Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 31220000 -4 – Елементи електричних схем (контактор, автоматичний вимикач, пускач для РСП «Київцентраеро»)
Очікувана вартість
408 359,00 UAH
UA-2023-09-13-005360-a ● e377916751a54821af1258cee73143ba
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Іван Шекун +380443515133 shekun_iv@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2023 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 408 359,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 042,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Контактор ПМЛ-6501 О*4В 220В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31221000-1 — Електричні реле
2 штуки
Автоматичний вимикач АЕ2066-100-100А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31221000-1 — Електричні реле
2 штуки
Автоматичний вимикач Hager HDA100L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31221000-1 — Електричні реле
14 штуки
Пускач ПМ 1-18-10 M7 230B (LC1-D1810)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31221000-1 — Електричні реле
2 штуки
Контактор ПМЛ-8501 О*4В 220В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 31221000-1 — Електричні реле
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату у розмірі 100% за поставлений Товар (партію Товару) не пізніше 20 (двадцяти) календарних днів після отримання від Постачальника рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами видаткової накладної | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 12:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 12:13 |
ТД зі змінами1 .doc | |
15 вересня 2023 12:13 |
Перелік змін 1 до ТД .docx |
15 вересня 2023 12:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 вересня 2023 12:13 |
ТД зі змінами1 .doc
|
|||
15 вересня 2023 12:13 |
Перелік змін 1 до ТД .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги
Дата подання: 13 вересня 2023 12:37
Дата відповіді: 15 вересня 2023 12:14
Добрий день!
Шановний Замовнику, у п.3 Технічного завдання Ви вказуєте: "Автоматичний вимикач ВА88-32 3Р 100А 25кА MASTER IEK", але вказана Вами ТМ IEK виробляється у росії. Просимо внести зміни у ТД та замінити товар виробництва країни-агресора на аналогічний або вказати які ТМ Ви будете розглядати, як аналоги.
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше звернення внесені та оприлюднені зміни до тендерної документації
Постачання товару
Дата подання: 13 вересня 2023 15:42
Дата відповіді: 15 вересня 2023 12:15
Добрий день.Постачання товару до кінця 2024 року, це серйозно? Як на рахунок цін? Їх не можливо втримати на такий довгий період. Надіємось це помилкова вимога?
Відповідь: Шановний Учаснику, на Ваше запитання пояснюємо наступне.
Закупівля товару, визначеного в предметі закупівлі, обґрунтовані необхідністю забезпечення безвідмовної роботи обладнання ЗНС, а саме для виконання ремонту автоматики 1ШЩ3 дизель-генераторів на об’єктах ТРЛК-2, ТРЛК-3, ТРЛК-5, ТРЛК-6 служби СНС Украероруху.
Ці товари вже зараз потрібні на підприємстві, тому в п. 5.1. Проєкту Договора (Додаток 4 до тендерної документації) та Технічному завданню (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено, що «Поставка Товару здійснюється партіями на підставі письмових заявок Покупця, в яких зазначається місце поставки, кількість тощо. Строк поставки Товару (партії) не повинен перевищувати 60 (шістдесят) днів після одержання Постачальником письмової заявки Покупця.». Тому заявка може бути подана постачальнику вже після укладення договору.
Але ми розуміємо, що здійснюємо закупівлю в умовах режиму воєнного стану і це може впливати на можливість постачальників поставляти товар, тому передбачено, що строк поставки товару не повинен перевищувати 60 днів після одержання постачальником письмової заявки покупця та передбачена можливість постачання партій товару. Також це впливає на можливість здійснення витрат замовника, який проводить заходи, спрямовані на стабілізацію фінансово-економічного становища та поновлення можливості виконання своїх зобов’язань по виплатам. Тому в п. 1.4.4 Тендерної документації зазначено, що «Строк поставки товару: орієнтовно до 31.12.2024»
Закупівля товару, визначеного в предметі закупівлі, обґрунтовані необхідністю забезпечення безвідмовної роботи обладнання ЗНС, а саме для виконання ремонту автоматики 1ШЩ3 дизель-генераторів на об’єктах ТРЛК-2, ТРЛК-3, ТРЛК-5, ТРЛК-6 служби СНС Украероруху.
Ці товари вже зараз потрібні на підприємстві, тому в п. 5.1. Проєкту Договора (Додаток 4 до тендерної документації) та Технічному завданню (Додаток 3 до тендерної документації) зазначено, що «Поставка Товару здійснюється партіями на підставі письмових заявок Покупця, в яких зазначається місце поставки, кількість тощо. Строк поставки Товару (партії) не повинен перевищувати 60 (шістдесят) днів після одержання Постачальником письмової заявки Покупця.». Тому заявка може бути подана постачальнику вже після укладення договору.
Але ми розуміємо, що здійснюємо закупівлю в умовах режиму воєнного стану і це може впливати на можливість постачальників поставляти товар, тому передбачено, що строк поставки товару не повинен перевищувати 60 днів після одержання постачальником письмової заявки покупця та передбачена можливість постачання партій товару. Також це впливає на можливість здійснення витрат замовника, який проводить заходи, спрямовані на стабілізацію фінансово-економічного становища та поновлення можливості виконання своїх зобов’язань по виплатам. Тому в п. 1.4.4 Тендерної документації зазначено, що «Строк поставки товару: орієнтовно до 31.12.2024»
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій