 15303-а |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 15303-а |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 15303-а |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |