Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 71610000-7 "Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти" (Проведення лабораторних досліджень (випробувань) зразків щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів)
Очікувана вартість
454 251,74 UAH
UA-2023-09-15-005259-a f435ab23f2484de59e56c1b0614d543d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Урсатьєва Наталія Анатоліївна

+380636875440 tenderdpss@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40342996
Місцезнаходження: 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6
Контактна особа: Урсатьєва Наталія Анатоліївна
+380636875440
tenderdpss@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1240 послуга
ДК 021:2015 - 71610000-7 "Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти" (Проведення лабораторних досліджень (випробувань) зразків щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, За місцезнаходженням виконавця послуг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ДК 021:2015 - 71610000-7 "Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти" (Проведення лабораторних досліджень (випробувань) зразків щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

15 вересня 2023 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Одеська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
#00702972
Переможець 454 251,74
UAH з ПДВ
15 вересня 2023 12:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2023 10:55
ДопУгода2_Договір 56.pdf укладений
05 грудня 2023 10:54
Електронний підпис укладений
05 грудня 2023 10:49
ДопУгода1_Договір 56.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 10:40
Договір 56.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 10:40
Об_рунтування.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 10:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 - 71610000-7 "Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти" (Проведення лабораторних досліджень (випробувань) зразків щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів) 1240 послуга 366,33
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі та внесення змін до п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015 - 71610000-7 "Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти" (Проведення лабораторних досліджень (випробувань) зразків щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів) 1240 366,33
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2022 № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану»