Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Територіальний центр соціального обслуговування(надання соціальних послуг) Пересипського району міста Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 36503775 |
Місцезнаходження: | 65111, Україна , Одеська обл., Одеса, проспект Добровольського 120 а |
Контактна особа: |
Гончарук Наталя Олександрівна +380487630245 tcsbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2023 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2023 13:38 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2023 11:45 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2023 11:45 |
Очікувана вартість: | 548 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 743,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 13:33 |
Додаток 8 тех вимоги.doc | |
15 вересня 2023 13:33 |
Додаток 7 проект договору.doc | |
15 вересня 2023 13:33 |
Додаток 6 лист-згода.docx | |
15 вересня 2023 13:33 |
Додаток 5 ст.17 для Переможця.docx | |
15 вересня 2023 13:33 |
Додаток 4 загальна інформація.docx | |
15 вересня 2023 13:33 |
Додаток 3 перелік документів.docx | |
15 вересня 2023 13:33 |
Додаток 2 квал.критерії.docx | |
15 вересня 2023 13:33 |
Додаток 1 тендерна форма Пропозиція.docx | |
15 вересня 2023 13:33 |
Тендерна документація ТОНОМЕТРИ.docx | |
15 вересня 2023 13:33 |
скан ТД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-16-000019 ● 294c565786d5458fad898ed9f039f435
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2023 14:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2023 Одеса № 247
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2023 № 247
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
14 UA-2023-09-15-007508-a 15.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-19 12:52:35
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надайте копію витягу з «Micької цiльової програми надання соцiальних послуг та iнших видiв допомоги вразливим верствам населення міста Одеси на 2021-2023 роки», затвердженої рiшенням Одеської міської ради вiд 24.12.2020 poку № 19-VIII зі змінами (пункт 9.3).
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи підприємця Халявки Андрія Олександровича (далі – ФОП Халявка А.О.) вимогам пункту 1 додатка 8 тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано паспорт якості, виданий виробником (з зазначенням у паспорті якості усіх технічних характеристик (технічних параметрів), та усіх інших вимог до товару відповідно до технічних вимог, викладених у Таблиці 1?
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Халявка А.О. вимогам пункту 2 додатка 8 ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (cкановані копії або копії завірені учасником) чинний на дату подання пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-24 21:56:07
Пояснення
КУ "ТЦ СО Пересипського району міста Одеси" надає пояснення в рамках проведення моніторингу закупівлі 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання(вироби медичного призначення для індивідуального користування (тонометри автоматичні) (UA-2023-09-15-007508-a)
Надання інформації про усунення порушення замовником
КУ "ТЦ СО Пересипського району міста Одеси" ,відповідно до рішення ДАСУ, усунуто порушення шляхом розірвання договору про закупівлю
2023-11-06 12:17:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 13 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей .)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 13 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей .) • усунуто
.
2023-11-07 13:55:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2023 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ГОЛУБЄВА ОЛЬГА ПЕТРІВНА |
546 342,00
UAH з ПДВ
|
540 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ХАЛЯВКА АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
547 400,00
UAH з ПДВ
|
544 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГОЛУБЄВА ОЛЬГА ПЕТРІВНА #2106213341 |
Відхилено |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2023 11:52
|
ФОП "ХАЛЯВКА АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2701105412 |
Переможець |
544 650,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2023 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2023 12:15
|
ДУ | укладений |
06 листопада 2023 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2023 09:34
|
договір 32.pdf | укладений |
10 жовтня 2023 09:33
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання(вироби медичного призначення для індивідуального користування (тонометри автоматичні) | 460 | штуки |
1 184,00
UAH
|