Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Аварійно-відновлювальні роботи з капітального ремонту заміна віконних блоків адмініст-ративної будівлі "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Дружківської міської ради за адресою м. Дружківка, вул. Короленка, 12» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
480 061,86 UAH
UA-2023-09-15-012672-a d909ff9a417a49d49477db566e072934
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирна Вікторія Вячеславівна

+380626442017 upovnovagenauks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35626526
Місцезнаходження: 84205, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул. Соборна, 15а
Контактна особа: Мирна Вікторія Вячеславівна
+380626442017
upovnovagenauks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Аварійно-відновлювальні роботи з капітального ремонту заміна віконних блоків адмініст-ративної будівлі "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Дружківської міської ради за адресою м. Дружківка, вул. Короленка, 12» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84205, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

15 вересня 2023 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВИНОГРАДОВ ДЕНИС ВАСИЛЬОВИЧ
#2938307775
Переможець 480 061,86
UAH
15 вересня 2023 17:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 17:58
Електронний підпис укладений
18 вересня 2023 20:09
Д.у.1 18.09.2023 до дог. 12 15.09.2023.pdf зміни до договору
18 вересня 2023 15:33
Договір укладений
15 вересня 2023 17:29
Протокол укладений
15 вересня 2023 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 480 061,86
UAH