Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту:
«Нове будівництво сміттєсортувальної станції по вул. Яблунева смт Згурівка Броварського району Київської області»
ДК 021:2015: 71240000-2, Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2023-09-20-008490-a ● fbffe82e71694eb1b21cd6f5ff762eeb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗГУРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" |
Код ЄДРПОУ: | 05392074 |
Місцезнаходження: | 07600, Україна , Київська обл., Згурівський р-н, селище міського типу Згурівка, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 12А |
Контактна особа: |
Світлана Середіна +0457050142, +0457051239 svetlanakislaa144@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2023 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2023 13:47 |
Очікувана вартість: | 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво сміттєсортувальної станції по вул. Яблунева смт Згурівка Броварського району Київської області» ДК 021:2015: 71240000-2, Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту:
«Нове будівництво сміттєсортувальної станції по вул. Яблунева смт Згурівка Броварського району Київської області»
ДК 021:2015: 71240000-2, Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
«Нове будівництво сміттєсортувальної станції по вул. Яблунева смт Згурівка Броварського району Київської області»
ДК 021:2015: 71240000-2, Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво сміттєсортувальної станції по вул. Яблунева смт Згурівка Броварського району Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 вересня 2023
—
15 листопада 2023
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт щодо розробки документації Виконавцем здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів після завершення робіт та підписання Сторонами Акту приймання-передачі робіт, в межах кошторисних призначень та фактичного надходження коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2023 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2023 17:16 |
Перелік змін до ТД будівництво_КП.docx | |
22 вересня 2023 17:16 |
Перелік змін до ТД будівництво_КП.docx | |
22 вересня 2023 17:16 |
Протокол про внесення змін до ТД.pdf | |
22 вересня 2023 17:16 |
Протокол про внесення змін до ТД.pdf | |
22 вересня 2023 17:16 |
ТД будівництво_КП_Згурівка_сортувальної лінії_нова редакція_22.09.23 (1).docx | |
22 вересня 2023 17:16 |
ТД будівництво_КП_Згурівка_сортувальної лінії_нова редакція_22.09.23 (1).docx | |
20 вересня 2023 14:03 |
ТД будівництво_КП_Згурівка_сортувальної лінії (2).docx | |
20 вересня 2023 14:03 |
ТД будівництво_КП_Згурівка_сортувальної лінії (2).docx | |
20 вересня 2023 14:03 |
Проект договору.docx | |
20 вересня 2023 14:03 |
Проект договору.docx |
22 вересня 2023 17:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2023 17:16 |
Перелік змін до ТД будівництво_КП.docx
|
|||
22 вересня 2023 17:16 |
Перелік змін до ТД будівництво_КП.docx
|
|||
22 вересня 2023 17:16 |
Протокол про внесення змін до ТД.pdf
|
|||
22 вересня 2023 17:16 |
Протокол про внесення змін до ТД.pdf
|
|||
22 вересня 2023 17:16 |
ТД будівництво_КП_Згурівка_сортувальної лінії_нова редакція_22.09.23 (1).docx
|
|||
22 вересня 2023 17:16 |
ТД будівництво_КП_Згурівка_сортувальної лінії_нова редакція_22.09.23 (1).docx
|
|||
20 вересня 2023 14:03 |
ТД будівництво_КП_Згурівка_сортувальної лінії (2).docx
|
|||
20 вересня 2023 14:03 |
ТД будівництво_КП_Згурівка_сортувальної лінії (2).docx
|
|||
20 вересня 2023 14:03 |
Проект договору.docx
|
|||
20 вересня 2023 14:03 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
завдання на проектування
Дата подання: 20 вересня 2023 18:11
Дата відповіді: 22 вересня 2023 16:55
Шановний Замовник, у Завданні на проектування вказано, що клас наслідків УЖЕ прийнято СС1? Хто і яким чином його прийняв, якщо це завдання проектувальника?
п.9 говорить про те, що інженерні вишукування надаються Замовником, разом з тим, в цьому ж пункті ставляться вимоги до виконання вишукувань проектувальником. Приведіть у відповідність даний пункт
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня учасник!
Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне.
В тексті пункту 11 Технічного завдання на проектування, що є Додатком 3 до Тендерної документації (далі Технічне завдання) допущена технічна помилка, яка не впливає не вимоги ніяким чином, в тому числі на підготовку тендерних пропозицій учасників. Оскільки, всі хто є фахівцем своєї справи володіє та розуміє нормативно-правові документи, якими встановлено здійснення розрахунку класу наслідків. А тому, прийнято рішення оприлюднення в новій редакції Тендерної документації з уточнюючою інформацією відповідно до Вашого запиту, яка буде містити «Віднесення об'єкта до певного класу наслідків здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва. Клас (наслідки) відповідальності визначається під час проектування за розрахунком згідно ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків відповідальності».»
Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до оголошеної процедури закупівлі повідомляємо наступне.
В тексті пункту 11 Технічного завдання на проектування, що є Додатком 3 до Тендерної документації (далі Технічне завдання) допущена технічна помилка, яка не впливає не вимоги ніяким чином, в тому числі на підготовку тендерних пропозицій учасників. Оскільки, всі хто є фахівцем своєї справи володіє та розуміє нормативно-правові документи, якими встановлено здійснення розрахунку класу наслідків. А тому, прийнято рішення оприлюднення в новій редакції Тендерної документації з уточнюючою інформацією відповідно до Вашого запиту, яка буде містити «Віднесення об'єкта до певного класу наслідків здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва. Клас (наслідки) відповідальності визначається під час проектування за розрахунком згідно ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків відповідальності».»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2023 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОРЕКТОР" |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОРЕКТОР" #39587177 |
Переможець |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2023 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:15
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2023 11:53
|
Д0910.pdf | укладений |
09 жовтня 2023 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 09/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |