Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04061783 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, площа імені Івана Франка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Юрченко Олена Анатоліївна +380463171696 tender170521@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюється відповідно до статті 49 Бюджетного Кодексу України та відповідно до Постанови КМУ від 09.06.2021 року № 590, у національній грошовій валюті шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у даному Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
19 вересня 2023 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2023 10:42 |
Обгрунтування.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000108 ● 9582de98d4894bcdbd32593ab92b1e6b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2023 12:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.10.2023 № 61
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, від 26.09.2023 № 003100-18/11032-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.10.2023 № 61.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-09-19-003122-a 19.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 14:41:02
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт конференц-зали в адміністративній будівлі (виконавчого комітету Ніжинської міської ради) за адресою: площа імені Івана Франка,1, м. Ніжин, Чернігівська область (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-19-003122-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, листування з учасниками ринку (запити, запрошення до обговорення, цінові пропозиції) тощо).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження (обґрунтування) щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх надання саме ФОП «Риженко Сергій Володимирович» (код ЄДРПОУ 3441100290)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-06 14:00:09
Пояснення з власної ініціативи
Виконавчий комітет Ніжинської міської ради Чернігівської області ( далі – Замовник) надає пояснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ в межах проведення моніторингу закупівлі ( оголошеного 03.10.2023р.) по предмету «Поточний ремонт конференц-зали в адміністративній будівлі (виконавчого комітету Ніжинської міської ради) за адресою: площа імені Івана Франка,1, м. Ніжин, Чернігівська область (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-19-003122-a), а саме:
згідно до службової записки головного спеціаліста відділу міжнародних зав’язків та інвестиційної діяльності Катерини Гуторки (копія додається) та Звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-08-30-003164-a (копія додається) були проведені попередні ринкові консультації для укладення прямого договору відповідно до пп.6 п.13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Надані запрошення до участі в переговорах у рамках попередніх ринкових консультацій трьом потенційним Учасникам (копії додаються). В результаті даних перемовин – два Учасника відмовилися надати цінові пропозиції щодо об’єкту(предмету закупівлі), що зафіксовано в Актах попереднього обстеження ( копії додаються) та надано запрошення до участі в переговорах, щодо укладення прямого договору ( копія додається) Учаснику – ФОП Риженко С.В., який згодився надати цінову пропозицію згідно об’ємів робіт наданих Замовником ( копія надається). В результаті даних переговорів було укладено прямий договір відповідно до пп.6 п.13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (копія обґрунтування, копія договору додаються).
Копії документів, що надаються:
1. Службова записка головного спеціаліста відділу міжнародних зав’язків та інвестиційної діяльності Катерини Гуторки;
2. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-08-30-003164-a;
3. Запрошення до участі в переговорах у рамках попередніх ринкових консультацій;
4. Акти попереднього обстеження;
5. Запрошення до участі в переговорах, щодо укладення прямого договору;
6. Цінова пропозиція Учасника: дефектний акт, договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок, пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів;
7. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі;
8. Договір № 163.
- Службова записка.PDF
- UA-2023-08-30-003164-a-report.pdf
- Запрошення консультації.PDF
- Акти.PDF
- Запрошення_цінова.PDF
- Обгрунтування.PDF
- Договір 163.PDF
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Риженко Сергій Володимирович #3441100290 |
Переможець |
837 275,00
UAH
|
19 вересня 2023 10:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 09:58
|
д.у..PDF | зміни до договору |
20 грудня 2023 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2023 09:18
|
Д.у. 2.PDF | зміни до договору |
16 листопада 2023 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 10:19
|
д.у. 1.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2023 10:16
|
Договір 163.PDF | укладений |
19 вересня 2023 10:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт конференц-зали в адміністративній будівлі (виконавчого комітету Ніжинської міської ради) за адресою: площа імені Івана Франка,1, м. Ніжин, Чернігівська область (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) | 1 | послуга |
837 275,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт конференц-зали в адміністративній будівлі (виконавчого комітету Ніжинської міської ради) за адресою: площа імені Івана Франка,1, м. Ніжин, Чернігівська область (код за ЄЗС ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) | 1 |
638 239,00
UAH
|