Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОНОРНИЦЯ" ПОНОРНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34334127 |
Місцезнаходження: | 16220, Україна , Чернігівська обл., Понорниця, Вишнева 8 Б |
Контактна особа: |
Кашич Микола Васильович 0984287169 kp_ponornitsa@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Тендерна документація
08 вересня 2023 11:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-10-000008 ● f93a52de384544f6bcc2f5965d74feaa
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2023 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2023 № 29-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.10.2023 № 29-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-09-08-003663-a
08.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-11 08:45:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Легковий автомобіль б/у» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-08-003663-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (для товарів - аналіз ринку щодо ціни товару (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів що є предметом закупівлі, та вибрано для їх постачання, а саме: ПП «Укравтосвіт» (код ЄДРПОУ 37198829), з яким укладений договір купівлі-продажу від 07.09.2023 № 273 без використання електронної системи закупівель?
4. Чому Замовником було укладено з ПП «Укравтосвіт» договір купівлі-продажу від 07.09.2023 № 273 раніш ніж оприлюднено оголошення про проведення закупівлі (08.09.2023)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-16 16:48:02
Відповідь щодо моніторингу UA-M-2023-10-10-000008 від 10.10.2023
Комунальне підприємство «Понорниця» Понорницької селищної ради надає пояснення відповідно до запиту :
1. Надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Додатки (обґрунтування та інформація з сайтів) 5 арк.
2.Посилання на сторінку веб сайту https://rada.info/upload/users_files/04412567/0910c4fdcda13eab94fe20d185091882.doc на якому розміщено обгрунтування відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективність використання державних коштів» (зі змінами).
3. Потенційних постачальників визначено шляхом моніторингу ринку та листування з проханням надати комерційну пропозицію по легковому автомобілю б/у, RenaultTrafic.
Додатки Лист з проханням надати комерційну пропозицію.1арк
Листи відповідь потенційних продавців.
4. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має оприлюднити звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель протягом 10 робочих днів з дня укладення такого договору.
Додатки ( 3 арк.)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "УКРАВТОСВІТ" #37198829 |
Переможець |
749 661,89
UAH
|
08 вересня 2023 11:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 09:12
|
Обгрунтування.pdf | укладений |
08 вересня 2023 11:03
|
Договір.pdf | укладений |
08 вересня 2023 11:03
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Легковий автомобіль б/у | 1 | штуки |
749 661,89
UAH
|