Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі Лиманської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, яка розташована за адресою: вулиця Лиманна, 15, смт. Лиманське, Роздільнянський район, Одеська область»,
Очікувана вартість
1 473 549,89 UAH
UA-2023-09-18-011652-a b3704e2b650b491994f7021a2f8651b7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Ковальчук

+380952128264 2014lsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛИМАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05384548
Місцезнаходження: 67452, Україна , Одеська обл., Роздільнянський р-н, селище міського типу Лиманське , вул.Центральна, будинок 79
Контактна особа: Ірина Ковальчук
+380952128264
2014lsr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі Лиманської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, яка розташована за адресою: вулиця Лиманна, 15, смт. Лиманське, Роздільнянський район, Одеська область»,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67452, Україна, Одеська область, смт. Лиманське, Центральна, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-13-000024 ● db30fadd92cc4acd9386cf3ccc271df1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2023 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.12.2023 № 225

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 12.12.2023 № 225


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2023-09-18-011652-a 18.09.2023 ЛИМАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-14 15:00:51

Питання до пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-19 17:22:59

Відповідь на моніторинг процедури закупівлі яку опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-18-011652-a

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-011652-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.

1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України зазначаємо, що відповідно до положень статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правовою основою зазначеного запиту є пункти 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». В свою чергу пункти 6 та 11 статті 10 зазначеної статті передбачають, право Органу державного фінансового контролю надається одержувати від службових і матеріально відповідальних осіб об'єктів, що контролюються, письмові пояснення з питань, які виникають у ході здійснення державного фінансового контролю та звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
Також положення підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України передбачають право отримувати від службових і матеріально відповідальних осіб об’єктів, що контролюються, письмові пояснення з питань, які виникають під час здійснення державного фінансового контролю та/або отримувати безоплатно від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб, фізичних осіб - підприємців, а також громадян та їх об’єднань інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на неї завдань, у тому числі відомості, необхідні для проведення аналізу фінансово-господарської діяльності підконтрольних установ.
Крім того, частина п’ята статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є також правовою основою запиту, передбачає, що Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.

Враховуючи вище наведені правові основи та на виконання запиту Державної аудиторської служби України, ЛИМАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає наступні письмові пояснення.

Відповідно до інформації про початок проведення моніторингу публічної закупівлі UA-M-2023-12-13-000024, яка оприлюднена в електронній системі закупівель, предметом моніторингу є наступні етапи закупівельного процесу: 1) Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; 2)Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка; 3) Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів).
Слід зазначити, що етапи розкриття тендерних пропозиції, розгляду, оцінки тендерних пропозицій та укладання/виконання договору про закупівлю не передбачають і не можуть передбачати такого механізму як обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
В свою чергу етап планування публічної закупівлі, що врегульований статтею 4 Закону України “Про публічні закупівлі” не передбачає жодних механізмів або вимог щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Інші норми закону також не встановлюють жодних обов’язків до Замовника в частині обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.

Водночас при здійсненні планування закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Лиманської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, яка розташована за адресою: вулиця Лиманна, 15, смт. Лиманське, Роздільнянський район, Одеська область» ЛИМАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ керувалася, серед іншого:
- Завданням на проектування від 01.08.2023 року;
- проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі Лиманської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, яка розташована за адресою: вулиця Лиманна, 15, смт. Лиманське, Роздільнянський район, Одеська область»;
- Експертним звітом (Позитивним) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації;
- Дефектним актом від 25.08.2023 року



2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.


Нормативно-правовим актом, що містить згадку про необхідність обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості є постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”. Відповідно до п.4-1 постанови зазначеної постанови головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: 1) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; 2) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів є обов`язковим саме при оприлюднені оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.

Відповідно до положень частини 1 статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі” Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог.

Водночас моніторинг UA-M-2023-12-13-000024 здійснюється за закупівлею, що не відноситься до конкурентних процедур закупівель. Відповідно положення законодавства не передбачають розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті в разі здійснення закупівель, що не відносяться до конкурентних процедур.


3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.

Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні.
Відповідно до пункту 3-7 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року).
Згідно з положеннями пункту 11 Особливостей передбачено, що Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

Предметом закупівлі UA-2023-09-18-011652-a є «Капітальний ремонт покрівлі Лиманської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, яка розташована за адресою: вулиця Лиманна, 15, смт. Лиманське, Роздільнянський район, Одеська область» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація”.

Згідно з положеннями пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що до поняття роботи належать - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.

Враховуючи наведене вище визначення, предмет закупівлі UA-2023-09-18-011652-a належить до робіт.

Таким чином, відповідно до положень пункту 10 Особливостей закупівля робіт «Капітальний ремонт покрівлі Лиманської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, яка розташована за адресою: вулиця Лиманна, 15, смт. Лиманське, Роздільнянський район, Одеська область» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація” здійснювалась без використання електронної системи закупівель.


4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ (код 3540011790), з яким укладений договір від 18.09.2023 №59 без використання електронної системи закупівель?

Положення Закону України “Про публічні закупівлі”, Особливостей та інших нормативно-правових актів не встановлюють обов’язку замовника щодо оцінки можливих потенційних виконавців робіт, що предметом закупівлі.

Водночас, при визначені контрагента для укладання договору від 18.09.2023 №59 Замовник враховував принципи публічних закупівель та серед іншого зважав на те, що при виконанні робіт необхідно провести био-; вогнезахист дерев’яних конструкцій. Зазначені види робіт підлягають ліцензуванню. Тому при виборі контрагента було враховано наявність такої ліцензії у ФОП Орос Олександр Михайлович та наявність позитивних рекомендацій з даних видів робіт.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-12-19 17:54:39

Відповідь на монгіторинг

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-011652-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.

1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України зазначаємо, що відповідно до положень статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правовою основою зазначеного запиту є пункти 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». В свою чергу пункти 6 та 11 статті 10 зазначеної статті передбачають, право Органу державного фінансового контролю надається одержувати від службових і матеріально відповідальних осіб об'єктів, що контролюються, письмові пояснення з питань, які виникають у ході здійснення державного фінансового контролю та звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
Також положення підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України передбачають право отримувати від службових і матеріально відповідальних осіб об’єктів, що контролюються, письмові пояснення з питань, які виникають під час здійснення державного фінансового контролю та/або отримувати безоплатно від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб, фізичних осіб - підприємців, а також громадян та їх об’єднань інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на неї завдань, у тому числі відомості, необхідні для проведення аналізу фінансово-господарської діяльності підконтрольних установ.
Крім того, частина п’ята статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є також правовою основою запиту, передбачає, що Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.

Враховуючи вище наведені правові основи та на виконання запиту Державної аудиторської служби України, ЛИМАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає наступні письмові пояснення.

Відповідно до інформації про початок проведення моніторингу публічної закупівлі UA-M-2023-12-13-000024, яка оприлюднена в електронній системі закупівель, предметом моніторингу є наступні етапи закупівельного процесу: 1) Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення; 2)Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка; 3) Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів).
Слід зазначити, що етапи розкриття тендерних пропозиції, розгляду, оцінки тендерних пропозицій та укладання/виконання договору про закупівлю не передбачають і не можуть передбачати такого механізму як обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
В свою чергу етап планування публічної закупівлі, що врегульований статтею 4 Закону України “Про публічні закупівлі” не передбачає жодних механізмів або вимог щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. Інші норми закону також не встановлюють жодних обов’язків до Замовника в частині обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.

Водночас при здійсненні планування закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі Лиманської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, яка розташована за адресою: вулиця Лиманна, 15, смт. Лиманське, Роздільнянський район, Одеська область» ЛИМАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА РОЗДІЛЬНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ керувалася, серед іншого:
- Завданням на проектування від 01.08.2023 року;
- проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі Лиманської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, яка розташована за адресою: вулиця Лиманна, 15, смт. Лиманське, Роздільнянський район, Одеська область»;
- Експертним звітом (Позитивним) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації;
- Дефектним актом від 25.08.2023 року



2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.


Нормативно-правовим актом, що містить згадку про необхідність обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості є постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”. Відповідно до п.4-1 постанови зазначеної постанови головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб`єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: 1) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; 2) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб`єкта управління об`єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб`єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів є обов`язковим саме при оприлюднені оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.

Відповідно до положень частини 1 статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі” Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог.

Водночас моніторинг UA-M-2023-12-13-000024 здійснюється за закупівлею, що не відноситься до конкурентних процедур закупівель. Відповідно положення законодавства не передбачають розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті в разі здійснення закупівель, що не відносяться до конкурентних процедур.


3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.

Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні.
Відповідно до пункту 3-7 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року).
Згідно з положеннями пункту 11 Особливостей передбачено, що Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

Предметом закупівлі UA-2023-09-18-011652-a є «Капітальний ремонт покрівлі Лиманської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, яка розташована за адресою: вулиця Лиманна, 15, смт. Лиманське, Роздільнянський район, Одеська область» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація”.

Згідно з положеннями пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що до поняття роботи належать - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.

Враховуючи наведене вище визначення, предмет закупівлі UA-2023-09-18-011652-a належить до робіт.

Таким чином, відповідно до положень пункту 10 Особливостей закупівля робіт «Капітальний ремонт покрівлі Лиманської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини, яка розташована за адресою: вулиця Лиманна, 15, смт. Лиманське, Роздільнянський район, Одеська область» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація” здійснювалась без використання електронної системи закупівель.


4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ (код 3540011790), з яким укладений договір від 18.09.2023 №59 без використання електронної системи закупівель?

Положення Закону України “Про публічні закупівлі”, Особливостей та інших нормативно-правових актів не встановлюють обов’язку замовника щодо оцінки можливих потенційних виконавців робіт, що предметом закупівлі.

Водночас, при визначені контрагента для укладання договору від 18.09.2023 №59 Замовник враховував принципи публічних закупівель та серед іншого зважав на те, що при виконанні робіт необхідно провести био-; вогнезахист дерев’яних конструкцій. Зазначені види робіт підлягають ліцензуванню. Тому при виборі контрагента було враховано наявність такої ліцензії у ФОП Орос Олександр Михайлович та наявність позитивних рекомендацій з даних видів робіт.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 30 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОРОС ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
#3540011790
Переможець 1 473 549,89
UAH
18 вересня 2023 16:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор №59-Календарний графік (10).pdf укладений
18 вересня 2023 16:18
Договор №59 (1-9).pdf укладений
18 вересня 2023 16:18