Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Добропільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142833 |
Місцезнаходження: | 85000, Україна , Донецька обл., місто Добропілля, ВУЛИЦЯ Банкова, будинок 10 |
Контактна особа: |
Таміла Квачко +380627728180 hozgoroo@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2023 16:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 11 302 155,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 510,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40". ДК 021:2015:45450000-6. Проект буде реалізований згідно очікуваних коштів з Державного фонду до кінця грудня 2023 року. Виникла потреба і необхідність у придбані закупівлі та виконання вимог згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Згідно Постанови від 12 жовтня 2022 року №1178 відповідно до п.3 , п.10 , п.14 для виконання вимог, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, та дотримуючись Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 4. Відповідно до Наказу Мінреінтеграції від 25 квітня 2023 року №125 та внесених змін до Наказу Міністерства зпитань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 року №309 згідно переліку, об’єкт замовника знаходиться на теріторії можливих бойових дій . На момент оголошення торгів статус не змінювався.
Проект буде реалізований згідно очікуваних коштів з Державного фонду до кінця грудня 2023 року.
Виникла потреба і необхідність у придбані закупівлі та виконання вимог згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Згідно Постанови від 12 жовтня 2022 року №1178 відповідно до п.3 , п.10 , п.14 для виконання вимог, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, та дотримуючись Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 4.
Відповідно до Наказу Мінреінтеграції від 25 квітня 2023 року №125 та внесених змін до Наказу Міністерства зпитань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 року №309 згідно переліку, об’єкт замовника знаходиться на теріторії можливих бойових дій . На момент оголошення торгів статус не змінювався.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Проект буде реалізований згідно очікуваних коштів з Державного фонду до кінця грудня 2023 року. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2023 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2023 14:55 |
Додаток 3..docx | |
13 вересня 2023 14:55 |
Додаток 3..docx | |
13 вересня 2023 14:55 |
ТД Кап. ремонт укриття Вуглик 2023.docx | |
13 вересня 2023 14:55 |
ТД Кап. ремонт укриття Вуглик 2023.docx | |
13 вересня 2023 14:55 |
Зміни до тендерної документації.docx |
13 вересня 2023 16:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
13 вересня 2023 14:55 |
Додаток 3..docx
|
||||
13 вересня 2023 14:55 |
Додаток 3..docx
|
||||
13 вересня 2023 14:55 |
ТД Кап. ремонт укриття Вуглик 2023.docx
|
||||
13 вересня 2023 14:55 |
ТД Кап. ремонт укриття Вуглик 2023.docx
|
||||
13 вересня 2023 14:55 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-26-000023 ● ad60bfbf433c4dfea0ac97417cba8865
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 16:24 |
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2023 № 231
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 25.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.10.2023 № 231
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2023-09-08-010784-a 08.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-15 11:59:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40" за кодом (ДК 021:2015: 45450000-6— Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-08-010784-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-16 23:56:29
Відповідь замовника на запит . У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Капітальний ремонт по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40"(код ДК 021: 2015- 45450000-6) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-08-010784-a. Відділ освіти Добропільської міської ради надає пояснення (інформації, документи) з питаня, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно питаня.
Відповідь замовника на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Капітальний ремонт по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40"(код ДК 021: 2015- 45450000-6) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-08-010784-a. Відділ освіти Добропільської міської ради надає пояснення (інформації, документи) з питаня, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно питаня.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних, та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі "Капітального ремонту споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40"(код ДК 021: 2015- 45450000-6) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40"(код ДК 021: 2015-45450000-6) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-08-010784-a. Замовником від ТОВ «Центр комплексних експертиз проектів» отримано позитивний експертний звіт (висновок) № 354/КЕ/2023 від 14.06.2023 щодо розгляду проектної документації на будівництво.
Замовник здійснює закупівлю робіт з технічними вимогами, передбаченими тендерною документацією з додатками, оскільки вказані послуги за своїми якісними, технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даних робіт.
Обґрунтування розміру державного призначення: розмір державного фонду відповідає розрахунку видатків до кошторису, до кінця грудня 2023 року.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: розрахунок очікуваної вартості зазначених робіт було складено відповідно до пункту четвертого розділу ІІІ Примірної методики, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 а також на підставі кошторисної частини зазначеної вище проектної документації по об’єкту: "Капiтальний ремонт споруди цивiльного захисту (ПРУ № 17644) дошкiльного навчального закладу № 34 "Вуглик" вiддiлу освiти Добропiльської міської ради, розташованого за адресою: м. Добропiлля, м-н Молодiжний, 40".
Джерело фінансування: кошти державного бюджету. Очікувана вартість предмета закупівлі: 11 302 155 грн. з ПДВ. Вартість робіт визначено з урахуванням кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 № 281.
Замовником, відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру державного бюджету, очікуваної вартості предмета на власному веб-сайті: https://sites.google.com/view/osvitadobropillia/%D0%B1%D1%8E%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82/%D0%BE%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%82%D0%B0-%D1%8F%D0%BA%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Додатки:
1) Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
2) Експертний звіт
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автоінтерстрой" |
11 276 300,80
UAH з ПДВ
|
11 276 300,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автоінтерстрой" #33620522 |
Переможець |
11 276 300,80
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2023 22:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 вересня 2023 20:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 22:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 22:31
|
Доп уг №1 від 27.12.23 (до дог №116 від 29.09.23 Вуглик укриття).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 22:24
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 14:54
|
Договір № 116.pdf | укладений |
29 вересня 2023 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 116 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Доп уг №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |