Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сіль для промислового перероблення
Очікувана вартість
32 800 000,00 UAH
UA-2023-09-18-007080-a 6e7c2f15396c4283a1ee3e729989d7b0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутенко Роман Валентинович

380503077701 oad_omts1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 31941174
Місцезнаходження: 61202 , Україна , Харківська обл., Харків, Дзержинський район, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Бутенко Роман Валентинович
380503077701
oad_omts1@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2023 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2023 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2023 15:00
Очікувана вартість: 32 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна банківська гарантія
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 164000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: депозит (безвідсотковий)

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 тонни
Сіль для промислового перероблення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61202 , Україна, Харківська область, Харків, Дзержинський район, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2024
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія

Сума забезпечення: 164000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
депозит (безвідсотковий)
Форма підтвердження: документ
18 вересня 2023 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2023 13:37
Документація НОВАЯ 1 авто-транспорт.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-19-000014 ● 8cbedb5b1d304256b72911efbf9ee160
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2023 12:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.10.2023 № 306

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель


з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі

Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі

Уповноваженого органу
13 UA-2023-09-18-007080-a 18.09.2023

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-25 17:13:22

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі солі для промислового перероблення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-18-007080-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Інформації з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «РОСТ ТРЕЙДИНГ» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Інформації та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «РОСТ ТРЕЙДИНГ» забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює 1 % вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-30 17:25:26

Відповідь на запит від 25.10.2023 року

Надання пояснення щодо закупівлі UA-2023-09-18-007080-a

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2023-11-14 16:31:06

Запит за роз'ясненнями щодо висновку

Висновком Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-09-18-007080-a від 10.11.2023 зобов’язано ДП «Харківський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2023-11-15 16:40:50

Про надання роз’яснень щодо зобов’язань, визначених у висновку

Відповідно до пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Держаудитслужба обов’язково у висновку про результати моніторингу закупівлі зазначає зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, пункт 3 розділу ІІІ Порядку заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 08 вересня 2020 року № 552 (далі – Порядок № 552) передбачає, що у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Зі змісту зазначеного пункту Порядку № 552 встановлено, що він містить обов’язкову вимогу для органу державного фінансового контролю зазначити у висновку про результати моніторингу закупівлі структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов'язує замовника усунути виявлені порушення, тобто посилання на нормативно-правовий акт, який визначає саме межі повноважень Держаудитслужби в частині зобов'язання замовника усунути виявлені порушення у сфері публічних закупівель, а не визначає конкретного заходу або дій, яких Замовник повинен вжити для усунення виявлених порушень.
Отже, заявляючи вимогу про усунення виявлених порушень у сфері публічних закупівель, Держаудитслужба, зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором.
Враховуючи приписи частини восьмої статті 8 Закону, законодавцем диспозитивно визначено варіанти правомірної поведінки замовника при усунені порушень, зазначених у висновку, зокрема шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументованих заперечень до висновку, або інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Тобто, саме замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірний варіантів поведінки.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей визначених цим Законом.
Відповідно до частини 2 статті 16 Цивільного кодексу України одним із способів захисту цивільного права може бути, зокрема, визнання правочину недійсним.
Відповідно до частини першої статті 215 Цивільного кодексу України, підставою недійсності правочину недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п`ятою статті 203 цього Кодексу.
Враховуючи приписи статті 41 Закону та статей 16, 216 Цивільного кодексу України укладення договорів є завершальною стадією проведення процедури закупівлі.
Зміст правочину не може суперечити Цивільному кодексу України, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам; особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності; волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі; правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним (частини 1-3, 5, 6 статті 203 Цивільного кодексу України).
Водночас Замовник на порушення вимог пунктів 5 та 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції на дату проведення закупівель) (далі – Особливості), здійснив закупівлю та уклав договір поставки (купівлі-продажу) товару від 13.10.2023 № 13ТА/10-23, на суму 32 599 968,00 грн без проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями.
Держаудитслужба конкретизувала, яких саме заходів має вжити позивач, визначила спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його чіткість та визначеність. Тобто вимоги, зазначені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за договором підлягають виконанню.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позов про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-09-18-007080-a від 10.11.2023
Дата публікації: 20 листопада 2023
Номер відкриття провадження: П/520/36828/23
Дата відкриття провадження: 27 листопада 2023

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2023 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ 32 600 000,00
UAH з ПДВ
32 600 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 жовтня 2023 14:22
Електронний підпис
04 жовтня 2023 13:10
Довідка ЮО
04 жовтня 2023 13:10
Довідка ЮО.pdf
04 жовтня 2023 13:10
Довідка ЮО
04 жовтня 2023 13:10
Довідка ДЮО
04 жовтня 2023 13:10
Довідка ДЮО.pdf
04 жовтня 2023 13:10
Довідка ДЮО
04 жовтня 2023 13:10
4 Проект договору
04 жовтня 2023 13:10
3 Цінова пропозиція
27 вересня 2023 14:16
Електронний підпис
27 вересня 2023 14:06
19 Гарант лист якість ....pdf
27 вересня 2023 14:06
4 Довідка аналог. дог..pdf
27 вересня 2023 14:06
5 Довідка прац..pdf
27 вересня 2023 14:06
Лист партнер. 1.pdf
27 вересня 2023 14:06
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ_35379_p7s.7z
27 вересня 2023 14:06
сертифікат ДСТУ ISO 45001.pdf
27 вересня 2023 14:06
сертифікат РТ 14001.pdf
27 вересня 2023 14:06
сертифікат РТ 9001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ
#39771951
Переможець 32 600 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2023 13:25

Документи

03 жовтня 2023 13:25
Електронний підпис
03 жовтня 2023 13:25
Протокол 1-1 авто.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2023 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ
#39771951
32 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2023 13:25
Електронний підпис
03 жовтня 2023 13:25
Протокол 1-1 авто.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2023 15:25
Договір поставки товару № 13ТА-10-23 + дод.уг.1.pdf укладений
13 жовтня 2023 15:25