Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 (послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Поточний ремонт естакадного з’їзду з Дніпровського узвозу на Набережне шосе біля станції метро «Дніпро»)
Очікувана вартість
437 306,00 UAH
UA-2023-09-12-002165-a ● 975ee764698e436d8e49e2a3b1126dba
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862547 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2023 10:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 437 306,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 373,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Поточний ремонт естакадного з’їзду з Дніпровського узвозу на Набережне шосе біля станції метро «Дніпро»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, Київська область, и.Київ, Балансові об'єкти Замовника в м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2023 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2023 10:12 |
Додаток_6.doc | |
12 вересня 2023 10:12 |
Додаток_5.doc | |
12 вересня 2023 10:12 |
Додаток_4.doc | |
12 вересня 2023 10:12 |
Тендерна документація.doc | |
12 вересня 2023 10:12 |
Додаток_3.doc | |
12 вересня 2023 10:12 |
Додаток_2.doc | |
12 вересня 2023 10:12 |
Додаток_1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення вимог
Дата подання: 12 вересня 2023 11:03
Дата відповіді: 14 вересня 2023 13:27
Шановний замовник, прошу уточнити вимогу щодо наявності кваліфікації у працівників: "Наявність кваліфікаційного сертифікату провідного інженера технічного нагляду (за класом наслідків СС-3) з досвідом роботи по технічному нагляду на мостах та шляхопроводах не менше 5 років,з підтвердженням досвіду - дозволом на виконання робіт (не менше 1 дозволу на кожного спеціаліста)", чим обумовлена та обґрунтована ця вимога та чи не є вона дискримінаційною? Чи обов'язковою є вимога щодо: "Учасник надає інформацію стосовно договорів щодо здійснення технічного нагляду по об’єктах будівництва, реконструкції, капітального/поточного ремонту мостів, шляхопроводів в межах міст або інших населених пунктів" - уточніть будь ласка чи обов'язкове місцерозташування об'єкту будівництва саме в межах міста чи населеного пункту, чи що ви мали на увазі? Також прошу уточнити вимогу щодо наявності у в учасника закупівлі матеріально-технічної бази та технологій: ця вимога стосується тільки наявності програмного комплексу АВК5 або іншого пк, що взаємодіє з АВК 5?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до чинного законодавства, у процедурах закупівлі, зокрема, й у відкритих торгах з Особливостями, учасники мають відповідати кваліфікаційним критеріям.
Кваліфікаційні критерії - це вимоги, які замовник встановлює до учасників державних закупівель. Вони допомагають Замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи у потрібному замовникові обсязі.
Встановлення таких кваліфікаційних критеріїв визначено статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, це:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Другий критерій допомагає замовнику переконатися, що у учасника є кваліфіковані працівники що виконували подібні договори і зможуть впоратися із договором про закупівлю за оголошеним предметом.
Останній критерій допомагає замовнику переконатися, що учасник вже виконував подібні договори і зможе впоратися із договором про закупівлю за оголошеним предметом.
Отже, учасник має надати інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації згідно зазначених вимог та подати саме договір за аналогічним предметом. Зазначені вимоги є об’єктивно необхідними для забезпечення якісного виконання Учасником договору, який є предметом зазначеної закупівлі.
Щодо уточнення вимоги наявності в учасника закупівлі матеріально-технічної бази та технологій: ця вимога стосується тільки наявності програмного комплексу АВК5 або іншого пк, що взаємодіє з АВК 5 повідомляємо, що Учасником надається сканована довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідного для надання послуг.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того повідомляємо, що відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, зазначені вимоги є обґрунтованими та цілком доречними в даній закупівлі та не носять дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які здійснювали виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів взяти участь у даній закупівлі.
У відповідності до чинного законодавства, у процедурах закупівлі, зокрема, й у відкритих торгах з Особливостями, учасники мають відповідати кваліфікаційним критеріям.
Кваліфікаційні критерії - це вимоги, які замовник встановлює до учасників державних закупівель. Вони допомагають Замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи у потрібному замовникові обсязі.
Встановлення таких кваліфікаційних критеріїв визначено статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, це:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Другий критерій допомагає замовнику переконатися, що у учасника є кваліфіковані працівники що виконували подібні договори і зможуть впоратися із договором про закупівлю за оголошеним предметом.
Останній критерій допомагає замовнику переконатися, що учасник вже виконував подібні договори і зможе впоратися із договором про закупівлю за оголошеним предметом.
Отже, учасник має надати інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації згідно зазначених вимог та подати саме договір за аналогічним предметом. Зазначені вимоги є об’єктивно необхідними для забезпечення якісного виконання Учасником договору, який є предметом зазначеної закупівлі.
Щодо уточнення вимоги наявності в учасника закупівлі матеріально-технічної бази та технологій: ця вимога стосується тільки наявності програмного комплексу АВК5 або іншого пк, що взаємодіє з АВК 5 повідомляємо, що Учасником надається сканована довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідного для надання послуг.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Крім того повідомляємо, що відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд.
Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також з метою максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі, зазначені вимоги є обґрунтованими та цілком доречними в даній закупівлі та не носять дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які здійснювали виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів взяти участь у даній закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальна корпорація "Київавтодор" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальна корпорація "Київавтодор" #03359026 |
Переможець |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2023 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 15:13
|
10-05 КК КИЇВАВТОДОР.pdf | укладений |
06 жовтня 2023 15:12
|