Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141680 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101 |
Контактна особа: |
Наталія Савенюк +0501502845 saveniuknatali@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2023 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2023 12:26 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2023 12:26 |
Очікувана вартість: | 7 248 844,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 488,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт покрівлі закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №8 по вул.Театральна,21 м. Ковель Волинської області код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату фактично наданих робіт на підставі актів приймання виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт протягом семи робочих днів з дня отримання даного акту та довідки | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 вересня 2023 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 вересня 2023 15:46 |
Перелік змін до ТД.docx | |
08 вересня 2023 15:46 |
ТД за Особливостями – нова редакція.docx | |
08 вересня 2023 15:46 |
Додаток 3 до ТД Договір підряду.docx | |
08 вересня 2023 15:46 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
08 вересня 2023 15:46 |
продовження додатку 2.docx | |
08 вересня 2023 15:46 |
Додаток 2 до ТД(технічне завдання).docx | |
07 вересня 2023 16:16 |
ТД за Особливостями.docx | |
07 вересня 2023 16:16 |
Додаток 3 до ТД Договір підряду.docx | |
07 вересня 2023 16:16 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
07 вересня 2023 16:16 |
продовження додатку 2.docx | |
07 вересня 2023 16:16 |
Додаток 2 до ТД(технічне завдання).docx |
08 вересня 2023 15:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 вересня 2023 15:46 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
08 вересня 2023 15:46 |
ТД за Особливостями – нова редакція.docx
|
|||
08 вересня 2023 15:46 |
Додаток 3 до ТД Договір підряду.docx
|
|||
08 вересня 2023 15:46 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
|
|||
08 вересня 2023 15:46 |
продовження додатку 2.docx
|
|||
08 вересня 2023 15:46 |
Додаток 2 до ТД(технічне завдання).docx
|
|||
07 вересня 2023 16:16 |
ТД за Особливостями.docx
|
|||
07 вересня 2023 16:16 |
Додаток 3 до ТД Договір підряду.docx
|
|||
07 вересня 2023 16:16 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
|
|||
07 вересня 2023 16:16 |
продовження додатку 2.docx
|
|||
07 вересня 2023 16:16 |
Додаток 2 до ТД(технічне завдання).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-14-000012 ● b05b020448594239b71593482f105752
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.11.2023 № 67-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 14.11.2023 № 67-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9 UA-2023-09-07-012274-a 07.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-17 15:27:29
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-07-012274-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-20 17:09:36
На виконання запиту про надання інформації(пояснень)Західного офісу держаудитслужби 9Хмельницької області) від від 17.11.2023.
На ваш запит на пояснення повідомляємо наступне. Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради 07.09.2023 року розпочало відкриті торги з Особливостями, щодо предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №8 по вул.Театральна,21 м. Ковель Волинської області» за ідентифікатором UA-2023-09-07-012274-a. Розмір бюджетного призначення щодо даної закупівлі на 2023 рік визначений виходячи з потреби територіальної громади міста та затверджений рішеннями Ковельської міської ради (https://kowelrada.gov.ua/doc_vyd/rishennya-miskoyi-rady/), а саме:
- в бюджеті на 2023 рік розмір асигнувань в сумі 5732796 грн , затверджено рішенням Ковельської міської ради від 21.12.2022 р №29/23 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік»;
- додано асигнування в сумі 3869918 грн. рішенням Ковельської міської ради №32/16 від 28.02.2023 р. «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2022 р. №29/23 «Про бюджет Ковельської міської територіальної громади на 2023 рік».
Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації ПП «Ковелькомунпроект», яка пройшла експертизу і отримала позитивний висновок. Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва на основі якої розроблений зведений кошторисний розрахунок до розрахунку очікуваної вартості включаємо наступні статті:
- Глава 2. Обєкти основного призначення
капітальний ремонт – 5817,620 грн;
- кошторисний прибуток(П) – 147,884 грн;
- кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) – 75,199 грн;
- податок на додану вартість – 1208,141 грн.
Отже очікувана вартість предмету закупівлі становить – 7248844 грн.
Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі визначені безпосередньо проектно-кошторисною документацією, яка розроблена відповідно до Настанови з визначення вартості об’єкту будівництва, в тому числі на основі дефектних актів, які є її складовою.
На виконання вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розмістило на власному вебсайті обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а також його очікувану вартість (посилання на власний вебсайт https://osvita.kowelrada.gov.ua
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (сканкопія) – 1 шт;
2. Уточнений розпис асигнувань бюджету на 2023 рік станом на 07.09.23р. (сканкопія) – 1 шт;
3. Обгрунтування закупівлі(сканкопія)- 1шт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2023 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будова" |
6 790 097,00
UAH з ПДВ
|
6 645 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖИТЛОБУД-2" |
7 193 021,40
UAH з ПДВ
|
6 690 969,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РОНАВИДА" |
6 953 381,45
UAH з ПДВ
|
6 690 980,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВВС-ЛТД" |
6 949 999,85
UAH з ПДВ
|
6 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будова" #34214575 |
Переможець |
6 645 120,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2023 15:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 вересня 2023 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:12
|
ДУ№1 Будова.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 10:06
|
№542 від 05.10.23.pdf | укладений |
05 жовтня 2023 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обся предмета договору, внести зміни до Договору №542 від 05.10.23 і викласти в такій редакції: пункт 5.1 "Ціна договору становить 5984010,45 грн в тому числі ПДВ-997335,07 грн, згідно з договірною ціною. |
Номер договору про закупівлю: | 542 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |