Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
74 750,00 UAH
UA-2023-09-15-009904-a ● 856b6b93de6c4e9794e16d1dfd0df94c
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
15 вересня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | Херсонський регіональний центр оцінювання якості освіти |
Код ЄДРПОУ: | 39458040 |
Місцезнаходження: | 73003, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Потьомкінська, 96 |
Контактна особа: |
Кузьменко Катерина Олександрівна +380552460562 tender@khersontest.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Цей договір укладається відповідно до положень абзацу 2 пункту 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення; згідно з Переліком територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 пачка
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Вул. Потьомкінська, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
15 вересня 2023 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мартиненко Тетяна Петрівна #2004723028 |
Переможець |
74 750,00
UAH
|
15 вересня 2023 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 11:05
|
Канцелярські товари.pdf | укладений |
15 вересня 2023 15:03
|