Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03084204 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул.Соборна, будинок 59 |
Контактна особа: |
Слободяник Сергій Миколайович 0432592071 kapbud@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
20 вересня 2023 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-24-000015 ● 0be60ebdd48e4726944b1f6e3a4ac719
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.10.2023
№ 61-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.10.2023 №61-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
14. UA-2023-09-20-006308-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 16:46:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі по предмету «Реконструкція будівлі (термомодернізація) пологового будинку по просп. Космонавтів,50 в м. Вінниці з улаштуванням найпростішого укриття (заходи з енергозбереження)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-20-006308-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (завдання на проєктування, технічні умови, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Проектна компанія Вінниця» (код ЄДРПОУ 41067894), з яким укладений договір підряду на виконання проектної документації від 13.09.2023 № 56/23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-26 12:28:16
відповідь на запит
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне:
Застосування закупівлі без використання електронної системи відбулося відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджена постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Так як розроблення проектної документації на об’єкти будівництва відносять до виду предмета закупівлі – роботи, то згідно чинного законодавства України у сфері публічних закупівель дозволяється укладання прямих договорів з виконавцями робіт, так як очікувана вартість предмета закупівлі не перевищує 1,5 млн. грн. Сама очікувана вартість визначається відповідно НАСТАНОВИ з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Разом з тим повідомляємо, що договір буде розірвано із-за допущеної помилки в назві предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-01 17:16:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі по предмету «Реконструкція будівлі (термомодернізація) пологового будинку по просп. Космонавтів, 50 в м. Вінниці з улаштуванням найпростішого укриття (заходи з енергозбереження)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-20-006308-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також враховуючи надане Департаментом капітального будівництва Вінницької міської ради 26.10.2023 через електронну систему закупівель пояснення на запит, посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в якій відсутня повна запитувана інформація та документи, повторно просимо надати пояснення (інформацію та документи) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (завдання на проєктування, технічні умови, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Проектна компанія Вінниця» (код ЄДРПОУ 41067894), з яким укладений договір підряду на виконання проектної документації від 13.09.2023 № 56/23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-06 16:44:12
відповідь на запит
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась відповідно до розрахунку, що виконаний згідно Настанови визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (далі Настанова). Згідно технічного звіту площа будівлі що підлягає реконструкції складає близько 3000 м2. Орієнтовна вартість 1 м2 реконструкції будівель закладів охорони здоров’я в регіоні визначено на основі середньої загальної вартості робіт з реконструкції закладів охорони здоров’я в регіоні і складає – орієнтовно 30 тис. грн. Відповідно вартість реконструкції пологового будинку за укрупненими показниками складатиме орієнтовно 90 млн. грн. Згідно Настанови вартість будівельних робіт дорівнює 91% від загальної вартості і складає 81,9 млн. грн. Вартість робіт без ПДВ складатиме орієнтовно 68,25 млн. грн. Згідно вказаної Настанови вартість проектних робіт з реконструкції приміщень невиробничого призначення (Додаток 1, таблиця 1 – відсоткові показники вартості проектних робіт для об’єктів невиробничого призначення) приймається з коефіцієнтом від 3,99 до 3,16. Враховуючи орієнтовну вартість будівельних робіт, методом інтерполяції приймаємо коефіцієнт – 3,18. Враховуючи наявність авторського права на розроблення проектної документації у ТОВ «Проектна компанія Вінниця» та за результатами переговорів прийнято орієнтовний коефіцієнт пониження – від 0,55 до 0,6 (який уточнено при складанні договірної ціни). Враховуючи вищевикладені розрахунки, орієнтовною вартістю робіт з проектування обє’кту будівництва прийнято 1,249 млн. грн.
Дана закупівля відбувалась відповідно п.11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Даний пункт Особливостей дозволяє проведення закупівлі робіт без використання електронної системи з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом «Про публічні закупівлі». Замовник вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Отже, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не дотримано принцип здійснення публічних закупівель, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Укладений договір не відповідає нормі підпункту 5 пункту 21 Особливостей.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Проектна компанія Вінниця" #41067894 |
Переможець |
1 249 000,00
UAH
|
20 вересня 2023 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2023 12:29
|
угода про розірвання.pdf | укладений |
26 жовтня 2023 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2023 12:29
|
РП пологовий.PDF | укладений |
20 вересня 2023 12:28
|