Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та проїздів по вул.Центральній, 1 –вул.Заводській, 19-21 в с.Шпанів Рівненського району Рівненської області
Очікувана вартість
1 494 843,60 UAH
UA-2023-09-14-009566-a 875f16d405c24227805209f2b46ede98
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Столярчук Микола Анатолійович

+380362277689 Shpanivsrada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шпанівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04387317
Місцезнаходження: 35301, Україна , Рівненська обл., Шпанівська сільська рада, с.Шпанів вул.Шкільна, 1
Контактна особа: Столярчук Микола Анатолійович
+380362277689
Shpanivsrada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія: пункт 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пункту 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Технічні вимоги предмета закупівлі відповідають чинним вимогам ДСТУ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та проїздів по вул.Центральній, 1 –вул.Заводській, 19-21 в с.Шпанів Рівненського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2023
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 вересня 2023 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2023 14:45
Протокол (1).pdf
14 вересня 2023 14:45
Об_рунтування_технічних_та_якісних_характеристик_закупівлі__розміру (9).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-04-000011 ● 9a89200cda4d437d91e0d7b3d371ebe6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2023 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
03.10.2023 № 61-з

Тернопіль


Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о. начальника Ганна ШКЛЯР


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 03.10.2023 № 61-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

6. UA-2023-09-14-009566-a від 14.09.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-04 16:14:14

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та проїздів по вул.Центральній,1-вул.Заводській,19-21 в с.Шпанів Рівненської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-14-009566-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-09 11:50:30

Пояснення на моніторинг до закупівлі "Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та проїздів по вул.Центральній,1-вул.Заводській,19-21 в с.Шпанів Рівненського району Рівненської області"

Замовником укладено договір згідно предмету «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та проїздів по вул. Центральній, 1 –вул. Заводській, 19-21 в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-14-009566-a шляхом оприлюднення звіту про договір без використання електронної системи
Оскільки відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями (далі - Особливості) для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, була необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Предмет закупівлі визначений в порядку, встановленому наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 року із застосуванням Єдиного закупівельного словника - національного класифікатора України ДК 021:2015.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 р. №281 згідно кошторисної документації та з урахування ринкових цін за аналогічним предметом.
У Замовника наявні комерційні пропозиції від потенційних учасників та промоніторино аналогічні закупівлі в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік на об’єкт: “Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та проїздів по вул.Центральній, 1 –вул.Заводській, 19-21 в с.Шпанів Рівненського району Рівненської області” визначений виходячи з потреб на здійснення відповідних робіт по даному об’єкту та затверджений рішеннями №1396 від 07.06.2023 та №1473 від 07.09.2023 “Про внесення змін до бюджету Шпанівської сільської територіальної громади на 2023 рік” в сумі 1500000,00 грн.
Щодо надання інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів повторно зазначаємо наступне:
Відповідно до п.п. 1, 3 загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі — закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Тому, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, Замовником прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та проїздів по вул. Центральній, 1 –вул. Заводській, 19-21 в с. Шпанів Рівненського району Рівненської області» шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи — розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Роботами у розумінні Закону зі змінами від 26.06.2021 можуть вважатися:
окремо розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва;
будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд;
роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації разом.
У розумінні зміненого Закону окремими предметами закупівель робіт можуть виступати:
придбання розроблення проєктної документації на об’єкт;
безпосередньо закупівля будівництва об’єкта;
будь-які супутні будівництву послуги, що включені до його кошторисної вартості, якщо їхня вартість не перевищує вартості будівництва;
роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації.
Тобто у Замовником укладено договір за предметом «Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та проїздів по вул.Центральній, 1 –вул.Заводській, 19-21 в с.Шпанів Рівненського району Рівненської області» шляхом оприлюднення звіту оприлюднення звіту про договір без використання електронної системи з урахуванням вартісних меж у відповідності до пункту 11 Особливостей.
Додатково повідомляємо, що Замовником дотримано принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РВ-БУД"
#42431599
Переможець 1 494 843,60
UAH з ПДВ
14 вересня 2023 14:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Кошторис капіталка виправ.pdf укладений
15 вересня 2023 11:36
Договір (4).pdf укладений
15 вересня 2023 11:36