Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №21 «Волошка» Сумської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Суми, вул. Данила Галицького, 51» (ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)
Очікувана вартість
6 561 296,40 UAH
UA-2023-09-11-013419-a ecc9b0126eb242908cea3eb68bf30162
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Білопільська

+380669145129 ukb.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00433331
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Контактна особа: Олександра Білопільська
+380669145129
ukb.zakupki@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2023 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2023 10:00
Очікувана вартість: 6 561 296,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 612,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №21 «Волошка» Сумської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Суми, вул. Данила Галицького, 51» (ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Данила Галицького, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Пiсляоплата 30 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 вересня 2023 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2023 11:54
ТД Волошка зміни від 15.09.2023.docx
15 вересня 2023 11:54
Перелік зміни 15.09.2023.docx
11 вересня 2023 17:24
Відомість ресурсів Волошка.xlsx
15 вересня 2023 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2023 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2023 11:54
ТД Волошка зміни від 15.09.2023.docx
11 вересня 2023 17:24
Тендерна документація Волошка від 11.09.2023.docx
15 вересня 2023 11:54
Перелік зміни 15.09.2023.docx
11 вересня 2023 17:24
Відомість ресурсів Волошка.xlsx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-08-000028 ● c8252dea30fd449c8eda3c1018a33eed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2023 14:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.11.2023 № 66-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 08.11.2023 № 66-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2023-09-11-013419-a від 11.09.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-14 12:18:01

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №21 «Волошка» Сумської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Суми, вул. Данила Галицького, 51» (ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-11-013419-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-15 14:23:17

Відповідь на запит

У відповідь на запит про надання пояснення повідомляємо.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Проєктна документація розроблена на підставі завдання замовника на проєктування та листа замовлення № 306/09.04 від 31.07.2023 року. Проєктною документацією по об’єкту: «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №21 «Волошка» Сумської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Суми, вул. Данила Галицького, 51» передбачено виконання демонтажних та опоряджувальних робіт, робіт по відновленню вхідних груп, заміні дверних блоків, електромонтажних робіт, робіт з влаштування внутрішніх мереж водопроводу і каналізації та влаштування вентиляції.
Визначення очікуваної вартості проведено Замовником на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, та експертного звіту (позитивного) від 23.08.2023 №3360 щодо розгляду проєктної документації на будівництво об’єкта «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №21 «Волошка» Сумської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Суми, вул. Данила Галицького, 51», виданого ТОВ «Центр експертизи». На підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №21 «Волошка» Сумської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Суми, вул. Данила Галицького, 51», Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля UA-2023-09-11-013419-a) розміщено 14.09.2023 на сайті Сумської міської ради за посиланням https://smr.gov.ua/uk/miska-vlada/tsentr-koordinatsiji-derzhavnikh-zakupivel/376-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-iakisni-kharakterystyky-predmetiv-zaukipivli/20261-ochikuvana-vartist-i-tekhnichni-ta-yakisni-kharakteristiki-predmetiv-zakupivli.html

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-21 12:11:53

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №21 «Волошка» Сумської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Суми, вул. Данила Галицького, 51» (ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-09-11-013419-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
За результатами процедури закупівлі між Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради та ТОВ «Сумимостобуд» укладено договір про закупівлю робіт за державні кошти від 06.10.2023 за №13/23 на «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №21 «Волошка» Сумської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Суми, вул. Данила Галицького, 51» з терміном виконання до 31.12.2023 року (далі - договір).
В подальшому до договору укладено додаткову угоду за №1 від 09.10.2023, у якій вказано, що сторони у зв’язку із затримкою фінансування керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей №1178 дійшли згоди про продовження терміну дії договору до 31.12.2024 року.
При цьому, необхідно зазначити, що згідно підпункту 4 пункту 19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
У зв’язку з вище викладеним прошу надати пояснення та документи (документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження) на підставі яких укладено додаткову угоду від 09.10.2023 за №1 та продовжено термін дії договору до 31.12.2024 року ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-22 19:57:07

Відповідь на запит

За результатами процедури закупівлі між Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради (далі – Управління) та ТОВ «Сумимостобуд» укладено договір про закупівлю робіт за державні кошти від 06.10.2023 №13/23 (далі - Договір) на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №21 «Волошка» Сумської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Суми, вул. Данила Галицького, 51» з терміном виконання до 31.12.2023 року.
Фінансування за цим Договором здійснюється по КПКВК 1511010 згідно з рішенням Сумської міської ради №3733-МР від 31.05.2023 року.
Кошторисом Управління на 2023 рік по КПКВК 1511010 «Надання дошкільної освіти», затвердженим 09.06.2023 керуючою справами виконавчого комітету Сумської міської ради, затверджено видатки за КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» в загальній сумі 48000000,00 гривень. Розрахунком до кошторису на 2023 рік по головному розпоряднику коштів – Управлінню по КПКВК 1511010 «Надання дошкільної освіти» передбачено обсяг капітальних вкладень бюджету міської ТГ по об’єкту «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №21 «Волошка» Сумської міської ради за адресою: Сумська обл., м. Суми, вул. Данила Галицького, 51» в сумі 4154373,00 гривень (сканкопія кошторису та розрахунку до кошторису на 2023 рік додаються).
Виходячи з наявного фінансування в абзаці другому пункту 3.1. Договору було визначено, що ціна робіт, запланованих на 2023 рік (договірна ціна, додаток №2 до Договору), становить 3995882,40 грн, тоді як загальна ціна договору становить 6495684,00 грн, тобто наявного фінансування недостатньо для оплати у 2023 році виконаних будівельно-монтажних робіт на суму 2499799,60 гривень.
Враховуючи викладене, було укладено додаткову угоду №1 від 09.10.2023 до Договору, в пункті 1.1 якої зазначено, що у зв’язку із затримкою фінансування Замовника Сторони відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), дійшли згоди про продовження дії договору до 31.12.2024 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області привести умови договору від 06.10.2023 за №13/23 (із внесеними змінами) у відповідність до умов тендерної документації та поданої пропозиції ТОВ «Сумимостобуд», в частині терміну виконання робіт до 31.12.2023, повідомляємо, що Замовником - Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради укладено Додаткову угоду №2 до Договору від 06.10.2023 за №13/23. Додаткову угоду оприлюднено в електронній системі закупівель. Внести зміни щодо строку дії договору та строку виконання робіт в електронній системі не є можливим, тому що дія подовження строку є незворотною, а отже змінити 2024 рік на 2023 рік уже не ж можливим враховуючи функціонал електронної системи публічних закупівель. Проте юридично строк дії договору Додатковою угодою №2 змінено до 31.12.2023 року. На зобов’язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень підпункту 4 пункту 19 Особливостей №1178, повідомляємо, що Замовником - Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради детально опрацьовано вимоги пункту 19 Особливостей №1178. Замовником будуть здійснені всі необхідні заходи для недопущення таких порушень в подальшому. Уповноваженою особою опрацьована законодавча база. Також, до проекту тендерної документації, для подальших оголошень закупівель внесені відповідні зміни.

2023-12-04 22:04:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

порушення усунуто

2023-12-06 11:10:06

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Сумимостобуд 6 495 684,00
UAH з ПДВ
6 495 684,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 вересня 2023 10:48
Електронний підпис
28 вересня 2023 10:46
Довідка торгівля людьми.pdf
28 вересня 2023 10:46
Довідка корупція.zip
28 вересня 2023 10:46
Довідка корупція 2.zip
28 вересня 2023 10:46
Довідка Абз.14.pdf
26 вересня 2023 16:52
Електронний підпис
26 вересня 2023 16:49
Кошторис загальний.pdf
26 вересня 2023 16:07
Документи досвід.pdf
26 вересня 2023 16:07
Довідка досвід.pdf
20 вересня 2023 08:19
Електронний підпис
20 вересня 2023 08:02
15.1. СМ 4 кв. 2022.pdf
20 вересня 2023 08:02
15. СМ 2022 кв. 4 квит.pdf
20 вересня 2023 08:02
13. Довідка досвід.pdf
20 вересня 2023 08:02
11.Звіт по ISO 45001.pdf
20 вересня 2023 08:02
10. ISO 45001.pdf
20 вересня 2023 08:02
9.3. Накази_ договора.pdf
20 вересня 2023 08:02
9.1. Дипломи ІТР.pdf
20 вересня 2023 08:02
9. Довідка працівники.pdf
20 вересня 2023 08:02
8.1. техніка.7z
20 вересня 2023 08:02
8. Довідка обладнання.pdf
20 вересня 2023 08:02
7. Згода з проєктом дог.pdf
20 вересня 2023 08:02
6. Довідка субпідрядник.pdf
20 вересня 2023 08:02
4. Тех. завдання.pdf
20 вересня 2023 08:02
3. Згода з тех. завданням.pdf
20 вересня 2023 08:02
2. Абз. 14.pdf
20 вересня 2023 08:02
1. Довідка п.47 Ос.pdf
20 вересня 2023 08:02
Звіт.7z.asice.zip
20 вересня 2023 08:02
24. Кошторис_compressed.pdf
20 вересня 2023 08:02
23. Довідка склад.pdf
20 вересня 2023 08:02
21. Рішення на Безручко.pdf
20 вересня 2023 08:02
20. Звіт по ISO 14000.pdf
20 вересня 2023 08:02
19. ISO 14001.pdf
20 вересня 2023 08:02
18. Захист довкілля.pdf
20 вересня 2023 08:02
16. Установчі СМБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумимостобуд

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Сумимостобуд
#21118361
Переможець 6 495 684,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2023 13:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2023 16:59

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно вимог пункту 3.4. Проекту договору викладеному в Додатку 3 Тендерної документації: «3.4. Договірна ціна робіт динамічна і може переглядатися сторонами у межах загальної договірної ціни у разі виникнення наступних обставин: - обставини непереборної сили; - виявлення безперечних помилок в проектній документації; - виникнення необхідності заміни проектних рішень в ході виконання робіт; - прийняття нових законодавчих і нормативних актів, що впливають на вартість робіт; - зміна вартості матеріально-технічних ресурсів та робіт, що надаються Підряднику третіми особами.». Учасником в складі тендерної пропозиції подано договірну ціну та розрахунки до неї. Проте, розрахована учасником договірна ціна є твердою, і до твердої ціни включено кошти на покриття ризиків. Для виправлення даної невідповідності учасник повинен подати розрахунок договірної ціни та розрахунків до неї за динамічною ціною, при цьому не включаючи до неї кошти на покриття ризиків. Також, предмет закупівлі не повинен бути змінений при повторному поданні розрахунків. Документи, які має надати учасник з врахуванням виправлення зазначених невідповідностей: «На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник надає відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами): - «Договірна ціна»; - об’єктний кошторис; - локальні кошториси до «Договірної ціни»; - розрахунки до документа «Договірна ціна»; - підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів». 2. Згідно Додатку 1 тендерної документації учасник мав надати підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. При цьому, учасником в складі тендерної документації не надано документального підтвердження виконання таких робіт: «влаштування внутрішніх мереж водопроводу». Для виправлення зазначеної невідповідності учасник має надати повторно наступні документи з врахуванням невідповідності (повторно надати необхідно ті документи, до яких учасник вносить зміни або надає нові документи для підтвердження): «3. Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник має надати наступні документи (інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена): 3.1. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічного договору/договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору, його адреса та контактний номер телефону, предмет договору, перелік основних видів робіт, що виконувалися, строки виконання. Аналогічним слід вважати договір підряду укладений учасником протягом 2017-2023 років, в межах якого (в межах яких) виконувались зазначені види робіт: - демонтажні роботи; - опоряджувальні роботи; - встановлення дверних блоків; - електромонтажні роботи; - влаштування внутрішніх мереж водопроводу і каналізації; - влаштування вентиляції. Досвід виконання аналогічного договору може бути підтверджено одним або декількома договорами, головне щоб учасник мав досвід виконання усіх видів робіт зазначених вище. 3.2. Копії аналогічних договорів зазначених у довідці пункту 3.1 цього Додатку. 3.3. Акти приймання-виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, які містять інформацію про виконання зазначених у пункті 3.1 цього Додатку видів робіт в межах наданих аналогічних договорів. Також, подаються довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Довідка КБ-3) щодо кожного аналогічного договору. 3.4. Відгук від замовників згідно довідки, з інформацією про: предмет Договору, суму/вартість виконаних робіт, перелік робіт, строки виконання робіт згідно договору, відповідність виконаних робіт вимогам договору. Відгук має бути виданий – після дати оголошення процедури закупівлі. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору, у разі якщо вони не містять інформації згідно вимог цієї тендерної документації. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.».

Документи

27 вересня 2023 13:24
Довідка НАЗК
27 вересня 2023 13:24
Електронний підпис
20 вересня 2023 10:00
Звіт з ЄДР (припинено)
20 вересня 2023 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2023 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сумимостобуд
#21118361
6 495 684,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2023 13:24
Довідка НАЗК
27 вересня 2023 13:24
Електронний підпис
20 вересня 2023 10:00
Звіт з ЄДР (припинено)
20 вересня 2023 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 13:57
Додаткова угода №4 Договір №13-23.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 13:41
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2023 21:58
Додаткова №2 Волошка.pdf зміни до договору
04 грудня 2023 21:54
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2023 11:50
Додаткова угода №1 Договір №13-23.pdf зміни до договору
10 жовтня 2023 11:48
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2023 11:37
Договір №13-23.pdf укладений
10 жовтня 2023 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з затрискою фінансування Сторонами узгодженно подовження строку виконання договору до 31.12.2024 року.
Номер договору про закупівлю: 13/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатковою угодою сторонами приведено умови договору від 06.10.2023 за №13/23 (із внесеними змінами) у відповідність до умов тендерної документації та поданої пропозиції ТОВ «Сумимостобуд», в частині терміну виконання робіт до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 13/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із зверненням Підрядника
Номер договору про закупівлю: 13/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML