Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріали для проведення ремонтних робіт господарським способом.
Очікувана вартість
32 879,00 UAH
UA-2023-09-15-005778-a c0754200205c4762b107832df17233c1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Оксана Петрівна

+380963651251 kpni@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188286
Місцезнаходження: 50033, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Контактна особа: Ляшенко Оксана Петрівна
+380963651251
kpni@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2023 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2023 12:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2023 12:18
Початок аукціону: 27 вересня 2023 13:51
Очікувана вартість: 32 879,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 329,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 банка
Емаль алкідна біла ПФ-115П Delfi( 2,8кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
12 банка
Емаль алкідна синя ПФ-115П Delfi( 2,8кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
6 банка
Емаль алкідна жовта ПФ-115П Delfi( 2,8кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
12 банка
Емаль алкідна червона ПФ-115П Delfi( 0,9кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
6 банка
Емаль алкідна чорна ПФ-115П Delfi( 2,8кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
12 банка
Емаль алкідна жовто-коричнева ПФ-266 для підлоги Delfi(2,8кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
6 банка
Емаль антикорозійна по металу сіра (2,8кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2023 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2023 12:14
ТД ФАРБА спрощеної закупівлі .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 20 вересня 2023 20:18
Дата відповіді: 21 вересня 2023 09:00
Аналоги будуть прийматись
Відповідь: Добрий день.
Згідно до документації на проведення спрощеної закупівлі №1 в оголошеній нами закупівлі, «Згідно абзацу 2 пункту 4 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника , Замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників» Тобто, при проведені спрощеної або допорогової процедури закупівлі, Закон лише надає право , але не зобов’язує Замовника здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі». Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву, для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільш відповідає вимогам і потребам замовника.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 21 вересня 2023 10:54
Дата відповіді: 21 вересня 2023 12:35
Доброго ранку! Шановний Замовник у пункті 1.3. Договору зазначено, що Постачальник зобов'язується поставити Товар, гарантійний строк/термін придатності якої, становить не менше строку, встановленого виробником у відповідності до ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо які визначаються у цьому Договорі. Відповідно до законодавства України, чинного ГОСТу на лакофарбові матеріали не існує. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають якісних показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, тощо. Усі виробники лакофарбових матеріалів виготовляють продукцію відповідно до ТУ. Якісні показники зазначаються у паспортах (сертифікатах) якості виробника. З огляду на зазначене пропонуємо наступну редакцію: 1.3. Постачальник зобов'язується поставити Товар, гарантійний строк/термін придатності якого, становить не менше строку, встановленого виробником у відповідності до ГОСТ або ДСТУ або ТУ, тощо . Також пропонуємо привести у відповідність за аналогією пп. 1.3. Розділу 1, 2.1., 2.2. Розділу 2, 5.6., 5.7., 5.10, 5.14., 5.15., 5.18. Розділу 5 цього Договору, виключивши ГОСТ, ДСТУ або визначивши альтернативний перелік, а не обов'язок відповідності кожному із стандартів одночасно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякую за ретельний моніторинг Договору до закупівлі. Згідно Додатку 5 до документації на проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив * Проєкт договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 21 вересня 2023 10:57
Дата відповіді: 21 вересня 2023 12:35
Доброго ранку! Шановний Замовник у пп. 3.1.1. зазначено, Ціна Товару згідно Договору включає в себе вартість тари та упаковки Товару, всі податки, збори та інші обов'язкові платежі, що сплачуються Постачальником, вартість доставки Товару до місця поставки, вартість страхування, навантаження, розвантаження та всі інші витрати Постачальника пов'язані з виконанням цього Договору. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» від 7 березня 1996 року, серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат бюджетних коштів. З огляду на зазначене пропонуємо наступну редакцію: 3.1.1. Ціна Товару згідно Договору включає в себе вартість тари та упаковки Товару, всі податки, збори та інші обов'язкові платежі, що сплачуються Постачальником, вартість доставки Товару до місця поставки, навантаження, розвантаження та всі інші витрати Постачальника пов'язані з виконанням цього Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякую за ретельний моніторинг Договору до закупівлі. Згідно Додатку 5 до документації на проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив * Проєкт договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 21 вересня 2023 10:58
Дата відповіді: 21 вересня 2023 12:35
Доброго ранку! Шановний Замовник, у пункті 4.1. Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 20 (двадцяти) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених та переданих Замовникові первинних облікових та супровідних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної, податкової накладної, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), тощо). Податкова накладна не входить до переліку супровідних документів, бо відповідно до п.187.1, п.187.7 оформлюється після здійснення поставки товару та на основі видаткової накладної, що підписується Сторонами. Отже, не можливо одночасно надати видаткову накладну, товарно-транспортну накладну та податкову накладну. Також діюче податкове законодавство не визначає обов'язку надання податкової накладної. Постачальник зобов'язаний виключно оформити та зареєструвати податкову накладну в порядку і строки визначені податковим кодексом Україні. Крім того, згідно п.11.5. проєкту та даних відкритих реєстрів Замовник не є платником ПДВ. Пропонуємо наступну редакцію: 4.1. Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 20 (двадцяти) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених та переданих Замовникові супровідних документів (товарно-транспортної накладної та видаткової накладної). Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякую за ретельний моніторинг Договору до закупівлі. Згідно Додатку 5 до документації на проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив * Проєкт договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 21 вересня 2023 11:00
Дата відповіді: 21 вересня 2023 12:35
Доброго ранку! Шановний Замовник, у пункті 5.5. зазначено, Передача Товару від Постачальника Замовнику здійснюється на підставі належним чином оформленої довіреності, виданої вповноваженому представникові Замовника з обов'язковим складанням і підписанням Сторонами відповідних документів. Прийом-передача товару проводиться на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної або видаткової накладної), але не на підставі довіреності. Видаткова накладна підтверджує факт передачі товарно-матеріальних цінностей від постачальника до покупця. За ч. З ст. 244 ЦК зазначено, що довіреність — це письмовий документ, що видається однією особою іншій особі. Тому, довіреність уповноважує особу на вчинення певних дій. Але у випадку прийому-передачі товару, повноваження особи можуть підтверджуватися не лише звичайною довіреністю, а й на підставі посадової інструкції та наказу. Отже, видаткова накладна та довіреність мають різну сферу застосування. Пропонуємо наступну редакцію: 5.5. Передача Товару від Постачальника Замовнику здійснюється на підставі видаткової накладної. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякую за ретельний моніторинг Договору до закупівлі. Згідно Додатку 5 до документації на проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив * Проєкт договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 21 вересня 2023 11:02
Дата відповіді: 21 вересня 2023 12:36
Доброго ранку! Шановний Замовник, у пункті 7.4. зазначено, Замовник звільняється від сплати штрафних санкцій за не проведення (несвоєчасне) проведення розрахунків за цим Договором у зв'язку з затримкою проведення платежів органами Держказначейства або у зв'язку з відсутністю коштів на його рахунках. Відповідно до ч. 2 ст. 218 ГК України та ч.1 ст. 617 ЦК України, Не вважається випадком (звільнення від відповідальності за порушене зобов'язання), зокрема, недодержання своїх обов'язків контрагентом боржника, відсутність на ринку товарів, потрібних для виконання зобов'язання, відсутність у боржника необхідних коштів. Отже, відсутність коштів на рахунках Замовника, тим паче, при належному фінансуванні Держказначейством не звільняє від виконання зобов'язання в цілому. Пропонуємо наступну редакцію: 7.4. Замовник звільняється від сплати штрафних санкцій за не проведення (несвоєчасне) проведення розрахунків за цим Договором у зв'язку з затримкою проведення платежів органами Держказначейства. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякую за ретельний моніторинг Договору до закупівлі. Згідно Додатку 5 до документації на проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив * Проєкт договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо проєкту договору:
Дата подання: 21 вересня 2023 11:04
Дата відповіді: 21 вересня 2023 12:36
Доброго ранку! Шановний Замовник, у пп.Договору зазначено: 8.3.2 погодження зміни ціни за одиницю вартості послуги в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такої послуги на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю вартості послуги. Зміна ціни за одиницю вартості послуги здійснюється пропорційно коливанню ціни такої послуги на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю вартості послуги) не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такої послуги на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлі на момент його укладання; 8.3.4. продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; Цей договір стосується поставки товару, а не надання послуг, тому пропонується привести зазначені пункти договору у відповідність до п.19 Особливостей: 8.3.2 погодження зміни ціни за одиницю вартості послуги в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару) не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлі на момент його укладання; 8.3.4. продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов'язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякую за ретельний моніторинг Договору до закупівлі. Згідно Додатку 5 до документації на проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив * Проєкт договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 21 вересня 2023 11:06
Дата відповіді: 21 вересня 2023 12:36
