Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для розвитку комплексної системи відеоспостереження та системи забезпечення безпеки
Очікувана вартість
6 993 183,00 UAH
UA-2023-09-11-013374-a b3f1d1e5072043e39b830702ad882ddd
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ДОРОШЕНКО Алла Петрівна

380674493064 sprosh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 31024875
Місцезнаходження: 03186, Україна , м. Київ обл., вулиця Левка Мацієвича, будинок 3
Контактна особа: ДОРОШЕНКО Алла Петрівна
380674493064
sprosh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2023 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2023 10:00
Очікувана вартість: 6 993 183,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 931,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (зазначається тендерна документація та протокол уповноваженої особи, яким вона затверджена); - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; - назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; - назву банку бенефіціара та адресу – Акціонерне товариство «Ощадбанк», вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01601, IBAN: UA393226690000026002300367381»; - дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії по 01.02.2024 включно». - гарантія не може бути відкликана гарантом»; - умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання договору»; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». - розмір забезпечення виконання договору: 5 % від вартості договору. Банківська гарантія надається Замовнику або в паперовому вигляді або у електронному (у вигляді електронного документу). У разі надання банківської гарантії в паперовому вигляді, то вона надається замовнику за адресою: КП «Інформатика», 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, тел.(044) 366-86-54; У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, то вона надсилається на електронну адресу замовника: informatika@kmda.gov.ua Відповідальна особа за отримання вищезазначених документів – начальник сектору діловодства Копитіна Інна Юріївна, контактний телефон (093) 427-56-17; Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (або у вигляді електронного документу) відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 комплект
Комплект комутаційного обладнання тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32522000-8 — Телекомунікаційне обладнання
16 комплект
Комплект комутаційного обладнання тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32522000-8 — Телекомунікаційне обладнання
3 комплект
Комплект комутаційного обладнання тип 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32522000-8 — Телекомунікаційне обладнання
3 комплект
Комплект комутаційного обладнання тип 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32522000-8 — Телекомунікаційне обладнання
1 комплект
Комплект комутаційного обладнання тип 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32522000-8 — Телекомунікаційне обладнання
1 комплект
Комплект комутаційного обладнання тип 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32522000-8 — Телекомунікаційне обладнання
1 комплект
Комплект комутаційного обладнання тип 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32522000-8 — Телекомунікаційне обладнання
2 комплект
Комплект комутаційного обладнання тип 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32522000-8 — Телекомунікаційне обладнання
7 комплект
Комплект комутаційного обладнання тип 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32522000-8 — Телекомунікаційне обладнання
2 штуки
Комутатор тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32522000-8 — Телекомунікаційне обладнання
21 штуки
Міні-бокс тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32522000-8 — Телекомунікаційне обладнання
134 штуки
Карта пам'яті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32522000-8 — Телекомунікаційне обладнання
9800 метри
Кабель типу 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32521000-1 — Телекомунікаційні кабелі
42687 метри
Кабель оптичний типу 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32521000-1 — Телекомунікаційні кабелі
5500 метри
Кабель оптичний типу 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32521000-1 — Телекомунікаційні кабелі
1500 метри
Кабель оптичний типу 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32521000-1 — Телекомунікаційні кабелі
41553 метри
Провід СИП-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32521000-1 — Телекомунікаційні кабелі
865 метри
Кабель типу 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32521000-1 — Телекомунікаційні кабелі
900 метри
Кабель типу 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32521000-1 — Телекомунікаційні кабелі
400 метри
Кабель типу 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32521000-1 — Телекомунікаційні кабелі
150 метри
Кабель типу 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 32521000-1 — Телекомунікаційні кабелі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюються Покупцем протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару за кожною заявкою Покупця та видаткової накладної на рахунок Постачальника. Акт приймання-передачі Товару та видаткова накладна укладається та підписується Сторонами за фактично поставлений Товар передбачений у заявці направленій Покупцем. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 вересня 2023 17:25

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (зазначається тендерна документація та протокол уповноваженої особи, яким вона затверджена); - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; - назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; - назву банку бенефіціара та адресу – Акціонерне товариство «Ощадбанк», вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01601, IBAN: UA393226690000026002300367381»; - дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії по 01.02.2024 включно». - гарантія не може бути відкликана гарантом»; - умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання договору»; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». - розмір забезпечення виконання договору: 5 % від вартості договору. Банківська гарантія надається Замовнику або в паперовому вигляді або у електронному (у вигляді електронного документу). У разі надання банківської гарантії в паперовому вигляді, то вона надається замовнику за адресою: КП «Інформатика», 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, тел.(044) 366-86-54; У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, то вона надсилається на електронну адресу замовника: informatika@kmda.gov.ua Відповідальна особа за отримання вищезазначених документів – начальник сектору діловодства Копитіна Інна Юріївна, контактний телефон (093) 427-56-17; Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (або у вигляді електронного документу) відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
15 вересня 2023 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2023 16:55
Перелік змін в ТД по Обладнання СБ.docx
15 вересня 2023 16:55
11.1_32520000_4_ТД_Обладнання_СБ_із змінами.docx
15 вересня 2023 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2023 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2023 16:55
Перелік змін в ТД по Обладнання СБ.docx
15 вересня 2023 16:55
11.1_32520000_4_ТД_Обладнання_СБ_із змінами.docx
11 вересня 2023 17:23
11.1_32520000_4_ТД_Обладнання_СБ.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-09-12-000088 • 3f787e6c4d1f40abae3bad959e2d6afa
Автор звернення: Палічук Аліна Леонідівна
Дата створення звернення: 2023-09-12 22:10
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Завищення ціни. Розкрадання бюджету Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ. Неприпустимі витрати під час війни Так як діяльність компанії -КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Код ЄДРПОУ: 31024875 суттєві відрізняється від оборонної, чи реабілітаційної. В час війни подітні компанії мали бути скорочені, як неефективні, і неліквідні, т ананосять непоправиму шкоду цілісності країни, і обороздатності війска. Згідно аналізу діяльності і структурі замовлень на платформі ПРОЗОРРО https://dozorro.org/search?edrpou=31024875 замовлення носять вигляд рамдомних ( хаотично недоцільних) , і таких, які носять ризиковий характер, та слугують виводу капіталу з бюджету. Прошу перевірити штатний роспис і ФОНД оплати праці, порівняти з ефективністю діяльності - хто , коли , і які отримає блага , яка і коли громада відчує ефект, і як цей ефект впливає на обороздатність, і скільки створить нових робочих місць для фронтовиків на молоді.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-12-000019 • 9ec7125814bd42d99b9b1a7e01a4ae1b
Автор звернення: Сич Катерина Григорівна
Дата створення звернення: 2023-09-12 10:11
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Це некритична потреба! Така закупівля, а також інші закупівлі цього замовника за кодом ЄДРПОУ 31024875 - це зловживання чиновників місцевих влад і керівників комунальних і державних підприємств!! Така діяльність чиновників загрожує національній безпеці, бо нераціонально витрачає кошти! Відкрийте ЗУ "Про правовий режим воєнного стану" та ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні"! Там все написано, чим має займатись влада під час війни і куди в першу чергу спрямовувати кошти! Це демонструє наругу замовника над народом України! Витрата коштів платників податків на такі закупівлі знижує боєздатність української армії, демонструє приниження честі її воїнів, демотивує волонтерів і підприємців, паплюжить пам'ять полеглих на фронтах і вбитих цивільних громадян! Цей замовник, а саме КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАТИКА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), який не має ніякого відношення до Сил оборони, вперто, цинічно та рандомно на платформі Прозорро виставляє тендери на закупівлі телекомунікаційного обладнання на десятки мільйонів, в той час як на лінії бойового зіткнення на півдні та сході нашої країни наші ВОЇНИ потребують нескінченної кількості дронів, автомобілів, медичних засобів.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-09-12-000007 • adf0a6edfadc44b9be17e4bdf67db20e
Автор звернення: Подосіннікова Наталя Іванівна
Дата створення звернення: 2023-09-12 00:15
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Завищення ціни. Розкрадання бюджету Вимагаю зупинити цей кримінал під час війни. Кошти повинні йти на обороноздатність країни. Це гроші платників податків, зокрема мої. Вимагаю зупинити процедуру та перенаправити на військові цілі, закупівлю засобів захисту, медичних засобів для потреб ЗСУ. Неприпустимі витрати під час війни
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-03-000013 ● 0580962bee6b434fb14165b60c69f6b4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 листопада 2023 14:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


03.11.2023 № 100-З

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 03.11.2023 № 100-З

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг

UA-2023-09-11-013374-a, яку проводить Комунальне підприємство ""Інформатика"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до Висновку. Комунальне підприємство «Інформатика», ознайомившись з висновком Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-11-013374-a, керуючись ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», надає свої аргументовані заперечення. Так, за результатами здійсненого моніторингу державним аудитором встановлено порушення пункту 43, абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Вважаємо такий висновок необґрунтованим, безпідставним та таким, що не відповідає фактичним обставинам та матеріалам, що містяться в електронній системі закупівель, з огляду на таке. І. Державним аудитором стверджується – «що відповідно до пп. 2 п. 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати акти або накладні, що свідчать про виконання договорів та які містять посилання на номери договорів. В порушення вищезазначених вимог учасником у складі пропозиції надано видаткові накладні від грудня 2022 року № 6. та від 20.07.2023 № 2 без наявності в них посилань на номери договорів, які надано для підтвердження виконання аналогічних договорів.» По-перше. Відповідно до частини 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерській облік» Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: - назву документа (форми); - дату складання; - назву підприємства, від імені якого складено документ; - зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; - посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; - особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Залежно від характеру господарської операції та технології обробки облікової інформації до первинних документів можуть включатися додаткові реквізити (печатка, номер документа, підстава для здійснення операції тощо). Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Крім того, варто відмітити, що дані наведені у наданих Учасником видаткових накладних за переліком (найменуванням) вартістю та кількості повністю співпадають з даними, що наведені у договорі та відповідних додатків до нього. Вказаний факт беззаперечно дав підстави для висновку про достатність інформації для підтвердження висновку про наявність необхідного досвіду у Учасника. Водночас, формальні неточності не давали підстав для твердження про наявність невідповідностей Тендерній документації, а отже й рішення про виявлення недоліків було б не правомірним. По-друге. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ СІСТЕМ" надало: - скановану копію договору про закупівлю товарів від 14.12.2022 № 16-12; - скановану копію видаткової накладної від грудня 2022 № 6; - скановану копію листа-відгуку до договору від 14.12.2022 № 16-12 про підтвердження виконання всіх умов договору в повному обсязі; - скановану копію договору про закупівлю товарів від 19.07.2023 № 21-07; - скановану копію видаткової накладної від 20.07.2023 № 2; - скановану копію листа-відгуку до договору від 19.07.2023 № 21-07 про підтвердження виконання всіх умов договору в повному обсязі. Отже, оскільки зазначення номеру договору у видатковій накладній відповідно до частини 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерській облік» не є обов’язковим реквізитом, то вимагати в Учасника виправлення видаткової накладної та тим більше відхиляти тендерну пропозицію Учасника не має правових підстав. ІІ. Державний аудитор помилково констатує - у складі тендерної пропозиції учасником надано Листи відгуки за аналогічними договорами які не містять обов’язкові реквізити листів, а саме: номери та дати. Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. По-перше. Щодо відсутності у листах-відгуках Департаменту цивільного захисту, оборони та взаємодії з правоохоронними органами Київської обласної державної адміністрації до договорів від 14.12.2022 № 16-12 та від 19.07.2023 № 21-07 Замовник зазначає, що згідно з підпунктом 3 пункту 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав надати копії позитивних відгуків замовників за цими договорами, не встановлюючи форму подання листа-відгуку. Відповідно, відсутність реквізитів листів, а саме: номерів та дат, які, за помилковим твердженням державного аудитора, є обов’язковими, не є порушенням ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ СІСТЕМ" вимог тендерної документації (про що, окрім іншого також підтверджено і у рішенні Окружного адміністративного суду міста Києва від 04 грудня 2020 року № 640/16801/20 до закупівлі UA-2019-09-06-001739) По-друге. Скановані копії листів-відгуків до договорів від 14.12.2022 № 16-12 та від 19.07.2023 № 21-07 не є електронними документами у розумінні Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, та які подаються в електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, на чому наполягає державний аудитор, посилаючись на абзац 2 пункту 31 Особливостей, а є саме копіями паперових документів, що відскановані та подаються шляхом завантаження сканованих копій в електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, вважаємо висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-11-013374-a незаконним та необґрунтованим

