Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40"
Очікувана вартість
11 302 155,00 UAH
UA-2023-09-08-010784-a adea9636c4914f2590762202bb5a4e56
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таміла Квачко

+380627728180 hozgoroo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Добропільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142833
Місцезнаходження: 85000, Україна , Донецька обл., місто Добропілля, ВУЛИЦЯ Банкова, будинок 10
Контактна особа: Таміла Квачко
+380627728180
hozgoroo@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2023 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2023 09:00
Очікувана вартість: 11 302 155,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 510,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40". ДК 021:2015:45450000-6. Проект буде реалізований згідно очікуваних коштів з Державного фонду до кінця грудня 2023 року. Виникла потреба і необхідність у придбані закупівлі та виконання вимог згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Згідно Постанови від 12 жовтня 2022 року №1178 відповідно до п.3 , п.10 , п.14 для виконання вимог, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, та дотримуючись Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 4. Відповідно до Наказу Мінреінтеграції від 25 квітня 2023 року №125 та внесених змін до Наказу Міністерства зпитань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 року №309 згідно переліку, об’єкт замовника знаходиться на теріторії можливих бойових дій . На момент оголошення торгів статус не змінювався.

Капітальний ремонт по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40". ДК 021:2015:45450000-6.
Проект буде реалізований згідно очікуваних коштів з Державного фонду до кінця грудня 2023 року.
Виникла потреба і необхідність у придбані закупівлі та виконання вимог згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Згідно Постанови від 12 жовтня 2022 року №1178 відповідно до п.3 , п.10 , п.14 для виконання вимог, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, та дотримуючись Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 4.
Відповідно до Наказу Мінреінтеграції від 25 квітня 2023 року №125 та внесених змін до Наказу Міністерства зпитань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 року №309 згідно переліку, об’єкт замовника знаходиться на теріторії можливих бойових дій . На момент оголошення торгів статус не змінювався.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 вересня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проект буде реалізований згідно очікуваних коштів з Державного фонду до кінця грудня 2023 року. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 15:32

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

13 вересня 2023 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2023 14:55
Додаток 3..docx
13 вересня 2023 14:55
Додаток 3..docx
13 вересня 2023 14:55
ТД Кап. ремонт укриття Вуглик 2023.docx
13 вересня 2023 14:55
ТД Кап. ремонт укриття Вуглик 2023.docx
13 вересня 2023 14:55
Зміни до тендерної документації.docx
13 вересня 2023 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2023 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2023 14:55
Додаток 3..docx
08 вересня 2023 15:32
Додаток 3.docx
13 вересня 2023 14:55
Додаток 3..docx
08 вересня 2023 15:32
Додаток 3.docx
13 вересня 2023 14:55
ТД Кап. ремонт укриття Вуглик 2023.docx
08 вересня 2023 16:08
ТД Кап. ремонт укриття Вуглик 2023.docx
08 вересня 2023 15:32
ТД Кап. ремонт укриття Вуглик 2023.docx
13 вересня 2023 14:55
ТД Кап. ремонт укриття Вуглик 2023.docx
08 вересня 2023 16:08
ТД Кап. ремонт укриття Вуглик 2023.docx
08 вересня 2023 15:32
ТД Кап. ремонт укриття Вуглик 2023.docx
13 вересня 2023 14:55
Зміни до тендерної документації.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-26-000023 ● ad60bfbf433c4dfea0ac97417cba8865
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2023 16:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.10.2023 № 231
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 25.10.2023 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.10.2023 № 231

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2023-09-08-010784-a 08.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-15 11:59:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40" за кодом (ДК 021:2015: 45450000-6— Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-08-010784-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-16 23:56:29

Відповідь замовника на запит . У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Капітальний ремонт по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40"(код ДК 021: 2015- 45450000-6) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-08-010784-a. Відділ освіти Добропільської міської ради надає пояснення (інформації, документи) з питаня, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно питаня.

Відповідь замовника на запит

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Капітальний ремонт по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40"(код ДК 021: 2015- 45450000-6) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-08-010784-a. Відділ освіти Добропільської міської ради надає пояснення (інформації, документи) з питаня, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно питаня.

Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних, та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі "Капітального ремонту споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40"(код ДК 021: 2015- 45450000-6) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40"(код ДК 021: 2015-45450000-6) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-08-010784-a. Замовником від ТОВ «Центр комплексних експертиз проектів» отримано позитивний експертний звіт (висновок) № 354/КЕ/2023 від 14.06.2023 щодо розгляду проектної документації на будівництво.
Замовник здійснює закупівлю робіт з технічними вимогами, передбаченими тендерною документацією з додатками, оскільки вказані послуги за своїми якісними, технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даних робіт.
Обґрунтування розміру державного призначення: розмір державного фонду відповідає розрахунку видатків до кошторису, до кінця грудня 2023 року.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості зазначених робіт було складено відповідно до пункту четвертого розділу ІІІ Примірної методики, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 а також на підставі кошторисної частини зазначеної вище проектної документації по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40".
Джерело фінансування: кошти державного бюджету. Очікувана вартість предмета закупівлі: 11 302 155 грн. з ПДВ. Вартість робіт визначено з урахуванням кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 № 281.

Замовником, відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру державного бюджету, очікуваної вартості предмета на власному веб-сайті: https://sites.google.com/view/osvitadobropillia/%D0%B1%D1%8E%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82/%D0%BE%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Додатки:
1) Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
2) Експертний звіт


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 23 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Автоінтерстрой" 11 276 300,80
UAH з ПДВ
11 276 300,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 вересня 2023 12:34
Електронний підпис
22 вересня 2023 08:54
Електронний підпис
22 вересня 2023 08:52
Довыдка п2 ч2 ст17.pdf
22 вересня 2023 08:52
Довідка.zip
22 вересня 2023 08:52
Довідка п8 ч1 ст17.pdf
22 вересня 2023 08:52
Довідка п3 ч1 ст17.pdf
22 вересня 2023 08:51
Довідка п2 ч1 ст17.pdf
22 вересня 2023 08:51
Довідка п1 ч2 ст17.pdf
22 вересня 2023 08:51
vytiah_pro_nesudymist_2023-09-20.zip
20 вересня 2023 20:59
Електронний підпис
20 вересня 2023 20:57
Довідка про працівників.pdf
20 вересня 2023 20:57
Витяг з реєстру.pdf
20 вересня 2023 20:57
Акти 4-6 Добропілля.pdf
17 вересня 2023 19:41
Електронний підпис
17 вересня 2023 19:41
Електронний підпис
17 вересня 2023 19:40
РОЗРАХУНОК зп 20201.pdf
17 вересня 2023 19:40
309.imd
17 вересня 2023 19:40
Договірна ціна частина 3.pdf
17 вересня 2023 19:40
Договірна ціна частина 1.pdf
17 вересня 2023 19:40
Договірна ціна частина 2.pdf
17 вересня 2023 19:40
Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2023 19:40
Акти 1-3 Добропілля.pdf
17 вересня 2023 19:40
Акти 7-8 Добропілля.pdf
17 вересня 2023 19:40
Довідка про працівників.pdf
17 вересня 2023 19:40
Довідка банку 2.pdf
17 вересня 2023 19:40
Акти 1-3 Вугледар.pdf
17 вересня 2023 19:40
Довідка про обладнання.pdf
17 вересня 2023 19:40
Акти 4-6 Добропілля.pdf
17 вересня 2023 19:40
Відомості про учасника.pdf
17 вересня 2023 19:40
Акти 6 Вугледар.pdf
17 вересня 2023 19:40
Довідка банку 1.pdf
17 вересня 2023 19:40
Лист згода на локацію.pdf
17 вересня 2023 19:40
Акти 9-14 Добропілля.pdf
17 вересня 2023 19:40
Договір № 69 Вугледар.pdf
17 вересня 2023 19:40
Договір № 202 Добропілля.pdf
17 вересня 2023 19:40
Акти 4-5 Вугледар.pdf
17 вересня 2023 19:40
Акти 7-8 Вугледар.pdf
17 вересня 2023 19:40
Оригінал ліцензії.pdf
17 вересня 2023 19:40
Ліцензія договір АВК.pdf
17 вересня 2023 19:40
Витяг з реєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автоінтерстрой"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Автоінтерстрой"
#33620522
Переможець 11 276 300,80
UAH з ПДВ
21 вересня 2023 22:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2023 20:50

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення порушення з закупівлі капітального ремонту на 2023-рік по об’єкту, а саме: «Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ №17644) дошкiльного навчального закладу №34 «Вуглик» вiддiлу освiти Добропiльськоi міської ради розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40» (код ДК 021: 2015- 45450000-6) . Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-08-010784-a. Уповноважена особа відділу освіти Добропільської міської ради Квачко Т.В., яка діє на підставі Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням відділу освіти Добропільської міської ради від 27.04.2020 № 25, повідомляє, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Автоінтерстрой», було виявлено невідповідність в інформації та документах, які подані учасником у складі тендерної пропозиції. Відповідно до тендерної документації та зазначених умов Замовника у відповідності до технічного завдання, згідно п.п. 4.2, п. 4, Додатку 2 «Інші документи» була висунута кваліфікаційна вимога про надання копії відомостей ЄДРПОУ (довідка зі статистики для юридичних осіб, або фізичних осіб). Учасником у складі пропозиції не було надано вищезазначеного документа. Вимога щодо необхідності завантажити цей документ Учаснику до документації. Крім того, в п.п. 4.16, п. 4 Додатку 2 «Інші документи» була висунута кваліфікаційна вимога про надання копій позитивного балансу (або іншого аналогічного звітного документу), звіту про фінансові результати за останній звітний період (рік) та квартал або лист-пояснення у випадку ненадання вказаних документів за відповідний рік та/або квартал. Учасником у складі своєї пропозиції було частково надано інформацію з фінансової звітності лише за останні звітні періоди (2020-2022 р.р.), відсутня інформація за останній квартальний звітній період та не зазначено жодної інформації у листі–пояснення у випадку не надання такої інформації , згідно вимог Замовника. Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції копії позитивного балансу (або іншого аналогічного звітного документу), звіту про фінансові результати за останній звітний період (квартал) , або довідку в довільній формі про пояснення у випадку не надання такої інформації за (квартал) , згідно вимог Замовника.. Відповідно до кваліфікаційних вимог тендерної документації Замовника, згідно п.п. 3.1, п.3, Додатку 2 до тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з бюджетними установами треба надати: довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання не менше одного договору з аналогічним предметом закупівлі згідно коду за 4 цифрою ДК 021:2015, за якою Замовник визначив предмет закупівлі відповідно до єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації надати: - копію договору, що включає аналогічний предмет закупівлі; - лист-відгук, відгук (завірені підписом та печаткою Замовників) з якими було укладено договір, що наведені у довідці із зазначенням дати і номеру договору, з інформації про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків. Відповідно вищезазначеного Учасник надав всю необхідну інформацію, у складі своєї пропозиції, яку вимагав Замовник, але надавши файл : «Акти 4-6 Добропілля» , а саме : в Акт №4 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2020 року не завірений підписом та печаткою замовника . Учаснику необхідно відсканувати, завантажити підписаний та завірений печаткою замовника Акт №4 за листопад 2020 року. Відповідно до кваліфікаційних вимог тендерної документації Замовника, згідно п.п. 2.1., п.2, Додатку 2 до тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яких дозволять виконати договір на постачання товару, робіт та послуг. В довідці повинна міститися інформація лише про працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору, а саме: ПІБ працівника, займана посада (спеціальність, розряд), досвід роботи на займаній посаді, надати таб 2, згідно примітки до таб. у пункту (Б) де зазначено, що стаж роботи інженерно-технічного персоналу має становити не менше 5 років, та мати вищу освіту. Учасником у складі пропозиції з вищезазначених документів не були надані такі документи, як договірна ціна та розрахунків "Інших витрат" (у разі включення витрат до складу договірної ціни) та відсутня інформація в листі- пояснення про їх відсутність та ненадання цих документів . Відповідно вищезазначеного Учасник надав всю необхідну інформацію, у складі своєї пропозиції, яку вимагав Замовник, але допустився помилки відповідно ПІБ працівника інженерно-технічного персоналу, та його стажу роботи . Необхідно переглянуть надану інформацію в своїй документації та виправити належним чином надану інформацію в складі тендерної пропозиції . Вирішила: Вимагаю від Учасника усунути вищезазначені невідповідності в інформації та документах в електронній системі закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення складено відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та містить усю необхідну інформацію. Відповідно до частини 9 статті 26, та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електонній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та згідно Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р (зі змінами). Якщо виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у своїй тендерній пропозиції, не були виправлені та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію щодо послуги з Капітальний ремонт по об’єкту : «Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ №17644) дошкiльного навчального закладу №34 «Вуглик» вiддiлу освiти Добропiльськоi міської ради розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40» (код ДК 021: 2015- 45450000-6) . Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-08-010784-a у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону.

Документи

21 вересня 2023 22:29
Довідка НАЗК
21 вересня 2023 22:28
Електронний підпис
18 вересня 2023 09:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2023 22:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автоінтерстрой"
#33620522
11 276 300,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2023 22:29
Довідка НАЗК
21 вересня 2023 22:28
Електронний підпис
18 вересня 2023 09:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 22:33
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 22:31
Доп уг №1 від 27.12.23 (до дог №116 від 29.09.23 Вуглик укриття).pdf зміни до договору
28 грудня 2023 22:24
Електронний підпис укладений
29 вересня 2023 14:54
Договір № 116.pdf укладений
29 вересня 2023 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: Доп уг №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 10 697 385,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 756 962,60 UAH)