Доброго ранку! Шановний Замовник, у пункті 8.7. зазначено, що Замовник може розірвати Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це Постачальника не менш як за 10 календарних днів за таких обставин: 8.7.1. відсутності у Замовника коштів для оплати товару; Із зазначеного формулювання не зовсім зрозуміло, що саме має Замовник визначаючи підставою розірвання договору за відсутності у Замовника коштів для оплати товару. Відповідно до ч. 2 ст. 218 ГК України та ч.1 ст. 617 ЦК України, Не вважається випадком, зокрема, недодержання своїх обов'язків контрагентом боржника, відсутність на ринку товарів, потрібних для виконання зобов'язання, відсутність у боржника необхідних коштів. Отже, відсутність коштів не звільняє не лише від відповідальності за не виконання оплати, а й від виконання зобов'язання в цілому. Замовник зобов'язаний провести розрахунок за вже поставлений Товар, натомість, при відсутності фінансування, має право припинити договірні правовідносини, якщо такий товар ще не поставлено, завчасно попередивши про це Постачальника. Пропонується п.8.7.1 Договору викласти в редакції: 8.7.1. відсутності у Замовника фінансування для оплати за ще не поставлений товару при умові завчасного повідомлення Постачальника, але не пізніше 14 днів. При цьому, Замовник зобов'язаний провести розрахунок за вже поставлений та неоплачений ним Товар згідно Договору; Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякую за ретельний моніторинг Договору до закупівлі. Згідно Додатку 5 до документації на проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив * Проєкт договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 21 вересня 2023 11:08
Дата відповіді: 21 вересня 2023 12:37
Доброго ранку! Шановний Замовник, у пункті 9.4. зазначено, що Сторона, яка зазнала дії обставин непереборної сили, має протягом 7 (семи) календарних днів повідомити про це другу Сторону. Факт наявності та термін дії таких обставин підтверджується уповноваженим на те органом. Відповідно до норм чинного законодавства не закріплено чіткого строку для повідомлення іншої сторони про обставини форс-мажору, а отже сторони вільні у виборі строку для повідомлення іншої сторони про виникнення обставин форс-мажору. Але у разі виникнення реальних обставин форм-мажору, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 7 дні не є можливим. Пропонуємо наступну редакція: 9.4. Сторона, яка зазнала дії обставин непереборної сили, має протягом 30 (тридцяти) календарних днів повідомити про це другу Сторону. Факт наявності та термін дії таких обставин підтверджується уповноваженим на те органом. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякую за ретельний моніторинг Договору до закупівлі. Згідно Додатку 5 до документації на проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив * Проєкт договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 21 вересня 2023 11:09
Дата відповіді: 21 вересня 2023 12:37
Доброго ранку! Шановний Замовник, у пункті 12.3. зазначено, що У разі виникнення у Сторони підозри про те, що відбулося чи може відбутися порушення умов цього Розділу, відповідна Сторона зобов'язана повідомити іншу Сторону в письмовій формі. У письмовому повідомленні Сторона зобов'язана послатися на факти або подати матеріали, що достовірно підтверджують або дають підстави припускати, що відбулося чи може відбутися порушення будь-яких положень вказаного вище пункту цього Розділу іншою Стороною, її афілійованими особами, працівниками або посередниками. Після надіслання письмового повідомлення, відповідна Сторона має право зупинити виконання зобов'язань за Договором до отримання підтвердження, що порушення не відбулося або не відбудеться, яке надається не пізніше 14 календарних днів з моменту отримання повідомлення. Замовник не наводить трактування «достовірності», тому важко зрозуміти, які саме факти чи матеріали будуть розцінюватися як достовірно підтвердженими. А також відсутня інформація щодо того, хто саме проводитиме оцінку фактів та матеріалів та порядок та порядок проведення такої оцінки. Пропонуємо наступну редакція: 12.3. У разі виникнення у Сторони підозри про те, що відбулося чи може відбутися порушення умов цього Розділу, відповідна Сторона зобов'язана повідомити іншу Сторону в письмовій формі. У письмовому повідомленні Сторона зобов'язана послатися на факти або подати матеріали, що підтверджують або дають підстави припускати, що відбулося чи може відбутися порушення будь-яких положень вказаного вище пункту цього Розділу іншою Стороною, її афілійованими особами, працівниками або посередниками. Після надіслання письмового повідомлення, відповідна Сторона має право зупинити виконання зобов'язань за Договором до отримання підтвердження, що порушення не відбулося або не відбудеться, яке надається не пізніше 14 календарних днів з моменту отримання повідомлення. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякую за ретельний моніторинг Договору до закупівлі. Згідно Додатку 5 до документації на проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив * Проєкт договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 21 вересня 2023 11:12
Дата відповіді: 21 вересня 2023 12:37
Доброго ранку! У зв’язку з тим, що рф розпочала повномасштабне вторгнення на територію України, ТПП України видала Лист № 2024 від 28 лютого 2022 року, де визначила, що військова агресія рф проти України «обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами». А отже, жодна із сторін не убезпечена від обставин, що може спричинити військова агресія рф проти України після підписання відповідного Договору та унеможливити виконання зобов’язань, що покладені на сторони. Пропонуємо додати нову правку: 5.5. Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: - не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за договором; - настали після укладання цього Договору; - підтверджені відповідними доказами. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякую за ретельний моніторинг Договору до закупівлі. Згідно Додатку 5 до документації на проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив * Проєкт договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 21 вересня 2023 11:18
Дата відповіді: 21 вересня 2023 12:38
Доброго ранку! Шановний Замовник у пункті 5.7. зазначено, що Маркування Товару повинно відповідати вимогам зазначеним у нормативно-технічних документах згідно яких виготовлено Продукцію (ГОСТ або ДСТУ або ТУ, тощо) та які зазначені у Технічній специфікації, яка є Додатком 1 до цього Договору. При маркуванні Товару у будь-якому випадку повинно бути зазначено, зокрема, назва виготовленого Товару, кількість, виробник, дата виготовлення та інша інформація, що обов’язково зазначається для даного виду Товару. На маркуванні лакофарбової продукції не зазначається кількість, а замість "дата виготовлення" зазначається "строк(термін)придатності". Пропонуємо наступну редакцію: 5.7. Маркування Товару повинно відповідати вимогам зазначеним у нормативно-технічних документах згідно яких виготовлено Продукцію (ГОСТ або ДСТУ або ТУ, тощо) та які зазначені у Технічній специфікації, яка є Додатком 1 до цього Договору. При маркуванні Товару у будь-якому випадку повинно бути зазначено, зокрема, назва виготовленого Товару, виробник, строк(термін)придатності та інша інформація, що обов’язково зазначається для даного виду Товару. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякую за ретельний моніторинг Договору до закупівлі. Згідно Додатку 5 до документації на проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив * Проєкт договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 21 вересня 2023 11:55
Дата відповіді: 21 вересня 2023 12:38
Доброго ранку! Шановний Замовник у пункті 5.8. У випадку виявлення невідповідності поставленого Товару вимогам щодо її кількості, якості, комплектності або іншим вимогам передбаченим цим Договором, Замовник має право зупинити приймання Товару та направити Постачальнику повідомлення із зазначенням часу та місця для прибуття представником Постачальника з метою проведення спільного приймання Товару (у випадку, якщо прийомка проводиться за відсутності представника Постачальника). Повідомлення має бути направлено за допомогою засобів поштового та/або електронного (електронна пошта) зв’язку за реквізитами визначеними в розділі 14 Договору, не пізніше ніж за дві доби до запланованої дати продовження прийомки Товару. Виявлення невідповідностей щодо кількості поставленого Товару за кількістю відбувається в момент прийому-передачі Товару. Після підписання видаткової накладної Сторонами направлення претензій щодо кількості є неможливими. Пропонуємо наступну редакцію: 5.8. У випадку виявлення невідповідності поставленого Товару за кількістю та якістю Сторони складають та підписують відповідний Акт у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін, в якому зазначається перелік невідповідностей: по кількості та якості - в день приймання (поставки) товару, а при виявлені невідповідності товару за якістю, що не могли бути виявлені в момент приймання - передачі Товару (приховані недоліки) - протягом строку (терміну) придатності товару за умови дотримання Замовником умов зберігання товару, визначених виробником. У випадку виявлення прихованих невідповідностей щодо якості Товару (прихованих недоліків), Замовник: направляє за допомогою засобів поштового та/або електронного (електронна пошта) зв'язку за реквізитами визначеними в розділі 14 Договору повідомлення про прибуття представника Постачальника, не пізніше ніж за 2 робочі дні до запланованої дати прибуття для спільного розгляду претензій щодо якості (прихованих недоліків) та складання акту. У випадку неприбуття представника Постачальника згідно повідомлення, Замовник має право самостійно скласти такий Акт, який протягом 10 (десяти) днів з моменту складення направляється Постачальнику задля розгляду та усунення виявлених прихованих недоліків Товару. Підписання Сторонами видаткових накладних засвідчує прийняття Товару по кількості та якості (крім виявлення прихованих недоліків). Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учасник, дякую за ретельний моніторинг Договору до закупівлі. Згідно Додатку 5 до документації на проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначив * Проєкт договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2023 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАНДРИКА ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ" 29 916,48
UAH з ПДВ
29 587,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" 31 463,40
UAH з ПДВ
29 914,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Куц Сергій Анатолійович 30 560,00
UAH з ПДВ
30 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2023 20:56
Електронний підпис
28 вересня 2023 20:45
Гарнтійні листи.pdf
28 вересня 2023 20:45
sez-emali-specznaznacheniya-grunt-emali.pdf
28 вересня 2023 20:45
sez-emali-pf-115-i-pf-266.pdf
28 вересня 2023 20:45
7.pdf
28 вересня 2023 20:45
6.pdf
28 вересня 2023 20:45
5.pdf
28 вересня 2023 20:45
4.pdf
28 вересня 2023 20:45
3.pdf
28 вересня 2023 20:45
2.pdf
28 вересня 2023 20:45
1.pdf
22 вересня 2023 09:45
Електронний підпис
22 вересня 2023 09:45
Електронний підпис
22 вересня 2023 09:43
Цінова пропозиція.pdf
22 вересня 2023 09:43
4.2.1. Витяг ЄДР 24.06.2023.pdf
22 вересня 2023 09:43
4.1 Довідка право підпису.pdf
22 вересня 2023 09:43
4.2. Виписка з ЄДР (3) 23.06.2023.pdf

Публічні документи

29 вересня 2023 16:33
Електронний підпис
29 вересня 2023 16:30
Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2023 16:30
Довідка про підписанта.pdf
26 вересня 2023 11:45
Електронний підпис
26 вересня 2023 11:40
266 ЖК 2_8.jpg
26 вересня 2023 11:40
3 в 1 сіра 2_8.jpg
26 вересня 2023 11:40
Виписка з реєстру 16.03.2023.pdf
26 вересня 2023 11:40
Витяг ПДВ 17.06.2021.pdf
26 вересня 2023 11:40
Витяг з ЄДРПОУ 11.08.2023.pdf
26 вересня 2023 11:40
Відомості про Учасника.pdf
26 вересня 2023 11:40
Гарантійний лист.pdf
26 вересня 2023 11:40
Довіреність Мєльнік 2023.pdf
26 вересня 2023 11:40
Копія виписки ЄДРПОУ 16.03.pdf
26 вересня 2023 11:40
Копія витягу ЄДРПОУ 17.03.pdf
26 вересня 2023 11:40
Копія витягу ПДВ.pdf
26 вересня 2023 11:40
Лист-згода перс.pdf
26 вересня 2023 11:40
СЕС грунт-емаль 3 в 1.pdf
26 вересня 2023 11:40
СЕС емалі ПФ.pdf
26 вересня 2023 11:40
Сертифікат ISO 9001 (2021).pdf
26 вересня 2023 11:40
Статут 2023_описи.pdf
26 вересня 2023 11:40
Цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2023 11:40
біла 2_8.jpg
26 вересня 2023 11:40
жовта 2_8.jpg
26 вересня 2023 11:40
лист-згода_проєкт.pdf
26 вересня 2023 11:40
опис 15.03.2023.pdf
26 вересня 2023 11:40
синя 2_8.jpg
26 вересня 2023 11:40
статут.pdf
26 вересня 2023 11:40
червона 0_9.jpg
26 вересня 2023 11:40
чорна 2_8.jpg

Публічні документи

23 вересня 2023 20:22
Електронний підпис
23 вересня 2023 20:20
Витяг Куц С.А..pdf
23 вересня 2023 20:20
Витяг-1435643-Куц-2023-08-29.pdf
23 вересня 2023 20:20
ГарЛист окупов.тер..pdf
23 вересня 2023 20:20
ЕдПодаток св-во.pdf
23 вересня 2023 20:20
Повноваження Куц.pdf
23 вересня 2023 20:20
СЕС емалі ПФ.pdf
23 вересня 2023 20:20
Св-во ДержРеестр.pdf
23 вересня 2023 20:20
Справка банк ФОП Куц.pdf
23 вересня 2023 20:20
гар.лист відносини.pdf
23 вересня 2023 20:20
гар.лист екон.санкції.pdf
23 вересня 2023 20:20
гар.лист митниця.pdf
23 вересня 2023 20:20
гарлист.pdf
23 вересня 2023 20:20
додаток 4.pdf
23 вересня 2023 20:20
паспорт_ код.pdf
23 вересня 2023 20:20
погодження з договором.pdf
23 вересня 2023 20:20
цп30560.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАНДРИКА ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"

ФОП Куц Сергій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МАНДРИКА ВІКТОР СЕРГІЙОВИЧ"
#3249201651
Відхилено 29 587,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2023 14:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 вересня 2023 09:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 29 914,80
UAH з ПДВ
29 вересня 2023 14:17

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі спрощених закупівель Ідентифікатор закупівлі «UA-2023-09-15-005778-a» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Додаток 1 до тендерної документації: - «При постачанні товару повинна бути цілісність упаковки , товар повинен бути без пошкоджень . Товар повинен відповідати вимогам ДСТу, супроводжуватися документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копіями сертифікатів якості/ відповідності, та /або посвідченням про якість, та/ або гігієнічні висновки державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я на товар, тощо), та/ або декларації виробника , та/або іншими документами з підтвердженням якості та безпеки товару (передбачених законодавством випадках) на кожну партію, що постачається. – «В ціну товару включаються витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження та відвантаження товару за замовленням Замовника в складські приміщення Замовника а також всі інші витрати, пов’язані з виконанням договору про закупівлю, про що необхідно надати гарантійний лист». - « У разі виявлення неякісного товару, що був поставлений або таким, що не відповідає наданим учасником у тендерній документації документам або таким, що не відповідає умовам договору, постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника, про що надається гарантійний лист Додаток №2 до тендерної документації: - «Відомість з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (довідка, витяг або інший документ передбачений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 23.04.2014 №486), видана органами Державної статистики України (для юридичних осіб) або копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду для фізичних осіб)» 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копії сертифікатів якості/ відповідності, та /або посвідченням про якість, та/ або гігієнічні висновки державної санітарно-епідеміологічної служби Міністерства охорони здоров’я на товар, тощо), та/ або декларації виробника , та/або іншими документами з підтвердженням якості та безпеки товару (передбачених законодавством випадках) на кожну партію, що постачається. - надати Гарантійний лист про ціну товару включаються витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження та відвантаження товару за замовленням Замовника в складські приміщення Замовника а також всі інші витрати, пов’язані з виконанням договору про закупівлю. - надати Гарантійний лист, якщо у разі виявлення неякісного товару, що був поставлений або таким, що не відповідає наданим учасником у тендерній документації документам або таким, що не відповідає умовам договору, постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника. - надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду для фізичної осіби. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.

Документи

29 вересня 2023 14:08
Електронний підпис
29 вересня 2023 14:05
Протокол

Документи

29 вересня 2023 14:17
Електронний підпис
29 вересня 2023 14:15
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2023 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"
#32318370
29 914,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 вересня 2023 14:17
Електронний підпис
29 вересня 2023 14:15
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 15:17
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2023 13:14
Договір укладений
04 жовтня 2023 12:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 29 914,80
UAH (в тому числі ПДВ 4 985,80 UAH)