Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19»
Очікувана вартість
1 281 292,00 UAH
UA-2023-09-13-011609-a 88a1d23fd7854a33b4f142f6dfac62f4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Єкімова

+380484231502 ykbumr.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 34607554
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18
Контактна особа: Юлія Єкімова
+380484231502
ykbumr.zakupki@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2023 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2023 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2023 19:00
Очікувана вартість: 1 281 292,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 406,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектні роботи: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19» (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати - згідно договору. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2023 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2023 15:43
Додаток 2.docx
13 вересня 2023 15:43
Оголошення.docx
13 вересня 2023 15:43
Додаток 3.doc
13 вересня 2023 15:43
Додаток 4.docx
13 вересня 2023 15:43
Додаток 1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-18-000041 ● d6961169922c40b7bf15c5ca25d5a86c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 жовтня 2023 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.10.2023 № 281
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-09-13-011609-a 13.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-01 14:16:09

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є проектні роботи: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19», замовником якої є Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-13-011609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі.
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону № 922-VIII.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-06 11:34:43

Пояснення

Пояснення надано у доданому файлі: Відповідь моніторинг.docx.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У доданому файлі: Заперечення моніторинг.docx надані аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-13-011609-a.

2023-11-16 13:32:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 23.11.2023 року подано адміністративний позов до Одеського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 24 листопада 2023

Документи:

24 листопада 2023 11:15
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2023 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТОПАЛОВА ОЛЬГА КОСТЯНТИНІВНА 676 133,12
UAH з ПДВ
676 133,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2023 09:20
Електронний підпис
28 вересня 2023 09:19
27.09 таблиця 2.pdf.p7s
28 вересня 2023 09:14
27.09 таблиця 2.pdf
22 вересня 2023 16:41
Електронний підпис
22 вересня 2023 16:37
22.09 скан п. 13 кошторис.pdf.p7s
22 вересня 2023 16:37
п.14 гарант експертиза.pdf.p7s
22 вересня 2023 16:37
п. 3 скан довідки ЄП.pdf.p7s
22 вересня 2023 16:36
довідка печатка зоз.pdf.p7s
22 вересня 2023 16:22
22.09 скан п. 13 кошторис.pdf
22 вересня 2023 16:22
скан п. 1 пропозиція зоз.pdf
22 вересня 2023 16:22
п. 6 довідка Учасника зоз.pdf
22 вересня 2023 16:22
п. 5 Витяг з ЄДР від 20.09.23.pdf
22 вересня 2023 16:22
п. 3 скан довідки ЄП.pdf
22 вересня 2023 16:22
п.14 гарант експертиза.pdf
22 вересня 2023 16:22
довідка печатка зоз.pdf
22 вересня 2023 16:22
п. 12 акт обстеження зоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ТОПАЛОВА ОЛЬГА КОСТЯНТИНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ТОПАЛОВА ОЛЬГА КОСТЯНТИНІВНА
#2899913843
Переможець 676 133,12
UAH з ПДВ
28 вересня 2023 17:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 вересня 2023 14:47

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником процедури закупівлі в складі документів пропозиції було надано Довідку з інформацією про cуб’єктів господарювання, яких Учасник буде залучати до виконання робіт – таблиця № 2 (Довідка про залучення cуб’єктів господарювання до виконання робіт № 40 від 21.09.2023), у якій вказана інформація про суб’єктів господарювання, яких Учасник буде залучати для виконання інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань. У п. 2 Довідки поштовий індекс місцезнаходження фізичної особи-підприємця Грішина Ігоря Юрійовича вказаний «65104», але за відомостями, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань поштовий індекс місцезнаходження фізичної особи-підприємця Грішина Ігоря Юрійовича вказаний «65004». 1.2. Учасником процедури закупівлі в складі документів пропозиції були надані довідки-згоди від суб’єктів господарювання фізичної особи-підприємця Чайковського Віталія Степановича № 14 від 22.09.2023 та фізичної особи-підприємця Грішина Ігоря Юрійовича № 6 від 21.09.2023 на укладання із Учасником, у разі, якщо його пропозиція буде визначена переможною, відповідного договору на виконання вишукувальних робіт та виконання цих робіт, але без зазначення у відповідних довідках-згодах ПІБ виконавців робіт. 2) посилання на вимогу (вимоги) документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Абзац 12 пункту 7 Додатку № 2 «Вимоги до учасника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2.2. Абзац 13 пункту 7 Додатку № 2 «Вимоги до учасника» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен надати виправлену Довідку про залучення cуб’єктів господарювання до виконання робіт в частині зазначення правильного поштового індексу місцезнаходження фізичної особи-підприємця Грішина Ігоря Юрійовича (п. 2 Довідки). 3.2. Учасник повинен надати виправлені Довідки-згоди від суб’єктів господарювання фізичної особи-підприємця Чайковського Віталія Степановича та фізичної особи-підприємця Грішина Ігоря Юрійовича на укладання із Учасником, у разі, якщо його пропозиція буде визначена переможною, відповідного договору на виконання вишукувальних робіт та виконання цих робіт із обов’язковим зазначенням в таких довідках-згодах ПІБ виконавців робіт.

Документи

28 вересня 2023 17:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2023 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ТОПАЛОВА ОЛЬГА КОСТЯНТИНІВНА
#2899913843
676 133,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2023 17:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 16:05
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 11:42
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 11:39
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2023 14:01
Договір з додатками.pdf укладений
04 жовтня 2023 13:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Проектні роботи: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19» (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) 1 роботи 676 133,12
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни - згідно додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: ПР/ПРУ-БУД19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Проектні роботи: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19» (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) 1 роботи 674 544,04
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 674 544,04
UAH