Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4, ручка кулькова/масляна (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
19 078,98 UAH
UA-2023-09-18-009652-a 3da0b7ab58d543dcbd3d0720effe7ad5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Людмила Михайлівна

+380675921605 upsznkorzt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Корольовського району департаменту соціальної політики Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42103215
Місцезнаходження: 10009, Україна , Житомирська обл., Житомир, площа Польова, 8
Контактна особа: Хоменко Людмила Михайлівна
+380675921605
upsznkorzt@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 штуки
Папір А-ONE A4 офісний 500 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
14 штуки
Ручка кульк./масл. НО-335 "Maxriter" чорна 0,5мм Hiper
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Ручка кульк./масляна COLIBRI 0,7мм синя Economix E10237
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Ціна за одиницю: 5.72UAH без ПДВ
Ручка масл./кулькова "Smartline" синя 411034 Вересня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

18 вересня 2023 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2023 15:11
ScanОбгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Ларіонцева Наталя Борисівна
#2819510547
Переможець 19 078,98
UAH
18 вересня 2023 15:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 16:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А-ONE A4 офісний 500 аркушів 105 штуки 180,00
UAH
Ручка кульк./масл. НО-335 "Maxriter" чорна 0,5мм Hiper 14 штуки 11,88
UAH
Ручка кульк./масляна COLIBRI 0,7мм синя Economix E10237 2 штуки 3,47
UAH
Ручка масл./кулькова "Smartline" синя 411034 Вересня 1 штуки 5,72
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 19 078,98
UAH