Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція ОНЗ «Дубівська ЗОШ І-ІІІ ст.» по вул.Пришкільній,10 в с.Дубове, Ковельського району Волинської області (коригування) (додаткові роботи)(45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Очікувана вартість
4 557 756,56 UAH
UA-2023-09-14-011548-a d9268560b8af48139e9d4c1da20c83be
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балецька Олена Анатоліївна

+380335299116 dubove_zosh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дубівський ліцей Дубівської сільської ради Ковельського району Волинської області
Код ЄДРПОУ: 20141369
Місцезнаходження: 45031, Україна , Волинська обл., Дубове, вул.Пришкільна,10 с.Дубове Ковельський р-н
Контактна особа: Балецька Олена Анатоліївна
+380335299116
dubove_zosh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Додаткові роботи «Реконструкція ОНЗ «Дубівська ЗОШ І-ІІІ ст.» по вул.Пришкільній,10 в с.Дубове, Ковельського району Волинської області (коригування) (додаткові роботи)(45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45031, Україна, Волинська область, Ковельський район,с.Дубове, вул.Пришкільна,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт . Розрахунки по даному Договору здійснюються між Замовником і Підрядником чи Субпідрядником на підставі Ф-КБ-2в, Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансуванняЗа умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

14 вересня 2023 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2023 15:45
Обгрунтування додаткові роботи.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-13-000065 ● 1ec5cb76e6024aabb4c446dae6f8b30d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 листопада 2023 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
13.11.2023 № 67-з

Тернопіль

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Роман СНІГУР

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.11.2023 № 67-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-09-14-011548-a від 14.09.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-14 11:58:01

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ОНЗ «Дубівська ЗОШ І-ІІІ ст.» по вул.Пришкільній,10 в с. Дубове, Ковельського району Волинської області (коригування) (додаткові роботи)(45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-14-011548-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар (роботи), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-16 15:36:33

Відповідь

На запит від 13.11.2023 про надання пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція ОНЗ «Дубівська ЗОШ І-ІІІ ст.» по вул.Пришкільній,10 в с.Дубове, Ковельського району Волинської області (коригування) (додаткові роботи)(45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-14-011548-a), повідомляємо про таке:
Запит 1.:
«Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар (роботи), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
При визначені очікуваної вартості на додаткові роботи по будівництву замовник не надсилав комерційні пропозиції учасникам ринку. Зокрема це було зумовлено самої підставою укладання договору підпункт 8 пункту 13 Закону України “Про публічні закупівлі”, на [...]Постанова Кабінету Міністрів України; Перелік від 12.10.2022 № 1178»(далі-Особливості), де вказано:
«у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг». Тобто з тексту даного підпункту визначено, що прямий договір на підставі цього підпункту укладається виключно з постачальником основного договору.
В ході виконання договору до проектної документації за зазначеним об’єктом внесено зміни, чим обумовлена необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті. Виконані роботи технічно пов’язані із закінченням незавершених будівельних робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник.
Додаткові роботи пов’язані між собою у технологічному процесі, та виконуються в межах одного будівельного майданчику у рамках одного зазначеного об’єкта, і технічно та економічно пов'язані з головним договором. Всі додаткові роботи були внесені в робочий проект, який пройшов додаткові експертизи з позитивним експертним звітом від 25 серпня 2023 року №2042/23Є. Підрядна організація залишила на будівельному майданчику матеріали, техніку, необхідні ресурси та обладнання, які забезпечують виконання робіт в найкоротші терміни та зменшують значну суму витрат на їх перебазування.
Отже, роботи, які необхідно виконати на вищезгаданому об’єкті, технічно та економічно пов’язані з основним договором № 31/21 від 28.10.2021 року.
Зважаючи на те, що вказано що закупівля відбувається на підставі пункту 13, який загалом і визначає, за яких умов можливо укладати договір про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, і вказівки пп.8, який містить умову про укладання договору з основним постачальником(в нашому випадку підрядником), замовник не надсилав комерційні пропозиції від потенційних учасників, тому що, в даному випадку, вони не могли б бути учасниками закупівлі. При тому, слід сказати, що визначення будівництва, в тому числі і додаткових робіт доволі складна дія, і моніторинг цін на такі роботи , за допомогою мережі інтернет не є можливим вцілому.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ,очікувана вартість була визначена на основі проектно-кошторисної документації за робочим проектом : «Реконструкція ОНЗ «Дубівська ЗОШ І-ІІІ ст.» по вул.Пришкільній,10 в с.Дубове, Ковельського району Волинської області (коригування) (додаткові роботи» з урахуванням відповідних ДСТУ щодо вимог будівельних норм і правил.
У зв’язку з листом постачальника щодо коригування дефектного акту та виникнення додаткових робіт, було складено дефектний акт.
В подальшому для визначення вартості робіт, було здійснена закупівля (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-23-008527-a) на коригування проектно-кошторисної документації, внаслідок чого укладений договір від 23.08.2023 № 107. Після цього було укладено договір на експертизу проектно-кошторисної документації, що безпосередньо вимагає закон. Внаслідок цього було отримано позитивний експертний звіт. На основі затвердженої проектно-кошторисної документації, було і сформовано очікувану вартість будівництва та зокрема і договірну ціну. Всі наявні документи додаються.(експертний звіт, дефектний акт, проектно-кошторисна документація)


Запит 2. : «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.»
Закупівля була здійснена на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей.
У відповідності до підпункту 8 пункту 13 Особливостей замовник може укласти «прямий» договір про закупівлю при дотриманні наступних умов:
виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору про закупівлю;(Підтверджується листом Підрядника та Дефектним актом)
вартість такого договору про закупівлю не може перевищувати 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами закупівлі;(вартість основного договору 17`011`229.15 з ПДВ грн, вартість договору на додаткові роботи 4`557`756.56 з ПДВ)
договір на закупівлю додаткових робіт чи послуг укладається на підставі основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі(див. нижче)
укладення договору про закупівлю здійснюється протягом трьох років після укладення основного договору про закупівлю;(основний договір(Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-24-009591-b) було укладено 24.09.2021, договір на додаткові роботи 14.09.2023, тобто терміни було дотримано)
договір про закупівлю укладається з тим самим учасником, що й основний договір про закупівлю;(Підрядник в основному договорі та в договір на додаткові роботи один той самий-ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД")
можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю. (в основному договорі не передбачені умови додаткових робіт, проте цей рядок не є зобов’язуючим, на що вказує слово «можуть»)
Тобто всі умови для застосування підпункту 8 пункту 13 Особливостей було дотримано.
Додатки:
1. Копія Експертного звіту від 25 серпня 2023 №2042/23Є
2. Копія Дефектного акту і проектно-кошторисної документації
3. Копія наказу про затвердження проектно-кошторисної документації від 26 серпня 2023 №70
4. Копія листа ТОВ «Волиньекобуд» №39-14/08 від 14.08.2023 щодо дефектного акту та у виникненні додаткових робіт


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Переможець 4 557 756,56
UAH з ПДВ
14 вересня 2023 15:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 12:25
Електронний підпис укладений
30 листопада 2023 15:49
ДОДроб екобуд 1.pdf зміни до договору
30 листопада 2023 15:47
Договір підряду _16_23.pdf укладений
14 вересня 2023 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили за взаємної згодою відкоригувати Договірну ціну до Договору (додається) із зменшенням загальної вартості робіт та ціни Договору та викласти п.4.1 Договору в наступній редакції; «Договірна ціна на виконання підрядних робіт на об’єкті становить 4 499 660,16 (чотири мільйони чотириста дев’яносто тисяч шістсот шістдесят гривень 16 коп.) гривень з ПДВ, є динамічною і визначається на основі проектно-кошторисної документації та тендерної пропозиції. Договірна ціна може коригуватись і уточнюватись у випадках, передбачених чинним законодавством та національними стандартами України з ціноутворення у будівництві (ДСТУ). За взаємною згодою сторін ціна договору може бути зменшена. Договірна ціна є невід’ємною складовою цього договору»
Номер договору про закупівлю: 16/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 499 660,16
UAH (в тому числі ПДВ 749 943,36 UAH)