Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34607554 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18 |
Контактна особа: |
Юлія Єкімова +380484231502 ykbumr.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2023 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2023 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2023 19:00 |
Очікувана вартість: | 1 281 292,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 406,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати - згідно договору. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2023 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2023 15:43 |
Додаток 2.docx | |
13 вересня 2023 15:43 |
Оголошення.docx | |
13 вересня 2023 15:43 |
Додаток 3.doc | |
13 вересня 2023 15:43 |
Додаток 4.docx | |
13 вересня 2023 15:43 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-18-000041 ● d6961169922c40b7bf15c5ca25d5a86c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 № 281
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-09-13-011609-a 13.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-01 14:16:09
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є проектні роботи: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19», замовником якої є Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-13-011609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі.
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону № 922-VIII.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-06 11:34:43
Пояснення
Пояснення надано у доданому файлі: Відповідь моніторинг.docx.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У доданому файлі: Заперечення моніторинг.docx надані аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-13-011609-a.
2023-11-16 13:32:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 23.11.2023 року подано адміністративний позов до Одеського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Документи:
24 листопада 2023 11:15
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ТОПАЛОВА ОЛЬГА КОСТЯНТИНІВНА #2899913843 |
Переможець |
676 133,12
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2023 17:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 вересня 2023 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:42
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 14:01
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
04 жовтня 2023 13:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Проектні роботи: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19» (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | роботи |
676 133,12
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | ПР/ПРУ-БУД19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Проектні роботи: «Капітальний ремонт частини підвального приміщення закладу охорони здоров'я з влаштуванням найпростішого укриття, що розміщується за адресою: Одеська область, Одеський район, м. Южне, вул. Будівельників, 19» (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | роботи |
674 544,04
UAH
|