Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Голка для спінальної анестезії (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33140000-3-Медичні матеріали)
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2023-09-08-011743-a 67f29d0ace6245cd825d46931e7fbbb2
Запит (ціни) пропозицій    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миколюк Марина Георгіївна

+380973993469 tender1_vmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 вересня 2023

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 05484126
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Миколюк Марина Георгіївна
+380973993469
tender1_vmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штуки
Голка для спінальної анестезії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

08 вересня 2023 16:16
проект договору.docx
08 вересня 2023 16:16
Умови поставки.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Тип зрізу голки Можливі значення:
  • Квінке
  • Розмір Можливі значення:
  • 22G
  • 25G
  • Інформація про відміну

    Виконано
    Дата відміни: 11 вересня 2023 13:32
    Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
    Коментар щодо відміни: товар на майданчинку зазначено не так як зазначено в умовах закупівлі