Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі та приспособи різні
Очікувана вартість
365 000,00 UAH
UA-2023-09-19-014781-a ● bafd315792cb4685a14a4b83d7062f21
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 14323014 |
Вебсайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 02093, Україна , м. Київ обл., м. Київ , Вул. Бориспільска, 40-А |
Контактна особа: |
Сергій Шевченко +380976633568 bazavtk@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2023 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2023 01:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2023 15:41 |
Очікувана вартість: | 365 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія у розмірі 10 950,00 грн. (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10950 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Верстак слюсарний (ВТ-210 2М2С/2Пу/Д або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
8 штуки
Шафа інструментальна (ШИ-10/2П/5В або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 штуки
Шафа мітизна (LITPOL SWM-205 або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2023
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Покупцем вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної (згідно статті 49 Бюджетного кодексу України) за умови наявності бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунку Покупця. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 вересня 2023 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2023 18:07 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf | |
19 вересня 2023 18:07 |
Додаток № 7 - проєкт договору.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо сертифікатів
Дата подання: 24 вересня 2023 20:54
Дата відповіді: 25 вересня 2023 11:46
Шановний замовнику, вимагаючи сертифікати згідно тендерній документації, а саме п.6 Додатку 2 до оголошення, звужується коло учасників закупівлі, так як представники (дилери) виробника не мають змоги прийняти участь в даній закупівлі. Чи не являється це дискримінаційною складовою закупівлі?
Відповідь: Відповідно до статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 14 передбачає, що здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами.
Більше того, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Частиною 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається наступне: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
- передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
- не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Дискримінаційними умовами є вимоги замовника до учасників спрощеної закупівлі або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з тими, які висувають зазвичай та є об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Контролюючі органи детально вивчають заявлені замовником вимоги в документації й аналізують, наскільки характеристики предмета закупівлі є специфічними чи спеціальними у порівнянні з іншими.
Для уточнення: сертифікат ISO не являється дискримінаційною вимогою, більше того, не суперечить вимогам чинного законодавство про здійснення публічних закупівель тощо.
Більше того, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Частиною 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається наступне: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
- передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
- не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Дискримінаційними умовами є вимоги замовника до учасників спрощеної закупівлі або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з тими, які висувають зазвичай та є об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Контролюючі органи детально вивчають заявлені замовником вимоги в документації й аналізують, наскільки характеристики предмета закупівлі є специфічними чи спеціальними у порівнянні з іншими.
Для уточнення: сертифікат ISO не являється дискримінаційною вимогою, більше того, не суперечить вимогам чинного законодавство про здійснення публічних закупівель тощо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2023 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" |
283 870,00
UAH
|
283 870,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" |
363 999,60
UAH
|
363 999,60
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" #14311749 |
Відхилено |
283 870,00
UAH
|
02 жовтня 2023 17:08
|
ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА" #39803574 |
Переможець |
363 999,60
UAH
|
02 жовтня 2023 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2023 12:16
|
464.pdf | укладений |
17 жовтня 2023 12:15
|