2023-11-23 12:31:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 16 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 01 грудня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Дата публікації: 01 грудня 2023
Номер відкриття провадження: 320/11583/24
Дата відкриття провадження: 08 квітня 2024

Документи:

10 квітня 2024 17:10
Електронний підпис
01 грудня 2023 16:27
Позовна заява.jpg
01 грудня 2023 16:27
Опис.jpg
10 квітня 2024 17:10
Електронний підпис
01 грудня 2023 16:28
Електронний підпис
01 грудня 2023 16:27
Позовна заява.jpg
01 грудня 2023 16:27
Опис.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ СІСТЕМ" 6 612 483,36
UAH з ПДВ
6 612 483,36
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 вересня 2023 12:32
Електронний підпис
26 вересня 2023 12:30
6 Статут_КС.pdf
26 вересня 2023 12:30
2 Витяг МВС повний_07.09.2023.7z
25 вересня 2023 17:38
Електронний підпис
19 вересня 2023 17:04
Електронний підпис
19 вересня 2023 17:02
9 Квитанція №2 (2022).pdf
19 вересня 2023 17:02
27 Тех. вимоги.PDF
19 вересня 2023 17:02
32 Статут_КС.pdf
19 вересня 2023 17:02
31 Довідка про Ліцензію.PDF
19 вересня 2023 17:02
30 Проєкт договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ СІСТЕМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ СІСТЕМ"
#40823819
Переможець 6 612 483,36
UAH з ПДВ
26 вересня 2023 11:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2023 11:18

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: виявлена невідповідність: відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен був завантажити в електронну систему закупівель Тендерну пропозицію (Технічну частину) та відповідно до Додатку 5 до тендерної документації - Тендерну пропозицію (Комерційну частину). Учасником у складі своє тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель файли «10 Тендерна пропозиція (технічна частина).PDF» та «11 Тендерна пропозиція (комерційна частина).PDF», де в позиції № 9 Комплект комутаційного обладнання тип 9 зазначено Модуль SFPd-1SM-1310/1550nm-3SC, а у файлі «10 Тендерна пропозиція (технічна частина).PDF» ця позиція зазначена як Модуль SFPd-1SM-1550nm-20SC. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель виправлений файл «11 Тендерна пропозиція (комерційна частина).PDF», де в позиції № 9 Комплект комутаційного обладнання тип 9 буде зазначено Модуль SFPd-1SM-1550nm-20SC.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2023 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ СІСТЕМ"
#40823819
6 612 483,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2023 15:22
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2023 11:35
Додаткова угода № 2 до Договору 2102023 від 02.10.2023 (зменьшення ціни).PDF зміни до договору
24 листопада 2023 11:33
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2023 18:24
Договір поставки № 2102023 від 02.10.2023.pdf укладений
02 жовтня 2023 18:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни у пункт 3.1, 3.2 Договору, у Додаток 2 «Специфікація» до Договору
Номер договору про закупівлю: 2102023
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 286 672,74
UAH (в тому числі ПДВ 1 047 778,79 UAH)