Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (підвального приміщення) житлового будинку на вул. *************** ОСББ ″*************″»
Очікувана вартість
282 199,00 UAH
UA-2023-09-13-014149-a 0139ac9b35a84cb1aa46e2744d201132
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Захарія

+0347266117 kadryujkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03345998
Вебсайт: https://kalushcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вулиця Євшана, 9
Контактна особа: Тарас Захарія
+0347266117
kadryujkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2023 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2023 10:00
Початок аукціону: 26 вересня 2023 15:17
Очікувана вартість: 282 199,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Оголошення розроблено відповідно до Наказу ДП «Прозорро»
від 20.10.2022 № 25 з урахуванням вимог Закону України
«Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 та
Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг
для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»,
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (підвального приміщення) житлового будинку на вул. ***************
ОСББ ″*************″»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, м. Калуш, вул. Винниченка, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться в 10 денний термін з моменту підписання сторонами Акту виконаних робіт (форма КБ-2в) та поступлення коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника в межах кошторису на 2023 рік, який погоджений з головою ОСББ Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2023 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2023 17:13
Оголошення Винниченка, 9.docx
13 вересня 2023 17:13
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ВИННИЧЕНКА, 9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 14 вересня 2023 12:15
Дата відповіді: 15 вересня 2023 13:57
Добрий день. Приведіть у відповідність до постанови КМУ №952 від 01.09.2023 року тендерну документацію!
Відповідь: З метою впорядкування використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджено Наказ ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25, (далі - Наказ).
Розділом II даного Наказу передбачено, наступне:
Замовники у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі.
Враховуючи, що вартісні межі по закупівлі за кодом ДК 021:2015: (45450000-6) Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (підвального приміщення) житлового будинку на вул. *************** ОСББ ″*************″», UA-2023-09-13-014149-a не перевищують 1 500 000,00 грн. Замовником прийнято рішення для закупівлі робіт із капітального ремонту облаштування споруд цивільного захисту (підвального приміщення) житлового будинку на вул. Винниченка,9 провести спрощену закупівлю. Тому, при підготовці Оголошення по Закупівлі уповноважена особа Замовника керувалась Наказом та ст. 14 Закону.
Оскільки, Постанова № 952 від 1 вересня 2023 р. передбачає внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834, № 52, ст. 2905), а Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 не передбачено проведення спрощених закупівель та враховуючи, що спрощені закупівлі на даний момент проводяться відповідно до Наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25 та у відповідності до ст. 14 Закону, Замовником розроблено Оголошення відповідно до даних нормативних документів.
Запитання Додаток1
Дата подання: 17 вересня 2023 12:58
Дата відповіді: 18 вересня 2023 15:05
Добрий день шановний Замовник. В п. 5.1.1 Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Ви просити надати довідку встановленої форми для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, вказавши найменування контрагента, контактної особи із зазначенням номеру телефону. Просимо надати відповідь на наступне питання, як діяти Учаснику у випадку , якщо замовник в процесі децентралізації органів влади припинив свою діяльність або юридична( фізична) особа була ліквідована? Просимо внести відповідні зміни в Додаток 1. В п. 3.1.4 Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі який напевно мав би бути п.5.1.4 Ви просити надати Відгук(відгуки) від контрагента, який повинен містити дату, вихідний номер, ID: номер закупівлі; бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою, а також контактні дані контрагента. Просимо надати відповідь яким чином Учаснику надати відгук, якщо суб’єкт підприємницької діяльності (юридична чи фізична особа) була ліквідована чи не використовує систему PROZORRO. Ваші вимоги порушують Закон України «Про захист економічної конкуренції». Вимагаємо видалити даний пункт 3.1.4 з додатку 1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання, що надійшли через електронну систему закупівель повідомляю:
1) щодо першого питання : «Добрий день шановний Замовник. В п. 5.1.1 Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Ви просити надати довідку встановленої форми для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, вказавши найменування контрагента, контактної особи із зазначенням номеру телефону. Просимо надати відповідь на наступне питання, як діяти Учаснику у випадку , якщо замовник в процесі децентралізації органів влади припинив свою діяльність або юридична( фізична) особа була ліквідована? Просимо внести відповідні зміни в Додаток 1».

Якщо Замовник в процесі децентралізації органів влади припинив свою діяльність то Учасник має право надати довідку за формою, затвердженою Додатком 1 до Оголошення із зазначенням всіх даних що вимагаються, зокрема: найменування контрагента, контактну особу із зазначенням номеру телефону. У випадку, коли Замовник ліквідований Учасник вказує дані щодо посадової особи Замовника, яка підписала договір та номер телефону, який був на момент укладення договору, а також - зазначити, що Замовник припинив свою діяльність.
У разі надання Учасником вищевказаної довідки із усіма даними та по наведеній формі – його пропозиція не буде підлягати відхиленню. Тому, зміни в Додаток 1 вносити Замовнику не має підстав.

2) Щодо другого питання: «В п. 3.1.4 Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі який напевно мав би бути п.5.1.4 Ви просити надати Відгук (відгуки) від контрагента, який повинен містити дату, вихідний номер, ID: номер закупівлі; бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою, а також контактні дані контрагента. Просимо надати відповідь яким чином Учаснику надати відгук, якщо суб’єкт підприємницької діяльності (юридична чи фізична особа) була ліквідована чи не використовує систему PROZORRO. Ваші вимоги порушують Закон України «Про захист економічної конкуренції». Вимагаємо видалити даний пункт 3.1.4 з додатку 1».

Повідомляю, що ID: номер закупівлі повинен бути зазначений, який присвоєний електронною системою закупівель саме до даної закупівлі: UA-2023-09-13-014149-a. Окрім цього оголошенням передбачено, що Учасник повинен надати 1 копію аналогічного договору, зазначеного в довідці, виконаного в повному обсязі у 2021-2023рр. і до нього лист-відгук. Для Учасника, який здійснює діяльність та виконує роботи вчасно та якісно – не складе труднощів взяти лист-відгук оскільки, щоб не обмежувати учасника замовник передбачив у Додатку 1 можливість надати аналогічні договори та відповідно листи-відгуки до них за період 2021-2023р.
Дана вимога передбачена замовником з метою упевненості у достовірності наданій Учасником інформації щодо належного виконання аналогічного договору, а саме, що на момент подання пропозиції Учасника, у суб’єкта господарювання з яким було укладено аналогічний договір немає зауважень стосовно виконаних зобов’язань по наданому договору, зокрема якості та термінів виконання.
Враховуючи, що управління житлово-комунального господарства мало досвід роботи із недобросовісним Виконавцем, через співпрацю із, яким міському бюджету було нанесено збитки, Замовником і було прийнято рішення прописати в оголошенні дану вимогу. Оскільки, якщо Учасник є доброчесним та виконав зобов’язання згідно укладеного договору в повному обсязі, якісно та в терміни, передбачені договором – отримати лист-відгук для нього не складе жодних труднощів.
Акт огляду
Дата подання: 17 вересня 2023 19:23
Дата відповіді: 18 вересня 2023 15:11
Вимагаємо видалити вимогу з відвідування об"єкту зі складанням акту обстеження (довідку огляду) , який має бути підписаний учасником та замовником, оскільки відвідування об"єкту НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати акт (довідку) огляду, (зокрема беручи до уваги, що послуги мають надаватися на території військової частини, і зайти туди без дозволу командира неможливо) то у закупівлі прийме участь лише один учасник, з максимальною ціною. Також Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 1статті 364 КК України (Зловживання владою або службовим становищем), частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту (довідки) огляду в складі пропозиції. Окремо наголошуємо Вам про розширення повноважень Державної аудиторської служби України щодо моніторингу спрощених закупівель відповідно до постанови КМУ №952 від 01.09.2023 року. У випадку ігноруванню залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів, щодо встановлення законності дій уповноваженої особи та посадових осіб Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання, що надійшло через електронну систему закупівель 17.09.23р. о 19:23 год. повідомляю наступне:
Поняття «дискримінація» не визначено нормами Закону України «Про публічні закупівлі», проте пунктом 3 ст. 22 Закону чітко зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Враховуючи те, що підвальне приміщення житлового будинку № 9 на вул. Винниченка, ОСББ «Апгрейд-Калуш» використовується мешканцями (жильцями) даного житлового будинку, як споруда цивільного захисту (укриття) під час оголошення повітряних тривог у зв’язку із військовою агресією росії проти України, для створення комфортних умов перебування мешканців у приміщенні під час повітряних тривог, та з метою отримання вчасного та якісного виконання робіт, передбачених умовами даної закупівлі, а також уникнення розривання угоди через демпінгування ціни учасником під час аукціону, Замовником і було передбачено у Додатку 2 Оголошення вимогу щодо здійснення огляду об’єкту та складання відповідного акту огляду. Це дасть можливість у період подання пропозиції Учаснику здійснити огляд споруди цивільного захисту (підвального приміщення) житлового будинку № 9 на вул. Винниченка, 9, ОСББ «Апгрейд-Калуш» та оцінити складність і об’єм робіт, передбачених даною закупівлею та максимально точно скласти свою цінову пропозицію та не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Закупівлі.
Всі Учасники, які дійсно мають намір брати участь у закупівлі «Капітальний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (підвального приміщення) житлового будинку на вул. *************** ОСББ ″*************″», UA-2023-09-13-014149-a мають достатньо часу для того, щоб здійснити огляд об’єкту та скласти відповідний акт, тому Замовник ніяким чином не обмежив права Учасників, адже звернутись до Замовника щодо акту обстеження об’єкту можуть всі зацікавлені.
Запитання
Дата подання: 18 вересня 2023 22:12
Дата відповіді: 19 вересня 2023 11:01
Добрий день. Відповідно до вашої відповіді, щодо зазаначення(ID номер закупівлі) хочемо уточнити чи правильно розуміємо, що у відгуку(відгуках) має бути вказаний (ID номер закупівлі) який система PROZORRO присвоїла автоматично оголошеній вами закупівлі? Ваша відповідь це несенітниця! Яке відношення ваш ID закупівлі має відношення до попередніх робіт Учасника? Відповідь очевидна ніяк, тому що відгук це надумана інформація. Все виглядає так, що Замовник свідомо хоче протягнути вже наперед визначених переможців олошеної закупівлі. Не буде цього! Стосовно Вашого досвіду щодо недобросовісних виконавця(виконавців) то це ВАША ПРОБЛЕМА, адже САМЕ ВИ ЯК ЗАМОВНИК СКЛАДАЄТЕ ТЕХНІЧНІ ЗАВДАННЯ, ЗАТВЕРДЖУЄТЕ ЦІНИ НА МАТЕРІАЛИ, ПЕЧАТКА ВАШОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ВКАЗАНА НА КОШТОРИСАХ, Це є факт. А розповідати про недобросовісних виконавців, це саме найлегше. Висновок наступний. Усувайте недоліки та зауваження. А якщо ні то час покаже.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повторно повідомляю, що ID: номер повинен бути зазначений у листі-відгуку той, який присвоєний електронною системою закупівель саме до даної закупівлі. Це потрібно Замовнику для того щоб було відомо, що лист-відгук поданий Учасником - наданий саме для участі у закупівлі оголошеної замовником.
Згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З метою убезпечення себе від непередбачених втрат часу та неякісно наданих робіт Замовник передбачив в оголошенні лист-відгук.
Згідно із пунктом 37 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» участь у закупівлі може прийняти фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію. Тому участь у даній закупівлі можуть взяти всі Учасники, які зможуть виконати роботи якісно, вчасно, відповідно до Технічної специфікації та умов договору, передбачених даною закупівлею.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2023 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТРЕЙДБУД" 261 992,40
UAH з ПДВ
259 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Серафимович Микола Миколайович" 259 868,00
UAH з ПДВ
259 868,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2023 20:22
Електронний підпис
24 вересня 2023 20:15
Витяг ПДВ.pdf
24 вересня 2023 20:15
Довідка про учасника.pdf
24 вересня 2023 20:15
Пропозиція.pdf
24 вересня 2023 20:15
Акт виконаних робіт.pdf
24 вересня 2023 20:15
Лист країни агресори.pdf
24 вересня 2023 20:15
Лист враховані норми.pdf
24 вересня 2023 20:15
Аналогічний договір.pdf
24 вересня 2023 20:15
Субпідряд.pdf
24 вересня 2023 20:15
Акт огляду.pdf
24 вересня 2023 20:15
Лист п.4 Додаток1.pdf
24 вересня 2023 20:15
Лист-відгук.pdf
24 вересня 2023 20:15
Лист договір Додаток3.pdf
24 вересня 2023 20:15
Накак №2-к.pdf

Публічні документи

22 вересня 2023 21:05
Електронний підпис
22 вересня 2023 21:05
Електронний підпис
22 вересня 2023 21:03
гарантійний лист.pdf
22 вересня 2023 21:03
щодо сублідряду.pdf
22 вересня 2023 21:03
Акт попереднього огляду.pdf
22 вересня 2023 21:03
реквізити.pdf
22 вересня 2023 21:03
Аналогвічений договір.pdf
22 вересня 2023 21:03
щодо ліцензії.pdf
22 вересня 2023 21:03
Факт виконання робіт.pdf
22 вересня 2023 21:03
Відгук.pdf
22 вересня 2023 21:03
довідка щодо не раші.pdf
22 вересня 2023 21:03
Пропозиція.pdf
22 вересня 2023 21:03
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТРЕЙДБУД"

ФОП "Серафимович Микола Миколайович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТРЕЙДБУД"
#38411000
Переможець 259 800,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2023 15:50

Документи

03 жовтня 2023 15:50
Електронний підпис
03 жовтня 2023 10:35
протокол№252.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2023 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТРЕЙДБУД"
#38411000
259 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2023 15:50
Електронний підпис
03 жовтня 2023 10:35
протокол№252.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2023 09:33
Додаткова угода 1-251.PDF укладений
07 грудня 2023 09:25
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2023 09:39
договір №204.PDF укладений
17 жовтня 2023 09:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 259 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 300,00 UAH)
Причини розірвання договору: Лист ТОВ "Інтертрейдбуд" № 01 від 28.11.2023 р.