Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі (термомодернізація) пологового будинку по просп. Космонавтів,50 в м. Вінниці з улаштуванням найпростішого укриття (заходи з енергозбереження)
Очікувана вартість
1 249 000,00 UAH
UA-2023-09-20-006308-a 99f7386f441f4b94b4ebf369ea273343
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слободяник Сергій Миколайович

0432592071 kapbud@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03084204
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул.Соборна, будинок 59
Контактна особа: Слободяник Сергій Миколайович
0432592071
kapbud@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі (термомодернізація) пологового будинку по просп. Космонавтів,50 в м. Вінниці з улаштуванням найпростішого укриття (заходи з енергозбереження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна,59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2023  —  30 жовтня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

20 вересня 2023 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-24-000015 ● 0be60ebdd48e4726944b1f6e3a4ac719
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2023 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

23.10.2023
№ 61-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.10.2023 №61-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
14. UA-2023-09-20-006308-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-25 16:46:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі по предмету «Реконструкція будівлі (термомодернізація) пологового будинку по просп. Космонавтів,50 в м. Вінниці з улаштуванням найпростішого укриття (заходи з енергозбереження)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-20-006308-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (завдання на проєктування, технічні умови, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Проектна компанія Вінниця» (код ЄДРПОУ 41067894), з яким укладений договір підряду на виконання проектної документації від 13.09.2023 № 56/23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-26 12:28:16

відповідь на запит

Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне:

Застосування закупівлі без використання електронної системи відбулося відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджена постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Так як розроблення проектної документації на об’єкти будівництва відносять до виду предмета закупівлі – роботи, то згідно чинного законодавства України у сфері публічних закупівель дозволяється укладання прямих договорів з виконавцями робіт, так як очікувана вартість предмета закупівлі не перевищує 1,5 млн. грн. Сама очікувана вартість визначається відповідно НАСТАНОВИ з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Разом з тим повідомляємо, що договір буде розірвано із-за допущеної помилки в назві предмета закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-01 17:16:16

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі по предмету «Реконструкція будівлі (термомодернізація) пологового будинку по просп. Космонавтів, 50 в м. Вінниці з улаштуванням найпростішого укриття (заходи з енергозбереження)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-20-006308-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також враховуючи надане Департаментом капітального будівництва Вінницької міської ради 26.10.2023 через електронну систему закупівель пояснення на запит, посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в якій відсутня повна запитувана інформація та документи, повторно просимо надати пояснення (інформацію та документи) з наступних питань.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (завдання на проєктування, технічні умови, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Проектна компанія Вінниця» (код ЄДРПОУ 41067894), з яким укладений договір підряду на виконання проектної документації від 13.09.2023 № 56/23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-06 16:44:12

відповідь на запит

Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась відповідно до розрахунку, що виконаний згідно Настанови визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (далі Настанова). Згідно технічного звіту площа будівлі що підлягає реконструкції складає близько 3000 м2. Орієнтовна вартість 1 м2 реконструкції будівель закладів охорони здоров’я в регіоні визначено на основі середньої загальної вартості робіт з реконструкції закладів охорони здоров’я в регіоні і складає – орієнтовно 30 тис. грн. Відповідно вартість реконструкції пологового будинку за укрупненими показниками складатиме орієнтовно 90 млн. грн. Згідно Настанови вартість будівельних робіт дорівнює 91% від загальної вартості і складає 81,9 млн. грн. Вартість робіт без ПДВ складатиме орієнтовно 68,25 млн. грн. Згідно вказаної Настанови вартість проектних робіт з реконструкції приміщень невиробничого призначення (Додаток 1, таблиця 1 – відсоткові показники вартості проектних робіт для об’єктів невиробничого призначення) приймається з коефіцієнтом від 3,99 до 3,16. Враховуючи орієнтовну вартість будівельних робіт, методом інтерполяції приймаємо коефіцієнт – 3,18. Враховуючи наявність авторського права на розроблення проектної документації у ТОВ «Проектна компанія Вінниця» та за результатами переговорів прийнято орієнтовний коефіцієнт пониження – від 0,55 до 0,6 (який уточнено при складанні договірної ціни). Враховуючи вищевикладені розрахунки, орієнтовною вартістю робіт з проектування обє’кту будівництва прийнято 1,249 млн. грн.
Дана закупівля відбувалась відповідно п.11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Даний пункт Особливостей дозволяє проведення закупівлі робіт без використання електронної системи з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом «Про публічні закупівлі». Замовник вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Отже, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не дотримано принцип здійснення публічних закупівель, передбаченого пунктом 2 частини 1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Укладений договір не відповідає нормі підпункту 5 пункту 21 Особливостей.)
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проектна компанія Вінниця"
#41067894
Переможець 1 249 000,00
UAH
20 вересня 2023 12:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2023 12:29
угода про розірвання.pdf укладений
26 жовтня 2023 12:28
Електронний підпис укладений
20 вересня 2023 12:29
РП пологовий.PDF укладений
20 вересня 2023 12:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: помилка в назві предмета закупівлі