Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький заклад дошкільної освіти №47 «Дзвіночок» Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 26216022 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. С. Бандери 20/2 |
Контактна особа: |
Левицька Наталія Миколаївна +380382638021 dnzkhm47@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2023 17:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 24 277 810,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 121 389,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Сума забезпечення: 50 000,00 (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.).Строк дії забезпечення: 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом платіжної інструкції та/або платіжного доручення, щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком та оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (що надається у складі тендерної пропозиції), щодо строку грошового забезпечення гарантії та її реквізитів завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію.Пропозиції, в складі яких відсутнє забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей.Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно вимог тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Хмельницький заклад дошкільної освіти №47 "Дзвіночок" Хмельницької міської ради Хмельницької області (код ЄДРПОУ – 26216022), 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. С.Бандери, буд.20/2, IBAN; UA 988201720344221004400147013, в ДКСУ м.Київ, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії.Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) сплата бенефіціару суми гарантії; 2) отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; 3) отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - відмови принципалом продовжити термін дії пропозиції на вимогу бенефіціара продовжити термін дії тендерної пропозиції; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей та п.п. 3.3.4. п. 3 Розділу III цієї тендерної документації.Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3) ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. 4) ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2023 17:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2023 17:42 |
Додаток 5 проект договору.docx | |
11 вересня 2023 17:42 |
ТД утеплення.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000009 ● 172598b48e8140f7bdb994a48b53d2a8
- Статус: завершено ● Дата: 30 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2023-09-11-013596-a 11.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 14:43:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт з утеплення будівлі Хмельницького закладу дошкільної освіти № 47 «Дзвіночок» Хмельницької міської ради по вул. Степана Бандери, 20/2, м. Хмельницький, Хмельницької області на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до опалювального сезону» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-11-013596-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-08 17:05:18
Пояснення на запит
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках
моніторингу (рішення про початок моніторингу від 31.10.2023 року) закупівлі «Капітальний
ремонт з утеплення будівлі Хмельницького закладу дошкільної освіти № 47 «Дзвіночок»
Хмельницької міської ради по вул. Степана Бандери, 20/2, м. Хмельницький, Хмельницької області на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до опалювального сезону» (UA-2023-09-11-013596-a) » повідомляємо наступне:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-
кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти,
тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних
призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та
визначено його очікувану вартість: Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до рішення сесії Хмельницької міської ради від 28.03.2023 року № 8 та Довідки про зміни до кошторису на 2023 рік №215 від 04.04.2023 року. Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, замовником проведено відкриті торги. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта: «Капітальний ремонт з утеплення будівлі Хмельницького закладу дошкільної освіти № 47 «Дзвіночок» Хмельницької міської ради по вул. Степана Бандери, 20/2, м. Хмельницький, Хмельницької області на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до опалювального сезону», що підтверджений Експертним звітом (позитивним) ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" №1988/23Є від 21 серпня 2023, з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації. Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі зведеного кошторисного
розрахунку. Всього по зведеному кошторисному розрахунку сума становить –25828390,00
грн. з врахуванням витрат на здійснення технічного нагляду, проектних робіт, експертизи
проектної документації, витрат на здійснення авторського нагляду. Сума очікуваної вартості закупівлі становить – 24277810.60 без врахування витрат на здійснення технічного нагляду, проектних робіт, експертизи проектної документації, витрат на здійснення авторського нагляду. Перелік та вимоги до робіт, що є предметом закупівлі, встановлені в проєктно-кошторисній документації, що розроблена згідно з положеннями законодавства, вимогами будівельних норм, стандартів, правил та з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281. Проєктно-кошторисна документація містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об`єктів будівництва. Відповідно до ч.1 ст.877 Цивільного кодексу України, Підрядник зобов`язаний здійснювати будівництво та пов`язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (перелік та види робіт) зазначені,виходячи із вимог проєктно-кошторисної документації.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного
розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних
та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних
призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.:
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних,
якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація,зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизований електронний майданчик оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону. Отже, Закон не покладає обов’язку на замовника оприлюднювати додатково інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі на сторінці веб-сайту. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має
оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Оскільки приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710
стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту, окрім цього Замовник не є розпорядником державних коштів,а отже не підпадає під категорії постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" |
23 764 611,96
UAH з ПДВ
|
23 764 611,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" #39314325 |
Переможець |
23 764 611,96
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2023 15:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 вересня 2023 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 12:10
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
19 березня 2024 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 10:20
|
дод угода роботи.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 13:04
|
Додаток "Договірна ціна".pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 13:01
|
Протокол техпомилка.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2023 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2023 16:20
|
Договір | укладений |
12 жовтня 2023 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В оприлюдненому договорі, відсканований Додаток «Договірна ціна» має погану якість зображення з нерозбірливою інформацією, у зв’язку з чим виникла необхідність оформлення відповідного протоколу та виправити помилку. |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення п.2.2 Договору: "Сума бюджетних призначень на 2023р. становить 8510964.37 (Вісім мільйонів п'ятсот десять тисяч дев'ятсот шістдесят чотири гривні 37 коп.) з ПДВ, на 2024рік 15253647, 59 (П'ятнадцять мільйонів двісті п'ятдесят три тисячі шістсот сорок сім гривень 59 коп) з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони за спільною згодою, керуючись умовами п. 16.10, розділу 16 Договору та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» вирішили внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |