Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , м. Київ обл., вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
Контактна особа: |
ДОРОШЕНКО Алла Петрівна 380674493064 sprosh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2023 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 993 183,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 931,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії (у формі електронного або паперового документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія має містити: - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (зазначається тендерна документація та протокол уповноваженої особи, яким вона затверджена); - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua; - назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; - назву банку бенефіціара та адресу – Акціонерне товариство «Ощадбанк», вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01601, IBAN: UA393226690000026002300367381»; - дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії по 01.02.2024 включно». - гарантія не може бути відкликана гарантом»; - умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання договору»; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною». - розмір забезпечення виконання договору: 5 % від вартості договору. Банківська гарантія надається Замовнику або в паперовому вигляді або у електронному (у вигляді електронного документу). У разі надання банківської гарантії в паперовому вигляді, то вона надається замовнику за адресою: КП «Інформатика», 03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, тел.(044) 366-86-54; У разі надання банківської гарантії в електронному вигляді, то вона надсилається на електронну адресу замовника: informatika@kmda.gov.ua Відповідальна особа за отримання вищезазначених документів – начальник сектору діловодства Копитіна Інна Юріївна, контактний телефон (093) 427-56-17; Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (або у вигляді електронного документу) відповідного документа (протоколу, наказу, доручення, довіреності тощо). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32520000-4: Телекомунікаційні кабелі та обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюються Покупцем протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару за кожною заявкою Покупця та видаткової накладної на рахунок Постачальника. Акт приймання-передачі Товару та видаткова накладна укладається та підписується Сторонами за фактично поставлений Товар передбачений у заявці направленій Покупцем. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 16:55 |
Перелік змін в ТД по Обладнання СБ.docx | |
15 вересня 2023 16:55 |
11.1_32520000_4_ТД_Обладнання_СБ_із змінами.docx |
15 вересня 2023 16:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 вересня 2023 16:55 |
Перелік змін в ТД по Обладнання СБ.docx
|
|||
15 вересня 2023 16:55 |
11.1_32520000_4_ТД_Обладнання_СБ_із змінами.docx
|
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-03-000013 ● 0580962bee6b434fb14165b60c69f6b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2023 14:38 |
Н А К А З
03.11.2023 № 100-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 03.11.2023 № 100-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-09-11-013374-a, яку проводить Комунальне підприємство ""Інформатика"" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку. Комунальне підприємство «Інформатика», ознайомившись з висновком Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-11-013374-a, керуючись ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», надає свої аргументовані заперечення. Так, за результатами здійсненого моніторингу державним аудитором встановлено порушення пункту 43, абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Вважаємо такий висновок необґрунтованим, безпідставним та таким, що не відповідає фактичним обставинам та матеріалам, що містяться в електронній системі закупівель, з огляду на таке. І. Державним аудитором стверджується – «що відповідно до пп. 2 п. 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати акти або накладні, що свідчать про виконання договорів та які містять посилання на номери договорів. В порушення вищезазначених вимог учасником у складі пропозиції надано видаткові накладні від грудня 2022 року № 6. та від 20.07.2023 № 2 без наявності в них посилань на номери договорів, які надано для підтвердження виконання аналогічних договорів.» По-перше. Відповідно до частини 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерській облік» Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: - назву документа (форми); - дату складання; - назву підприємства, від імені якого складено документ; - зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; - посади і прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; - особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Залежно від характеру господарської операції та технології обробки облікової інформації до первинних документів можуть включатися додаткові реквізити (печатка, номер документа, підстава для здійснення операції тощо). Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Крім того, варто відмітити, що дані наведені у наданих Учасником видаткових накладних за переліком (найменуванням) вартістю та кількості повністю співпадають з даними, що наведені у договорі та відповідних додатків до нього. Вказаний факт беззаперечно дав підстави для висновку про достатність інформації для підтвердження висновку про наявність необхідного досвіду у Учасника. Водночас, формальні неточності не давали підстав для твердження про наявність невідповідностей Тендерній документації, а отже й рішення про виявлення недоліків було б не правомірним. По-друге. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ СІСТЕМ" надало: - скановану копію договору про закупівлю товарів від 14.12.2022 № 16-12; - скановану копію видаткової накладної від грудня 2022 № 6; - скановану копію листа-відгуку до договору від 14.12.2022 № 16-12 про підтвердження виконання всіх умов договору в повному обсязі; - скановану копію договору про закупівлю товарів від 19.07.2023 № 21-07; - скановану копію видаткової накладної від 20.07.2023 № 2; - скановану копію листа-відгуку до договору від 19.07.2023 № 21-07 про підтвердження виконання всіх умов договору в повному обсязі. Отже, оскільки зазначення номеру договору у видатковій накладній відповідно до частини 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерській облік» не є обов’язковим реквізитом, то вимагати в Учасника виправлення видаткової накладної та тим більше відхиляти тендерну пропозицію Учасника не має правових підстав. ІІ. Державний аудитор помилково констатує - у складі тендерної пропозиції учасником надано Листи відгуки за аналогічними договорами які не містять обов’язкові реквізити листів, а саме: номери та дати. Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. По-перше. Щодо відсутності у листах-відгуках Департаменту цивільного захисту, оборони та взаємодії з правоохоронними органами Київської обласної державної адміністрації до договорів від 14.12.2022 № 16-12 та від 19.07.2023 № 21-07 Замовник зазначає, що згідно з підпунктом 3 пункту 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагав надати копії позитивних відгуків замовників за цими договорами, не встановлюючи форму подання листа-відгуку. Відповідно, відсутність реквізитів листів, а саме: номерів та дат, які, за помилковим твердженням державного аудитора, є обов’язковими, не є порушенням ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ СІСТЕМ" вимог тендерної документації (про що, окрім іншого також підтверджено і у рішенні Окружного адміністративного суду міста Києва від 04 грудня 2020 року № 640/16801/20 до закупівлі UA-2019-09-06-001739) По-друге. Скановані копії листів-відгуків до договорів від 14.12.2022 № 16-12 та від 19.07.2023 № 21-07 не є електронними документами у розумінні Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, та які подаються в електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, на чому наполягає державний аудитор, посилаючись на абзац 2 пункту 31 Особливостей, а є саме копіями паперових документів, що відскановані та подаються шляхом завантаження сканованих копій в електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, вважаємо висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-11-013374-a незаконним та необґрунтованим
2023-11-23 12:31:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі |
Дата публікації: | 01 грудня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/11583/24 |
Дата відкриття провадження: | 08 квітня 2024 |
Документи:
10 квітня 2024 17:10
|
Електронний підпис |
01 грудня 2023 16:27
|
Позовна заява.jpg |
01 грудня 2023 16:27
|
Опис.jpg |
10 квітня 2024 17:10
|
Електронний підпис |
01 грудня 2023 16:28
|
Електронний підпис |
01 грудня 2023 16:27
|
Позовна заява.jpg |
01 грудня 2023 16:27
|
Опис.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ СІСТЕМ" |
6 612 483,36
UAH з ПДВ
|
6 612 483,36
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТ СІСТЕМ" #40823819 |
Переможець |
6 612 483,36
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 11:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2023 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2023 11:35
|
Додаткова угода № 2 до Договору 2102023 від 02.10.2023 (зменьшення ціни).PDF | зміни до договору |
24 листопада 2023 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 18:24
|
Договір поставки № 2102023 від 02.10.2023.pdf | укладений |
02 жовтня 2023 18:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни у пункт 3.1, 3.2 Договору, у Додаток 2 «Специфікація» до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2102023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |